Vakantie in november

13-08-2010 16:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen op vakantie in november (of zijn er meer toe genoodzaakt, oa door vakanties van collega's waarmee niet/nauwelijks overlapt kan worden), maar zoeken inspiratie waar naartoe..

Zelf dachten wij aan een cruise in de Caribbean (alleen is dat alles bij elkaar misschien wel wat duur?).

India is ook een mogelijkheid. Wij dachten dit in eerste instantie met een stop/strandverlenging in Dubai te combineren, maar Dubai is ook weer zo gigantisch duur.

Wat zijn jullie tips? Het gaat om een land bezoeken en daarna relaxen, met een lekkere temperatuur en niet constant regen.
Wat is je budget? Hoe lang kun/wil je weg?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sri Lanka prachtig land wij gaan al voor de tweede keer
Om de vakantiedagen gaat het niet, ik zou zes weken weg kunnen. Maar ik denk dat we niet zo lang weg willen en mogen van de bazen. Zal max 3 weken worden.

Budget is max 2500 pp, maar dat vind ik wel heeeel erg max. Liever uitkomen rond 2000 pp en we zijn verwend qua reizen en hotels.
Volgens mij loopt het hurricane seizoen in The Carribean tot en met november. Niet gezegd dat je dit meemaakt, maar er is toch een kans.
Bali! Of Java en dan Bali. Altijd warm, volgens mij door crisis niet zo duur en heel mooi.
Ik zou zeggen bestel een reisbrochure en doe inspiratie op.

Of pak de wereldkaart en kijk eens welk land je aanspreekt.
Egypte en Jordanie.

Canarische eilanden.

Senegal of the Gambia.

Brazilie.

Indonesie.

Zuid Afrika.
Goedemorgen,

Wij zijn afgelopen februari naar Gambia geweest en gaan volgend jaar weer. Is het hele jaar 32 tot 35 graden. Je kan een strand vakantie daar van maken maar ook de jungle in etc. Het ligt op 6 uur vliegen van Nederland. Je hebt wel injecties nodig maar dan ben je voor jaren weer klaar. De mensen zijn zeer vriendelijk daar en de taal is engels. In november 1 uur tijd verschil. Kortom misschien een aanrader.
Zuid Brazilië! Vorig jaar in november geweest, mooie omgeving.

Weet iemand hoe het met Cuba zit eind oktober/begin november?
Cuba zit op in die periode nog in redelijk regen seizoen, en orkaan seizoen. Dit zwakt af na november. Temp rond de 29 graden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven