vd zomer, leuke landen? Toscane te heet in juli?

12-05-2007 13:04 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! wij gaan eigenlijk ieder jaar kamperen in Frankrijk. Dit jaar willen we ons verplaatsen naar een ander land. WE gaan met de auto maar normaal gaan we in september, nu in juli. Is toscane dan erg heet en te druk? wat is nog meer leuk en niet al te heet? oostenrijk/zwitserland?
Zweden, Denemarken, Italië.

En tja, wat is te heet...ik vind het altijd wel lekker als het warm is. Je zit toch aan het strand.
In juli is het inderdaad erg druk in Toscane. Ongeveer half Nederland is dan te vinden op een camping daar.  :D Zelf vind ik het ook een beetje te warm, maar het ligt eraan hoe goed je tegen de hitte kan en of je bij het water zit om af te koelen. Zelf vind ik het warmer dan bijvoorbeeld Zuid Frankrijk, omdat je in Frankrijk nog de mistral wind hebt.

Welke landen nog meer de moeite zijn? Oostenrijk ken ik niet, Zwitserland wel. Vind ik echt een prachtig land. Tsjechië vind ik ook geweldig! Heerlijk weer, hele mooie dorpjes, mooie natuur en natuurlijk Praag!! En heeeeel goedkoop!! Voor 5 euro heb je een staplaats op een camping met stroom! Alleen ook weer heel veel Nederlanders.
Wat hierboven ook al genoemd werd Zweden, daar zit iig nog niet half Nederland en de temperatuur is er heel aangenaam. Warm maar niet te. En er zijn prachtige campings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven