Vakantie December
zaterdag 18 oktober 2014 om 11:40
EN: bij veel studies is er aanwezigheidsplicht. Afwezig zijn zorgt voor een vervangende opdracht of bijvoorbeeld geen recht op herkansing en soms zelfs geen recht op deelname tentamen.
Zou dat dus goed navragen TO!
Ik ben wat dat betreft blij dat we in NL een goede zomer hadden, anders had ik het ook niet getrokken tot volgend jaar
Zou dat dus goed navragen TO!
Ik ben wat dat betreft blij dat we in NL een goede zomer hadden, anders had ik het ook niet getrokken tot volgend jaar
zaterdag 18 oktober 2014 om 11:55
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:12
quote:v_iva schreef op 18 oktober 2014 @ 11:55:
Naar Egypte was ik ook wel van plan.. maar mijn moeder laat mij daar zeker niet heen gaan! Voor een blonde meid zoals ik.. ach ja moeders.. ik wacht gewoon af tot de zomervakantie en anders weekendje weg.. Word soms echt zat van dat werken, school, leren en word depressief van het weer in NLWaarom komt je moeder steeds ter sprake? Je bent toch 20 jaar en gaat met je vriend op vakantie?
Naar Egypte was ik ook wel van plan.. maar mijn moeder laat mij daar zeker niet heen gaan! Voor een blonde meid zoals ik.. ach ja moeders.. ik wacht gewoon af tot de zomervakantie en anders weekendje weg.. Word soms echt zat van dat werken, school, leren en word depressief van het weer in NLWaarom komt je moeder steeds ter sprake? Je bent toch 20 jaar en gaat met je vriend op vakantie?
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:42
Misschien kun je voor jullie budget een midweek naar IJsland en daar elke dag lekker in een natuurlijk thermaal bad of sauna of stoombad of 'hot pot' liggen sudderen.
Met ook nog kans op noorderlicht in de winter, misschien wel boven je hoofd terwijl jij in zo'n poel ligt.
Bij Reykjavik in de buurt heb je de Blue Lagoon en Reykjavik zelf heeft ook zo'n 7 zwembaden, vaak verwarmde buitenbaden van 29 graden ofzo, met diverse hete buitenbadjes van 40 graden en 43 graden ook nog.
Appartementjes schijnen best betaalbaar te zijn (toen ik er was, bestond Airbnb nog niet).
Bij Reykjavik in de buurt heb je de Blue Lagoon en Reykjavik zelf heeft ook zo'n 7 zwembaden, vaak verwarmde buitenbaden van 29 graden ofzo, met diverse hete buitenbadjes van 40 graden en 43 graden ook nog.
Appartementjes schijnen best betaalbaar te zijn (toen ik er was, bestond Airbnb nog niet).
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:47
Blonde meid zoals jij.. Wat een vooroordelen over Egypte zeg!!! Ik kom vaak in egypte, met een lichtblonde vriendin van mij. Ik ben zelf licht getint en heb donker haar met groene ogen, nou ze spreken mij ten eerste meer aan dan mijn lichtblonde vriendin. En ten tweede blijft het bij aanspreken tenzij je jezelf uitdagend kleedt.. Pffffffff wat een domme opmerkingen zeg bah. Je bent 20? Grow up....
zaterdag 18 oktober 2014 om 19:44
Als je echt voor de zon wil gaan zou ik het buiten Europa zoeken. Twee reiservaringen in december die ik heb zijn Cuba en Mexico.
Cuba was jammer genoeg maar voor een weekje en een pure zonvakantie. Had graag meer van 't land zelf willen zien maar toen we boeken wilden we binnen 3 dagen weg en was het doel ook puur een zonvakantie. 't Had van alles kunnen worden maar Cuba was 't minst lang vliegen (voor wat beschikbaar en binnen het budget was).
Cuba was jammer genoeg maar voor een weekje en een pure zonvakantie. Had graag meer van 't land zelf willen zien maar toen we boeken wilden we binnen 3 dagen weg en was het doel ook puur een zonvakantie. 't Had van alles kunnen worden maar Cuba was 't minst lang vliegen (voor wat beschikbaar en binnen het budget was).
dinsdag 21 oktober 2014 om 12:49
Ik ga al enkele jaren vanaf 2e Kerstdag een dag of 9 naar de Algarve (Portugal) met een vriendin. Nog geen 500 Euro per persoon, appartement op een prachtig gelegen park op de kliffen bij Albufeira, incl. vlucht en transfer, zonder eten uiteraard. Het weer in de Algarve is dan meestal overdag zo'n 18-20 graden, heerlijk om in je korte broek rond te lopen en te 'zonnen'! Natuurlijk ook wel eens regen, maar dat heb je rond die tijd overal wel eens. Zo af en toe autootje huren, wandelen, mooie plaatsen bezoeken en luieren in de zon. Pas weer geboekt voor komende Kerstvakantie. Dus het kan best!