Vip Cottage Centerparcs.

09-09-2011 13:40 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Gisteravond heb ik een topic geopend omdat ik opzoek was naar een luxe vakantiehuisje aan een viswater.

Helaas heb ik toen weinig reactie's gehad.

Nu ben ik vandaag verder gaan zoeken op internet, En nu blijkt dat mijn eis best moeilijk wordt.

Een luxe vakantiehuisje met sauna of jacuzzi aan een viswater.

In de week van 3 oktober voor max 700,- voor 2 personen.

Dus ben ik verder gaan kijken, En kwam ik uit op een vipcottage van centerparcs.

Heeft iemand hier ervaringen over? Want er staat bij dat er ook een prive sauna in je huisje zit.

Maar is dit wel wat? Ik vind het namelijk nog best prijzig voor een midweek.

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

(Let niet op mijn spelfouten, Ik forum vanaf mijn mobiel)
Hallo Strawberry,

ik ben met vriend ook een keer in zo'n huisje geweest. Beviel goed, sauna werkte goed, maar had wel even opstarttijd nodig. De sauna is overigens niet zo groot, passen misschien precies 2 mensen in.

Wij hadden toen ook een huisje aan het water, vriend heeft uren aan het water gezeten met een hengel, maar geen enkele vis gezien....ze zeggen op de site wel dat je op het park kan vissen, maar of je dan ook wat vangt is een ander verhaal :-)
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Ik zat zelf te denken om een huisje in port zelande te boeken.

Maar ik twijfel heel erg, Omdat het niet de "vakantie"is die wij voor ogen hadden haha..

We wilden graag echt aan een water zitten, Waar mijn man zijn hengel gewoon kan laten liggen haha.

En dan voor mij de luxe en rust.
.
Heb je ook gekeken bij de sites waar je vakantiehuizen kunt boeken? Bijvoorbeeld Belvilla, Eurorelais, Topictravel etc??
Is het een optie om naar Noorwegen of Zweden te gaan? Je hebt daar goedkope stuga's met sauna en een visvijver voor de deur.
Nee noorwegen en zweden zijn geen optie's.

We hebben namelijk niet zo'n hele beste auto meer.

Dus mijn man wilt liever niet heel ver rijden.

Ik wou namelijk naar Euro Disney, Maar dat vond mijn man al te ver voor onze auto.
Kijk naar Landal Duc de Brabant. Daar heb je hele luxe huisjes met bubbelbad in de tuin, sauna en zonnebank in huisje.

Ook nog afwasmachine en droger. Ben een keer in zo'n huisje geweest. Echt top.

Park zelf stelt verder niet veel voor. Echt voor rustzoekers. Weet ook niet of er viswater in de omgeving is. Weet niet of dat harde eis is? Landal is meestal wel goedkoper dan Center Parcs.
Misschien parc sandur van centerparcs. Daar zijn alle huisjes aan het water. Zelfs ik heb er een Vis gevangen, weet alleen niet hoe het met de luxe zit.
quote:meesje2010 schreef op 09 september 2011 @ 14:04:

Misschien parc sandur van centerparcs. Daar zijn alle huisjes aan het water. Zelfs ik heb er een Vis gevangen, weet alleen niet hoe het met de luxe zit.Dat park wilde ik je ook aanraden. We zijn er vorig jaar geweest toen was het nog van Landal. Je hebt er huisjes met aanlegsteiger, ideaal om te vissen.
quote:_Strawberry86_ schreef op 09 september 2011 @ 14:00:

Nee noorwegen en zweden zijn geen optie's.

We hebben namelijk niet zo'n hele beste auto meer.

Dus mijn man wilt liever niet heel ver rijden.

Ik wou namelijk naar Euro Disney, Maar dat vond mijn man al te ver voor onze auto.Maar Euro Disney is hartstikke goed te doen met de thalys. Waarom doe je dat niet?
Landal Esonstad ligt echt midden tussen allerlei water, geen idee hoe dat zit met vissen maar allicht een optie.

Als je echt graag dat 24 uurs viswater wilt is het dan geen optie om te zoeken waar dat is en er dan een huis bij te zoeken. Eventueel via marktplaats.

Ik kan zelf nl. best goed huisjes zoeken (vind ik ) maar ik weet echt niks van viswater.

Als de omgeving voor mij zo`n soort voorwaarde zou hebben zou ik eerst een viswater zoeken en dan een huisje.
Landal De Schatberg, waterwoning? Is al aantal jaren geleden dat ik daar was, misschien vallen ze niet meer onder Landal? Google het maar . . . .
Parc Sandur inderdaad, daar zitten volgens mij alle huisjes aan het water. En Drenthe is ook een leuke omgeving. Toen wij er van de zomer waren zaten er steeds dezelfde mensen hele dagen te vissen.
http://waarnaartoe.nl/

Als je hier zoekt op vissen vind je wel een aantal mogelijkheden. Succes!
Wij hebben ook in een VIP-cottage gezeten, helemaal top!

Ik denk alleen dat ik 't niet had gedaan, als er geen 40% korting op had gezeten. De prijs is niet goedkoop.
Ken je de IJsselmeervilla's? Zitten in Beach Resort Makkum, ook aan het water en van alle gemakken voorzien (lees: sauna etc) en...buiten het seizoen nog betaalbaar ook. Ben er nog niet zelf geweest maar staat zeker op mijn lijstje...
Ik heb al meerdere keren zo'n bungalow mogen huren, en het bevalt elke keer weer toppie!

Over Centrparcs ben ik vaak echt wel te spreken, over andere bungalow cooperaties niet echt, op landal green dan na....
Wat voor vis wil je man vangen dan? Niet elke soort zit in elke visvijver he?
Hij Wilt graag karpervissen.. Maar een viswater en bubbelbad of sauna in het huisje zijn echt wel een eis..
hoi,

wij hebben in Februari dit jaar nog in een vip huisje op parc Sandur gezeten.

Aan het water.open haard.ruime sauna,zonnebank en bad,wij vonden het een mooi park,het zwembad stelde niets voor maar verder was alles goed.
Ik ben ook pas geleden naar parc sandur geweest. Volgfns mij mag je dd hele dag vissen. Het vip huisje wat wij hadden vond ik perfect. De bijbehorende broodjes die in het huisje geleverd waren, vond ik minder.

Maar verder perfect.

Ik zou persoonlijk telefonisch boeken dsn kun je een huisje bij een aanlegstijger boeken.

Daar zaten vaak vissers, zal dus wel voordeel hebben.
Je kunt ook ergens een vakantiehuis huren dat op een boot staat. Zit je gegarandeerd aan het water. Ik denk alleen niet dat er een sauna op zit. Ik zag ze net hier: http://www.villaspot.nl/v ... gen/VLS-1256349/vakantie/

voor 329 euro per midweek.
..
Friesland?

Eernewoude, It Wiid

Appelscha

Workum

Of overijssel:

Welsum aan de IJssel
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Vorig jaar in een vipcottage gezeten van Centerparcs .

De huisjes zijn wat ruimer en je hebt een bubbelbad of sauna en een extra tv in de slaapkamer. Port Zelande is niet zo veel aan qua omgeving en het zwembad is klein als het druk is. Als je wilt. Boeken dan kan je dat het beste op de woensdag doen dan zijn er vaak acties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven