Vakantie met vriend

01-03-2016 19:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Mijn vriend en ik (beide 22 jaar) gaan dit jaar (waarschijnlijk in juni) samen 10 dagen op vakantie. Wij zijn opzoek naar een leuke, chille vakantie.

Vorig jaar zijn we naar Turkije geweest, all-inclusive, maar dat gaat hem dit naar zeker niet worden.

We willen naar een leuke, bruisende stad, waar we als we willen ook een keer opstap willen gaan. Het liefste geen jongerenoord maar ook geen rustoord. Wie heeft tips?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gran canaria, Playa del Ingles. Echt een heerlijk bruisende stad, die erg geschikt is voor stelletjes.

Cattolica is ook een erg gezellig stadje. Het is niet zo groot en heeft geen echte clubs. Maar je verbaast je over het feit dat overdag iedereen lijkt te slapen en vanaf een uur of 11 is de stad bom vol met mensen
Love the life you live. Otherwise make it the life you love
Barcelona
Lissabon. Mooie stad, veel barretjes e.d., strand, lekker weer.
Barcelona, Valencia, Malaga, Rome, Sevilla, Lissabon.
Split!
Den Haag.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik moest ook meteen aan Lissabon denken. Of Valencia misschien?
Veritas vos liberabit
Ik zou ook Barcelona zeggen, maar er is toch zoveel meer dan "geen jongeren oord" en Turkije?

Dubai, Ibiza, Miami, Grieks eiland?
Ibiza, Rome, Barcelona
Berlijn
Wil je een echte stad of een toeristenplaats?En wat wil je nog meer doen tijdens je vakantie?
Berlijn is leuk, maar leuker voor een dag of 5. Je kan ook naar Italië, naar de omgeving van Florence.
Warm: Barcelona, Montpellier !!, Avignon in Juli !!! festival !!, Rome, Praag, Gent (erg leuk !!), Malta (valetta), Corsica (leuk met treintje over de bergen....) steden hier: calvi, ajaccio, bastia (mooie haven) ...

succes
quote:pejeka schreef op 01 maart 2016 @ 19:48:

Den Haag.Kap nâh gak, eg nie
quote:Wittelelie143 schreef op 01 maart 2016 @ 19:56:

Ik zou ook Barcelona zeggen, maar er is toch zoveel meer dan "geen jongeren oord" en Turkije?

Dubai, Ibiza, Miami, Grieks eiland?

Nou dat dacht ik ook.

Waarom noet het eigenlijk een stad zijn? Waarom geen rondreis of een road trip? Ik ben na een dag of 3-4 meestal wel weer uitgekeken op een stad.

En er zijn zoveel leuke landen. Ga naar Thailand en bezoek de eilanden en de omgeving van Chiang Mai (binnenlandse vlucht kost toch niks, eurootje of 25), boek Indonesië, Japan, Vietnam, Myanmar, Marokko, Tunesië, Suriname, Mexico of Peru.

Of dichterbij huis trek je door Italië, Scandinavië (je kunt makkelijk van Kopenhagen naar Stockholm en dan tussen die twee steden wildkamperen in Smaland en lekker zwemmen in de meren enzo), langs de kust van Portugal of bezoek Berlijn en Praag.

De enige stad waar ik echt niet binnen een paar dagen had gezien wat ik wilde zien was New York
Wij zijn een paar jaar geleden van faro naar lissabon gereden in een week tijd, dat was een prachtige vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven