vlieguren naar China ?

21-07-2008 17:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie hoelang het vliegen is naar China? Ik denk ong. 10 uur, maar weet het niet precies.
ik denk ook zoiets ja, als ik naar die kant van de wereld vlieg raak ik altijd de tel kwijt wegens tijdverschil, dus meestal bereken ik het een paar keer, twijfel dan nog en ga gewoon t vliegtuig in en wacht tot ik eruit mag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik denk iets langer dan 10 uur en het ligt natuurlijk ook aan je bestemming.

Op veel boekingssites zie je trouwens de vliegduur in de zelfde balk als de prijs.
oh... gevonden. 9 uur !!! Valt nog mee
Tussen de 10 en 12 uur (afhankelijk van je preciese Bestemming in China)
Van Amsterdam naar Shanghai gaven ze 10 1/2 uur aan. Maar het is ook afhankelijk van het weer etc.

Ze vliegen eerst naar scandinavie en dan over rusland, mongolie en weer naar beneden richting Beijing en Shanghai.

Ik ben zelf op 6 juli teruggekomen uit China.

Op de heenweg heb je vrijwel geen nacht, vooral niet als je aan de linkerkant van het vliegtuig zit.

Als je vliegt met KLM heb je ook nog eens een ontzettend beroerde entertainment. Ze waren nog niet zo ver met het updaten van hun vloot dat iedereen eindelijk z'n eigen toestel heeft, dus dat was turen naar een klein schermpje naar films die ik allemaal al gezien had.
Als je met BA vliegt hoop ik dat je hun heerlijke chocolademousse als dessert krijgt.

Nog nooit zo lekker gegeten in het vliegtuig!! Het was gewoon jammer dat we op de terugweg een ander toetje kregen.
Op de heenweg heb ik er toen 10 uur over gedaan. Op de terugreis met wind mee 9 uur. (bestemming Beijing)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven