Vraag over www.effeweg.nl
dinsdag 9 augustus 2011 om 10:26
Hoi,
Heeft er iemand ervaring met de stedentrips die www.effeweg.nl aanbied? Via deze site kun je stedentrips boeken incl. busreis en hotelovernachting(en) voor een leuke prijs. Nu vroeg ik me af wie dit al eens gedaan heeft. Ben eigenlijk vooral benieuwd of het 60+ gehalte niet al te hoog is. Niet vervelend bedoeld of zo maar mijn man en ik zijn eind 30 dus niet echt onze doelgroep....
Groetjes!
Heeft er iemand ervaring met de stedentrips die www.effeweg.nl aanbied? Via deze site kun je stedentrips boeken incl. busreis en hotelovernachting(en) voor een leuke prijs. Nu vroeg ik me af wie dit al eens gedaan heeft. Ben eigenlijk vooral benieuwd of het 60+ gehalte niet al te hoog is. Niet vervelend bedoeld of zo maar mijn man en ik zijn eind 30 dus niet echt onze doelgroep....
Groetjes!
dinsdag 9 augustus 2011 om 10:40
Als je het wilt gebruiken als goedkope busreis en hotelovernachting, dan maakt het toch niet uit wie er in de bus zit? Dan ga je ter plekke toch lekker je eigen gang en zie je je mede-passagiers weer bij de terugreis?
Of wil je ook excursies met die bus/de groep doen?
Of wil je ook excursies met die bus/de groep doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 9 augustus 2011 om 10:49
dinsdag 9 augustus 2011 om 12:29
Waarom zou je met n busreis op citytrip in Europa gaan? Zoek bij 'n prijsvechter 'n goedkope vlucht en zoek via internet 'n leuk hotelletje of B&B (tripadvisor.com heeft uitgebreide recensies)
Bussen is zoooo vermoeiend, het kost een hele hoop tijd. Je zit 'n hele dag in de bus terwijl je binnen Europa overal binnen 'n paar uur met 't vliegtuig kunt zijn.
Bussen is zoooo vermoeiend, het kost een hele hoop tijd. Je zit 'n hele dag in de bus terwijl je binnen Europa overal binnen 'n paar uur met 't vliegtuig kunt zijn.
dinsdag 9 augustus 2011 om 12:30
Wij vorig jaar naar London geweest 4 dagen voor 149,-.
Leuke trip!
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Diner in hotel was niet speciaal. Maar buiten de deur erg leuk(is overigens ookniet verplicht in hotel). Ontbijt was prima en ook inclusief.
En ook weinig 65+ers. Gemiddelde leeftijd 30-ers. Ook paar studenten. Kortom leuk gemeleerd gezelschap.
Gaan eind van dit jaar waarschijnlijk weer een weekendje boeken.
Leuke trip!
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Diner in hotel was niet speciaal. Maar buiten de deur erg leuk(is overigens ookniet verplicht in hotel). Ontbijt was prima en ook inclusief.
En ook weinig 65+ers. Gemiddelde leeftijd 30-ers. Ook paar studenten. Kortom leuk gemeleerd gezelschap.
Gaan eind van dit jaar waarschijnlijk weer een weekendje boeken.