vliegticket Curacao?

31-10-2012 14:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mijn moeder wil de eerste week van december naar Curacao en ik probeer haar te helpen door te kijken wat het goedkoopste ticket is. Vind het lastig. Heeft er iemand veel ervaring mee, die mee wil denken?

Tot nu toe lijkt Arke het goedkoopst (iets van 549,=) maar kan het nog goedkoper? Datum ergens tussen 30 november en 13 december, plus minus een week - liefst iets langer.

Ze heeft alleen een ticket nodig, want ze gaat bij familie verblijven.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Oja, ik ga zo de deur uit, dus zal even duren voor ik weer kan reageren.
Kijk even op de website van AirBerlin, die vliegen (helaas maar 1 x per week op de dinsdag) naar Curacao, tarief is zo'n ¤588,- Als je een beetje in het oosten van het land woont, is dat misschien een alternatief voor Arke/KLM ?
There's coffee in that nebula!
Bedankt, Dusseldorf is een optie, maar met maar 1 keer per week komt het wat ongelukkig uit.

Ben je toevallig ook bekend met vliegschema's van bepaalde science fiction films? (dan denk ik dat we elkaar kennen haha)
Ik lees mee , Mijn vriend komt van curacoa en willen wel eens naar zijn familie gaan In de toekomst... oooit...:-P
Yep, heel bekend met dat vliegschema Ben benieuwd wie jij bent ?

Edit: Ik weet het al ... zwaai !
Na verder speurwerk: Arke is idd de goedkoopste.

Maar .. het verschil met KLM is 'maar' 24 euro, en voor dat geld zou ik (vanwege comfort, service en bijkomende kosten) liever voor KLM Kiezen !
Voor die prijs heb je echt al een goedkoop ticket hoor! Snel boeken zou ik zeggen.
Aangezien vrij weinig lijnvluchten naar Curacao gaan, kun je beter nagaan wanneer het goedkoopst is om een ticket te boeken.
quote:sn00piiy schreef op 31 oktober 2012 @ 16:31:

Ik lees mee , Mijn vriend komt van curacoa en willen wel eens naar zijn familie gaan In de toekomst... oooit...:-PDe prijzen veranderen met de week. Dus 'ooit' kunnen ze wel weer lager of hoger zijn...
Bedankt nog voor de input mensen!

Ik zal zeker ook nog naar de KLM kijken, inderdaad 25 euro verschil is niet zoveel. Morgen met mijn moeder overleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven