Trein in Londen

05-07-2011 00:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik kan het niet zo snel vinden en ik weet dat hier veel mensen met Londenervaring zitten. Ik ga dit weekend naar Londen, we komen aan op Luton. Nu weet ik dat de treinverbinding goed is en dat je kaartjes online kan bestellen. Echter heb je hier een creditcard voor nodig of je moet ze afhalen ergens (?). En ik heb geen creditcard. Weet iemand of het noodzakelijk is die kaartjes van tevoren te boeken, of kan ik ook gewoon op het station zelf een kaartje kopen (en hoe ingewikkeld is dat?)

Waarschijnlijk maak ik me druk om niks haha, maar ik wil dit soort dingen altijd graag van te voren plannen..
Hoi!

Je kan tickets bij een machine kopen in Luton. Daar kan je dan een bus en trein kaartje kopen, bus reis zit er dan bij inbegrepen. Ik denk dat je alleen met cc kan betalen, maar dat weet ik niet zeker.

Mocht je er niet helemaal uitkomen dan kan je met de bus geloof ik voor een pond of zo mee, en dan haal je kaartjes bij het station.

Met welke airline vlieg je?
* Neem even aan dat je de oystercard zoekt?*

Via visitbritainshop.com kan je ook met ideal betalen. Zo hebben wij ze gekocht.

Veel plezier!
ohhh echt? Dan doe ik dat. Ik vlieg met EasyJet, kan dan ook met de bus maar vriend houdt niet zo van de bus.. en aangezien het zijn verjaardagscadeautje is, mag hij bepalen haha :-D
Bij easyJet kan je aanboord je kaartje kopen voor de trein. Oyster kaart kan je gelook ik ook aan boord kopen.
oh het is al gelukt inderdaad.. pfff.. sufste topic ooit. Volgende keer open ik iets spannends!
Thanks allebei trouwens
Veel plezier!
Je hebt er niks meer aan maar is zo'n kaart niet veel duurder dan een dagkaart (of meerdere dagen kaart) voor de metro? Zover ik weet kun je vanaf Luton ook met de metro richting centrum.

Het is alweer 2 jaar geleden dat ik naar Londen ben geweest maar toen was ik 19 euro kwijt voor een 8 daagse 6 zones kaart. Was helaas zo dom om die bij het reisbureau erbij te boeken want aan het loket was het een stuk goedkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven