Vakantie 2019 all inclusive??

15-01-2019 20:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar voor het eerst in het hoogseizoen op vakantie geweest. Wij zijn ons rot geschrokken, wat is het duur!
We hadden een luxe stacaravan gehuurd voor ons drieen aan t Gardameer, super leuke vakantie gehad.
Een camping vinden we echt erg leuk maar wat is het duur om een accommodatie te huren op een camping en dan komt alles er nog bij...eten, drinken en de reis er naartoe met overnachting.

Ik ben me nu aan het oriënteren voor een vliegvakantie en dan evt all inclusive.
Weet niet of het helemaal ons ding is maar wel leuk denk ik voor ons zoontje van 5.

Heeft er iemand tips en waar gaan jullie naartoe op vakantie ?
Wij gaan altijd all inclusieve op vakantie , alleen wij zijn met zijn 2e. Tot nu toe hebben we gehad : Kreta , malta , Lanzarote , gran canaria en mijn favoriet fuerteventura 😍. Dit jaar gaan we denk ik maar eens in juni in het voorseizoen naar Turkije /Egypte. Week lang op een resort bijkomen.
Tja, All inclusive vind ik niks. Steeds op hetzelfde park ontbijten, lunchen en eten. Ik vind het juist leuk om verschillende plekken te ontdekken.
Student2020 schreef:
15-01-2019 20:53
Wij gaan altijd all inclusieve op vakantie , alleen wij zijn met zijn 2e. Tot nu toe hebben we gehad : Kreta , malta , Lanzarote , gran canaria en mijn favoriet fuerteventura 😍. Dit jaar gaan we denk ik maar eens in juni in het voorseizoen naar Turkije /Egypte. Week lang op een resort bijkomen.
Welk resort is je favoriet op fuerteventura?
Ik wil altijd juist lokale restaurantjes opzoeken. Maar met jonge kinderen is het misschien anders.
lucky82 schreef:
15-01-2019 20:55
Tja, All inclusive vind ik niks. Steeds op hetzelfde park ontbijten, lunchen en eten. Ik vind het juist leuk om verschillende plekken te ontdekken.
Tja daar twijfel ik ook over maar t lijkt me wel makkelijk met een kind van 5.
Waar ga jij dit jaar naartoe?
Ik krijg mijn man met nog geen 10 paarden naar een camping. Vorig jaar zijn we op bezoek geweest bij mijn neef in Spanje en t beeld van mannen die in ontbloot bovenlijf, onder de tattoos met een koningsschakel aan een Heineken staan te lurken is in zijn geheugen gegraveerd. :facepalm:

Ik vind t altijd wel leuk, zeker voor kinderen maar goed. Ik heb toen gezegd van prima maar als we groot josie gaan spelen dan gaan we mama’s thuissituatie niet verplaatsen naar warm weer, dus dan heeft mama ook vakantie en gaan we allinclusive.

Ik krijg hem niet naar Griekenland, en hij krijgt mij niet naar Turkije dus uiteindelijk is het Mallorca geworden.

15 dgn, hotel allinclusive, 2 kids en 2 volwassenen. €2500,-.
Hoogseizoen is gewoon heel erg duur; ik weet niet of je dan all inclusive goedkoper uit bent dan vorig jaar. Hoewel in Turkije wellicht wel.

All inclusive vind ik voor/met kleine kinderen wel fijn. Er komen veel kinderen en er is de hele dag door wat te eten en drinken, dus je hoeft niks tegelijk te doen. Je moet je er alleen wel op instellen dat je inderdaad een beetje "vast" zit op dezelfde plek, maar dat kan ook heel relaxed zijn.

Wij wisselen autovakantie (met een huisje) af met all inclusive.
Ik vond/vind all inclusive ideaal met kleinere kinderen.
Afgelopen jaren naar Egypte geweest. 5 sterren all inclusive met z’n vieren voor 3300 euro!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vond all-in met baby ideaal. Altijd eten en drinken op hele korte afstand en als baby sliep gingen we of omstebeurt eten of soms namen we het gewoon mee naar de kamer.

En als je er zin in hebt kun je alsnog lekker de hort op.

Al een tijdje niet in het hoogseizoen geweest maar 5 jaar geleden voor 10 dagen 5* in egypte 750 pp betaald.
Je geeft aan dat je kamperen leuk vind. Is gewoon met een eigen tent kamperen geen optie? Via marktplaats of bijvoorbeeld bij Decathlon kan je vrij goedkoop een tent kopen en ook andere kampeerspullen (tafel/stoelen) zijn prima 2e hands te koop. Het is een keer een grotere uitgave en dan kan je jaren vooruit. Onze hele kampeeruitrusting is goedkoper dan 2 weken een ingerichte tent huren in het hoogseizoen. Met je eigen spullen sta je voor een paar tientjes per nacht, afhankelijk van jullie eisen. Wij hebben net voor 100 euro ook een dakkoffer overgenomen, kunnen we lekker veel meenemen.

Maar ik hou echt niet van all inclusive, helemaal niet in het hoogseizoen als het mega druk is in die hotels. Wij moeten ook altijd in het hoogseizoen (man is leraar) en gaan dit jaar juist voor het eerst kamperen met kind (dan 2,5 jr), omdat we denken dat dat leuk voor haar is en er zelf goede herinneringen aan hebben als kind. Verder lijkt all-inclusive in het hoogseizoen mij ook heel duur.

Overigens heb ik het beeld dat gatekeeper over een camping schetst juist bij alle inclusive resorts en ben ik die figuren weinig tegen gekomen met kamperen. Dus dat ligt denk ik erg aan naar welke camping je gaat.
HD84 schreef:
15-01-2019 21:26
Overigens heb ik het beeld dat gatekeeper over een camping schetst juist bij alle inclusive resorts en ben ik die figuren weinig tegen gekomen met kamperen. Dus dat ligt denk ik erg aan naar welke camping je gaat.
Dat is niet mijn beeld hoor. Ik heb hele warme herinneringen aan campings. In mijn jeugd niet anders gedaan dan kamperen. Vond t fantastisch.
Gatekeeper* schreef:
15-01-2019 21:03
Ik krijg mijn man met nog geen 10 paarden naar een camping. Vorig jaar zijn we op bezoek geweest bij mijn neef in Spanje en t beeld van mannen die in ontbloot bovenlijf, onder de tattoos met een koningsschakel aan een Heineken staan te lurken is in zijn geheugen gegraveerd. :facepalm:

Ik denk dat Spanje niet de beste keuze is geweest om hem kennis te laten maken met kamperen 😬. Dat beeld heb ik ook van campings in Spanje. Ik heb dit gelukkig nog niet meegemaakt met kamperen.

Hoe lang ben je weggeweest naar het All inclusieve hotel?
HD84 schreef:
15-01-2019 21:26
Je geeft aan dat je kamperen leuk vind. Is gewoon met een eigen tent kamperen geen optie? Via marktplaats of bijvoorbeeld bij Decathlon kan je vrij goedkoop een tent kopen en ook andere kampeerspullen (tafel/stoelen) zijn prima 2e hands te koop. Het is een keer een grotere uitgave en dan kan je jaren vooruit. Onze hele kampeeruitrusting is goedkoper dan 2 weken een ingerichte tent huren in het hoogseizoen. Met je eigen spullen sta je voor een paar tientjes per nacht, afhankelijk van jullie eisen. Wij hebben net voor 100 euro ook een dakkoffer overgenomen, kunnen we lekker veel meenemen.

Maar ik hou echt niet van all inclusive, helemaal niet in het hoogseizoen als het mega druk is in die hotels. Wij moeten ook altijd in het hoogseizoen (man is leraar) en gaan dit jaar juist voor het eerst kamperen met kind (dan 2,5 jr), omdat we denken dat dat leuk voor haar is en er zelf goede herinneringen aan hebben als kind. Verder lijkt all-inclusive in het hoogseizoen mij ook heel duur.

Ik heb nog een tent op zolder liggen( gekocht met mijn ex) vriend wil niet kamperen in een tent zonder toilet en airco. 5 jaar geleden voor het eerst iets gehuurd op een camping en dat vond hij wel leuk. Maar nu in t hoogseizoen vinden we t wel erg duur
toffifee schreef:
15-01-2019 21:34
Ik denk dat Spanje niet de beste keuze is geweest om hem kennis te laten maken met kamperen 😬. Dat beeld heb ik ook van campings in Spanje. Ik heb dit gelukkig nog niet meegemaakt met kamperen.

Hoe lang ben je weggeweest naar het All inclusieve hotel?
We gaan nog :proud:
Deze zomer 15 dgn. :loveit:
Gatekeeper* schreef:
15-01-2019 21:03

Ik vind t altijd wel leuk, zeker voor kinderen maar goed. Ik heb toen gezegd van prima maar als we groot josie gaan spelen dan gaan we mama’s thuissituatie niet verplaatsen naar warm weer, dus dan heeft mama ook vakantie en gaan we allinclusive.

Ik krijg hem niet naar Griekenland, en hij krijgt mij niet naar Turkije dus uiteindelijk is het Mallorca geworden.

Naar welk hotel gaan jullie nu of mag je dat hier niet noemen ivm reclame maken?
Rosy01 schreef:
15-01-2019 21:38
Naar welk hotel gaan jullie nu of mag je dat hier niet noemen ivm reclame maken?
Als het niet mag dan wordt het vanzelf verwijderd toch?

Als je googled : Hotel Club Font de Sa Cala
Rosy01 schreef:
15-01-2019 21:36
Ik heb nog een tent op zolder liggen( gekocht met mijn ex) vriend wil niet kamperen in een tent zonder toilet en airco. 5 jaar geleden voor het eerst iets gehuurd op een camping en dat vond hij wel leuk. Maar nu in t hoogseizoen vinden we t wel erg duur
Ja dat is idd heel duur in het hoogseizoen en als je vriend niet wil kamperen zonder die luxe is met je eigen tent op pad gaan idd geen optie!

Ik hoop dat je een leuk all-inclusive hotel gaat vinden.

En.... Sorry gatekeeper, dan had ik je verkeerd begrepen.
Rosy01 schreef:
15-01-2019 20:56
Welk resort is je favoriet op fuerteventura?
La branda bahia de lobos. Heerlijk resort strand en centrum om de hoek, eten is goed. Apart diner restaurant. Genieten!
Wij zijn al jaren gebonden aan het hoogseizoen en de prijzen zijn inderdaad absurt.
Wij gaan in de zomer bijna altijd in een all inclusive hotel, ik vind het ideaal met kinderen.
Je hebt all inclusive hotels die wat goedkoper zijn en die meestal ook een wat ander publiek aantrekken.
Wij zelf gaan altijd naar 4 of 5 sterren hotels in de wat duurdere prijsklasse en hier geen aso's die de hele dag dronken zijn.
Wij zijn 1 jaar naar een camping geweest in Frankrijk, hadden hier en luxe stacaravan gehuurd op een mooie camping.
Voor mij voelt het alleen niet als vakantie. Je moet toch bedden opmaken, de carvan schoon houden, de afwas doen en af en toe koken.

Mocht je nog een goed all in hotel zoeken in, Turkije, Egypte, Gran Canaria, Kos, Kreta, Dominicaanse Republiek of Aruba....laat maar weten.

Deze zomer gaan wij voor het eerst in jaren niet all inclusive op vakantie in Azië. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
valisa schreef:
16-01-2019 03:02
Wij zijn al jaren gebonden aan het hoogseizoen en de prijzen zijn inderdaad absurt.
Wij gaan in de zomer bijna altijd in een all inclusive hotel, ik vind het ideaal met kinderen.
Je hebt all inclusive hotels die wat goedkoper zijn en die meestal ook een wat ander publiek aantrekken.
Wij zelf gaan altijd naar 4 of 5 sterren hotels in de wat duurdere prijsklasse en hier geen aso's die de hele dag dronken zijn.
Wij zijn 1 jaar naar een camping geweest in Frankrijk, hadden hier en luxe stacaravan gehuurd op een mooie camping.
Voor mij voelt het alleen niet als vakantie. Je moet toch bedden opmaken, de carvan schoon houden, de afwas doen en af en toe koken.

Mocht je nog een goed all in hotel zoeken in, Turkije, Egypte, Gran Canaria, Kos, Kreta, Dominicaanse Republiek of Aruba....laat maar weten.

Deze zomer gaan wij voor het eerst in jaren niet all inclusive op vakantie in Azië. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Ik ben wel geïnteresseerd zoveel mogelijkheden...zoeken iets voor 2 volwassenen en een kind. Zijn Turkije gewend maar staan open voor alles :-D :-D
Heb je al gekeken voor een airbnb trouwens?
Ik raad aan om van te voren wel goed te kijken wat de all-inclusive formule precies in houdt want daar zit per hotel veel verschil in. Bij sommige is het maar tot 11 uur en bij een ander hotel dag en nacht. Er zijn ook hotels waar je voor de ijsjes weer wel moet betalen. Vaak ziet een 3 sterren hotel er heel mooi uit maar het verschil met 4 of 5 sterren merk je echt wel in het eten wat daar veel beter is en meer keuze.
Wij hebben eigenlijk van alles gedaan met de kinderen.
Twee jaar geleden zijn wij voor het eerst met de kinderen wezen vliegen en zaten wij in een klein schalig appartement met een all inclusive formule en hebben een heerlijke vakantie gehad.
Vorig hadden wij een tent op een camping gehuurd. Ook een heerlijke vakantie maar toch anders en vind een hotel met all inclusive toch wel heel erg lekker. Je hoeft niks te doen en wij hebben echt vakantie.
Dit jaar gaan wij met de kinderen weer vliegen en heb een klein schalig hotel in Turkije gevonden met op Zoover een rating van 9.5.
Wij vliegen daar heen voor 2400 euro voor 11 dagen.
valisa schreef:
16-01-2019 03:02

Ik ben wel benieuwd naar je tips voor Turkije, kos en Kreta !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven