Waar alleen naar toe in kerstvakantie.

04-12-2023 18:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben werkzaam in het onderwijs en dus gebonden aan de schoolvakanties.
Ik heb een hele drukke periode gehad en wil er eigenlijk 1 a 2 nachtjes tussen uit, alleen.
Ik heb nog een hele stapel met boeken liggen die ik wil lezen, ik wil kunnen wandelen en gewoon even lekker ontspannen. Dingen die ik thuis ook zou kunnen doen, maar dan ben je toch thuis.
Nu is de kerstvakantie een dure periode, wat het zoeken moeilijker maakt (en veel is natuurlijk al volgeboekt).

Nu komen er op dit forum altijd fantastische tips voorbij, dus waar kan ik heen of wat kan ik gaan doen? Mijn voorkeur heeft wel een huisje/appartement boven een hotel omdat mocht het slecht weer zijn ik niet meteen opgesloten zit in mijn slaapkamer. Ongeveer 45 minuten vanaf Nijmegen met de auto of het moet goed bereikbaar zijn met openbaar vervoer. Budget ongeveer 150 euro per nacht, pluspunten als er een bad is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou heerlijk naar de kust gaan mijn voorkeur heeft Zoutelande . Ook de strandpaviljoens zijn dan open . Wij huren altijd via heerlijkehuisjes.nl . Wel iets verder dan 45 minuten naar met trein en bus goed bereikbaar .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou kijken of er plek is in Klein Vink danwel Resort Arcen. Er zijn huisjes, maar ook hotelkamers. Kun je heerlijk de welness in, lekker wandelen, etc.

https://www.roompot.nl/bestemmingen/ned ... e=20240129
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurhuisje!

Zoveel huisjes op de hei. Lijkt me heerlijk om met een stapel boeken, een krat makkelijk eten en drinken zo weg te gaan ❤️
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
04-12-2023 18:56
Ik zou kijken of er plek is in Klein Vink danwel Resort Arcen. Er zijn huisjes, maar ook hotelkamers. Kun je heerlijk de welness in, lekker wandelen, etc.

Dacht gelijk ook aan Klein Vink, op het oude terrein nog kneuterige huisjes, toegang tot het Thermaalbad is inbegrepen bij de huur. De omgeving is mooi en met een wandelingetje ben je zo in Duitsland.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
04-12-2023 19:05
Natuurhuisje!

Zoveel huisjes op de hei. Lijkt me heerlijk om met een stapel boeken, een krat makkelijk eten en drinken zo weg te gaan ❤️
Oh zalig, ik zou dat ook nog wel met mijn vriend kunnen ( we latten)

Maar alleen, een huisje in het bos heerlijk.
Maar bij voorkeur een dag of 4/ 5 om ook echt tot rust te komen.

TO, heeft airnb niet nog wat geschiktst
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.bedandbreakfast.nl

Kijk even op deze site.

B&B is echt heel leuk en betaalbaar. Ook best wel wat die een jacuzzi of hottub hebben.
Als vervanging voor een bad.

Sommige B&B’s zijn gewoon kleine huisjes ipv alleen een kamer.

Even gekeken, maar zag al gelijk een leuke in de buurt van Nijmegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
De vijf suites, Elp. Echt heel fijn!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
Munster? Weet niet precies hoe ver dat van Nijmegen af ligt maar zo cute met kerst :love:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil nu ook met een stapel boeken en lekker eten in een lekkere b&b!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren Quote
Van der Valk Cantharel. Welness erbij met (klein maar fijn) zwembad met binnen en buiten, veel kleine zithoekjes door het hotel heen en je kunt overal koffie/thee pakken, je loopt zo vanaf het hotel het bos in. Prima en sfeervol restaurant voor diner en uitgebreid ontbijtbuffet.
Alle reacties Link kopieren Quote
De kleine hazerij....geen ov, maar heerlijk rustig en in de buurt van holterberg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke tips!
Ik heb veel gezocht, maar veel airbnb/b&b's die nu nog beschikbaar zijn waren vooral van die hutjes. En dat vind ik nog al een risico met kou (ik ben echt een koukleum).

Ik heb overwegen om bij Landal Stroomboek een huisje te huren, dan zou ik 2 nachten in een huisje verblijven met sauna en ook nog toegang tot hun wellness. Toch ga ik het denk ik toch niet doen, ik vind het een hoop geld voor een kort verblijf en spendeer dat geld liever aan een andere vakantie (vooral langer!).

Wel wil ik een dagje naar de sauna gaan om daar lekker te lezen en te ontspannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
is die 45 minuten de max?

wij zijn afgelopen weekend toen we hoorden dat er daar sneeuw was in de auto gestapt en een weekendje naar winterberg/willingen geweest. 2,5 uur rijden vanaf nijmegen en je zit heerlijk. huur een huisje in stryck bijvoorbeeld en je zit op loopafstand van gezellige horeca en winkels, maar kunt in je huisje zelf met heerlijk uitzicht verdwijnen in je boek.
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt idd ook lekker naar de Berendonck thermen een of twee dagen. Stapel boeken mee. Heerlijk eten genoeg. En een legio aan baden om uit te kiezen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven