Turkije vliegtickets

13-03-2012 19:46 12 berichten
Over twee maanden vliegen wij voor een kleine week naar Istabul, Turkije. Eén ticket kunnen we declareren bij werk, andere ticket is voor eigen rekening. Nu keken we net bij vliegtickets en bij Corendon en Turkish Airlines betaal je voor die periode zo'n 210-250 en bij KLM betaal minimaal 440. Dat is nogal een verschil. Iemand ervaring met Corendon en Turkish Airlines? Jaren geleden waren er nog veel verhalen over grote vertragingen en oude toestellen, is dat nog steeds zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen zomer gevlogen met Corendon. Was prima!

Alleen de groters onder ons konden hun benen niet echt kwijt want de beenruimte is wel wat krapper, zo dachten ze. Maar ik had daar zelf geen last van(ben 1,75)
Heb een paar keer met Turkish gevlogen, super! Nieuwe toestellen en je krijgt zelfs een uitgebreide maaltijd. Beenruimte was ook prima.
Ik ben eind vorig jaar met Corendon naar Istanbul gevlogen. Ik vond het prima.
Ja ik heb ook met correndon gevlogen vorig jaar maar het viel me tegen dat er tijdens etenstijd geen maaltijd word geserveerd. Je kan een broodje kaas kopen, daar raak je natuurlijk niet erg vol van!
Hier ook prima ervaring met Corendon. En de hele vlucht duurt 3,5 uur, dan zou ik me dus echt niet laten afschrikken door het gegeven dat ze voor die prijs geen broodjes serveren...
Tja, die goedkope prijs moet natuurlijk ergens vandaan komen. Dus gewoon een broidje kopen of zelf meenemen, daar redt je get die paar uur echt wel op hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vlieg een paar keer per jaar ivm internationale lover

Corendon prima, en T.A. is luxer, dus ik zou gewoon voor de voordeligste prijs gaan. Veel plezier, ik ben verliefd op Istanbul!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat zijn jullie snel zeg, bedankt, dat zijn positieve ervaringen en dat eten maakt me niet uit voor een korte vlucht. Op een lange vlucht word ik daar over het algemeen ook niet blij van .
Die 2,5 uur kun je best zonder eten.
Verschil is wel dat Corendon op luchthaven Sabiha Gokcen vliegt en KLM en TA op Ataturk. vliegveld Ataturk ligt aan de Europese kant en is dichterbij het centrum.
We hebben TA gekozen, die had de beste prijs. Nogmaals bedankt allemaal :-) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven