Tropische storm Alex

26-06-2010 19:58 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ga dinsdag voor 2 weken naar Playa del Carmen, maar nu komt tropische storm Alex eraan.

Alle bronnen zeggen weer iets anders en ik weet dat het weer natuurlijk heel onvoorspelbaar is, maar ik vroeg me af of iemand weet wat het protocol is in dit soort gevallen. Wordt de reis geannulleerd of is dat alleen als het een orkaan wordt?

Ik kijk al bijna zes maanden naar deze reis uit, dus ik baal echt als een stekker.

Hopelijk kan iemand me gerust stellen:)
Hoi Floozie,

Tropische storm is er op dit moment. En morgenochtend en dan is die weer weg. Niks aan de hand dus. Het is nu wel echt nood weer, te veel regen gewoon. Maar dinsdag is dat gewoon weer over.

Veel plezier in Playa!
Daar is nu nog lang niets over te zeggen. Zelfs een week voor vertrek zal bij een orkaan nog niet duidelijk zijn of je reis doorgaat. Tegen die tijd kan je de site van het Calamiteitenfonds in de gaten houden. Maar de kans dat zoiets treft moet je vakantieplannen niet dwarsbomen!!
Ik ga zeker de site van het calamiteitenfonds in de gaten houden. Voor de rest hoop ik gewoon dat de vliegreis doorgaat, maar de voorspellingen zien er positief uit gelukkig. Ik hoop en verwacht dat Rianneplaya gewoon gelijk krijgt!
Floozie, vanmorgen hadden we nog veel regen hier, maar nu begint het op te klaren. Als je ook de site van het National Hurricane Centre bekijkt zie je dat de orkaan al in de golf van Mexico gaat nu en in Playa del Carmen merk je er niks van.

Volgens mij wordt er sowieso niks gecancelt met een tropische storm, het is gewoon harde regen en wat wind, in NL heet het herfst alleen bij een orkaan worden reizen gecancelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven