Vliegtickets boeken op periode??

27-11-2010 14:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag volgend jaar een reis maken door Amerika en heb gehoord dat ik beter zo vroeg mogelijk een ticket kan kopen, omdat dat meestal goedkoper is.

Nou heb ik al heel veel vergeleken op verschillende sites, alleen vraag ik me af: is er ook een site waarop je kan zoeken op verschillende data, of tussen bepaalde data?

Ik ben erg lang bezig met steeds een dag voor- of achteruit zetten, maar misschien weet iemand hier wel een site waarop je dus tickets kan zoeken binnen een bepaalde periode (ik zit dus niet vast aan 1 datum).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Dat kan momenteel alleen op sites van de airlines zelf.

Als je bijna gek wordt van het zoeken: ga naar een goed reisbureau en laat je adviseren.
Volgens mij kan je best handig zoeken op de website van Delta. Daar kun je iig drie dagen voor en na de datum zien dacht ik.
.
op skyscanner.nl kan je een hele maand zien
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bij die site dus bij data op het kalendertje klikken en dan kan je 'bekijk de hele maand' of zelfs 'bekijk het hele jaar' aanvinken.

Briljante site.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja, skyscanner dus. Wat een uitvinding. Zat ik al jaren op te wachten. Je hoeft niet eens een bestemming in te vullen. Handig als je goedkoop weg wilt en het maakt niet uit waarheen.
.
Ah super Spijker! Bedankt, ik ga er gelijk even naar kijken.

Ook bedankt voor de andere reacties!
Skyscanner vindt trouwens niet álles. Je kunt nu heel goedkoop van Parijs naar Kuala Lumpur (promo AirAsia) en dat vind ik op Skyscanner niet terug als ik Parijs en KL invul.

Als je wel precies weet waar je heen wilt, kun je ook fora afstruinen (in jouw geval dus Amerika forums), daar worden ook vaak goedkope vliegtips uitgewisseld.
.
Kan ook met best makkelijk met VliegticketsTool. Hier heb ik onlangs ook nog mijn vliegtickets naar New York vergeleken. Scheelt aardig wat tijd omdat je niet op alle sites van vliegmaatschappijen zelf telkens opnieuw de vliegdata hoeft in te vullen.
quote:Lilianne schreef op 28 november 2010 @ 16:41:

Kan ook met best makkelijk met VliegticketsTool. Hier heb ik onlangs ook nog mijn vliegtickets naar New York vergeleken. Scheelt aardig wat tijd omdat je niet op alle sites van vliegmaatschappijen zelf telkens opnieuw de vliegdata hoeft in te vullen.

Maar je kunt niet zoeken op periode.

Je moet nog steeds allerlei data uitproberen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven