Vakantie 2019 all inclusive??
dinsdag 15 januari 2019 om 20:44
Vorig jaar voor het eerst in het hoogseizoen op vakantie geweest. Wij zijn ons rot geschrokken, wat is het duur!
We hadden een luxe stacaravan gehuurd voor ons drieen aan t Gardameer, super leuke vakantie gehad.
Een camping vinden we echt erg leuk maar wat is het duur om een accommodatie te huren op een camping en dan komt alles er nog bij...eten, drinken en de reis er naartoe met overnachting.
Ik ben me nu aan het oriënteren voor een vliegvakantie en dan evt all inclusive.
Weet niet of het helemaal ons ding is maar wel leuk denk ik voor ons zoontje van 5.
Heeft er iemand tips en waar gaan jullie naartoe op vakantie ?
We hadden een luxe stacaravan gehuurd voor ons drieen aan t Gardameer, super leuke vakantie gehad.
Een camping vinden we echt erg leuk maar wat is het duur om een accommodatie te huren op een camping en dan komt alles er nog bij...eten, drinken en de reis er naartoe met overnachting.
Ik ben me nu aan het oriënteren voor een vliegvakantie en dan evt all inclusive.
Weet niet of het helemaal ons ding is maar wel leuk denk ik voor ons zoontje van 5.
Heeft er iemand tips en waar gaan jullie naartoe op vakantie ?

woensdag 16 januari 2019 om 13:14
Wij hebben ook vaak een stacaravan gehuurd aan het gardameer. Maar in de zomer zijn de prijzen gewoon belachelijk. Ik snap Nederlanders niet die 1400 km in de Auto zitten om dan 1200 Euro per week te betalen om Verder nog niets te hebben.
Wij waren eens op Mallorca in een 2 sterren hotel, waar ik dus helemaal niet veel van verwacht had. voor 400 Euro per persoon all incl.
Die week werd de vakantie waar de kinderen nu nog over praten, zo leuk was het. Er was een leuk zwembad, veel vriendjes, de hele dag buffet en ijs en ´s avonds kinderdisco. Ik vond het ook wel best, geen boodschappen, niet koken, van ligbed naar buffet en de Kids niet gezien, terwijl ze pas 4 en 6 waren.
Wij waren eens op Mallorca in een 2 sterren hotel, waar ik dus helemaal niet veel van verwacht had. voor 400 Euro per persoon all incl.
Die week werd de vakantie waar de kinderen nu nog over praten, zo leuk was het. Er was een leuk zwembad, veel vriendjes, de hele dag buffet en ijs en ´s avonds kinderdisco. Ik vond het ook wel best, geen boodschappen, niet koken, van ligbed naar buffet en de Kids niet gezien, terwijl ze pas 4 en 6 waren.

woensdag 16 januari 2019 om 14:11
Kijk voor Kreta net even ten westen van Chersonissos. Rond Gouves en Anisaras en zo. Daar zijn veel goede ai hotels met kindervermaak (clubjes, speeltuin, glijbaan etc). Als je de drukte op wil zoeken, zit je zo in Cherso, maar als je dat niet wil zit je er lekker rustig. En de transfer vanaf het vliegveld is maar een half uurtje.
woensdag 16 januari 2019 om 14:34
Turkije : Barut Hemera in Side
Geen super masaal Turks hotel, goede service en heerlijk eten.
Kos: Hotel Pelagos.
Super hotel en wederom heerlijk eten
Kreta: Imperial Belverdere
Wat goedkopere all in, eten was wat massaler. Verder prima hotel net buiten Chersonisos
Wij vinden de prijzen binnen Europa zo absurt geworden, we betalen nu liever iets meer en zitten dan verder weg.
Vorig jaar 14 dagen naar de dominicaanse republiek geweest voor 1200 euro meer dan een hotel waar we eerst voor 10 dagen heen wilden op Lanzarote.
Punta Cana: Luxury Bahia principe Fantasia.
En als je wat goedkoper zoekt: Grand Bahia principe Turquesa
woensdag 16 januari 2019 om 18:27
De laatste keer dat wij all inclusive zijn geweest was in 2017 omdat schoonouders met zijn allen op vakantie wilden en betaalden.
We waren op Mallorca in Viva Cala Mesquida. Kamers waren prima en het eten was ok. De vreetzaal was ongezellig en vol kinderen dus voor man en mezelf zonder kinderen was het een beetje nachtmerrie. Er was ook een al la carte restaurant voor lunch en je mocht er 1x per week s’avonds eten en dat was stukken beter Strand was wel fijn. Zwembaden koud en ik vind animatie een hel.
Nadeel dat er in de omgeving niks is, dus als je ergens heen wilt moet je auto huren of met de bus.
Omgeving is wel mooi om te wandelen.
We waren op Mallorca in Viva Cala Mesquida. Kamers waren prima en het eten was ok. De vreetzaal was ongezellig en vol kinderen dus voor man en mezelf zonder kinderen was het een beetje nachtmerrie. Er was ook een al la carte restaurant voor lunch en je mocht er 1x per week s’avonds eten en dat was stukken beter Strand was wel fijn. Zwembaden koud en ik vind animatie een hel.
Nadeel dat er in de omgeving niks is, dus als je ergens heen wilt moet je auto huren of met de bus.
Omgeving is wel mooi om te wandelen.
woensdag 16 januari 2019 om 23:15
mooie resorts Valisa!valisa schreef: ↑16-01-2019 14:34Turkije : Barut Hemera in Side
Geen super masaal Turks hotel, goede service en heerlijk eten.
Kos: Hotel Pelagos.
Super hotel en wederom heerlijk eten
Kreta: Imperial Belverdere
Wat goedkopere all in, eten was wat massaler. Verder prima hotel net buiten Chersonisos
Wij vinden de prijzen binnen Europa zo absurt geworden, we betalen nu liever iets meer en zitten dan verder weg.
Vorig jaar 14 dagen naar de dominicaanse republiek geweest voor 1200 euro meer dan een hotel waar we eerst voor 10 dagen heen wilden op Lanzarote.
Punta Cana: Luxury Bahia principe Fantasia.
En als je wat goedkoper zoekt: Grand Bahia principe Turquesa