Vliegtickets boeken op periode??
zaterdag 27 november 2010 om 14:41
Ik wil graag volgend jaar een reis maken door Amerika en heb gehoord dat ik beter zo vroeg mogelijk een ticket kan kopen, omdat dat meestal goedkoper is.
Nou heb ik al heel veel vergeleken op verschillende sites, alleen vraag ik me af: is er ook een site waarop je kan zoeken op verschillende data, of tussen bepaalde data?
Ik ben erg lang bezig met steeds een dag voor- of achteruit zetten, maar misschien weet iemand hier wel een site waarop je dus tickets kan zoeken binnen een bepaalde periode (ik zit dus niet vast aan 1 datum).
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Nou heb ik al heel veel vergeleken op verschillende sites, alleen vraag ik me af: is er ook een site waarop je kan zoeken op verschillende data, of tussen bepaalde data?
Ik ben erg lang bezig met steeds een dag voor- of achteruit zetten, maar misschien weet iemand hier wel een site waarop je dus tickets kan zoeken binnen een bepaalde periode (ik zit dus niet vast aan 1 datum).
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
zaterdag 27 november 2010 om 16:16
Skyscanner vindt trouwens niet álles. Je kunt nu heel goedkoop van Parijs naar Kuala Lumpur (promo AirAsia) en dat vind ik op Skyscanner niet terug als ik Parijs en KL invul.
Als je wel precies weet waar je heen wilt, kun je ook fora afstruinen (in jouw geval dus Amerika forums), daar worden ook vaak goedkope vliegtips uitgewisseld.
Als je wel precies weet waar je heen wilt, kun je ook fora afstruinen (in jouw geval dus Amerika forums), daar worden ook vaak goedkope vliegtips uitgewisseld.
.
zondag 28 november 2010 om 16:41
maandag 29 november 2010 om 01:16
quote:Lilianne schreef op 28 november 2010 @ 16:41:
Kan ook met best makkelijk met VliegticketsTool. Hier heb ik onlangs ook nog mijn vliegtickets naar New York vergeleken. Scheelt aardig wat tijd omdat je niet op alle sites van vliegmaatschappijen zelf telkens opnieuw de vliegdata hoeft in te vullen.
Maar je kunt niet zoeken op periode.
Je moet nog steeds allerlei data uitproberen.
Kan ook met best makkelijk met VliegticketsTool. Hier heb ik onlangs ook nog mijn vliegtickets naar New York vergeleken. Scheelt aardig wat tijd omdat je niet op alle sites van vliegmaatschappijen zelf telkens opnieuw de vliegdata hoeft in te vullen.
Maar je kunt niet zoeken op periode.
Je moet nog steeds allerlei data uitproberen.
.