VS: tolwegen?

08-07-2009 16:52 5 berichten
Over een paar maanden ga ik met een huurauto rondreizen in de VS! Nu heb ik al van iemand een kaart geleend, en daarop lijken heel veel tolwegen te staan (zeg maar alle verbindingswegen tussen grote steden). Hoeveel betaal je hier ongeveer voor? Dat hadden we namelijk niet echt inbegroot
Alle reacties Link kopieren
Je huurauto heeft een pas waarmee je automatisch door de tol kunt, tegen voordeliger tarief. Je krijgt achteraf de rekening (kan een aantal maanden duren). Mij heeft drie weken rondrijden in de VS uiteindelijk 45 euro aan tol gekost. Wees gerust: het zal je de kop niet kosten.
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je heen dan?

In het zuidwesten waar ik al 2 keer geweest ben heb ik nog nooit een tolweg meegemaakt, maar ik denk dat je naar de Oostkust gaat?
Wij gaan naar het hele zuiden, maar heb alleen een kaart van het westen en midden, en zag er daar ineens heel veel opstaan. Dus begon wel ineens een beetje bezorgt te worden...
Oh, wacht even...

Heb die kaart er weer bijgepakt, en zie nu dat het "controled acces highways" zijn (de tollwegen zijn groen met een zwart randje er omheen, die andere paars met een zwart randje, en dat was verschil was gisterenavond met niet al te best licht wat moeilijk te onderscheiden... )

Laat maar zitten dus!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven