waar heen?
maandag 2 juli 2012 om 15:48
Hallo,
Ik heb een aantal wensen op het gebied van vakantie.
Wij willen begin augustus nog lekker op vakantie en zijn op zoek naar een vakantie met de volgende eigenschappen
(liefst) all incl
min 25 graden
dicht bij strand en centrum(of boulevard, dat je savonds lekker dichtbij gezellig een terrasje kan pakken) (dichtbij is max 300M)
Sport activiteiten zijn ook erg van belang vooral surfen.
Maximale bedrag voor de vakantie 800 euro.
land maakt opzich niet uit.. Turkije zijn wij voor een paar maanden terug net geweest...
Liefst 10 of 12 dagen..
Ik heb een aantal wensen op het gebied van vakantie.
Wij willen begin augustus nog lekker op vakantie en zijn op zoek naar een vakantie met de volgende eigenschappen
(liefst) all incl
min 25 graden
dicht bij strand en centrum(of boulevard, dat je savonds lekker dichtbij gezellig een terrasje kan pakken) (dichtbij is max 300M)
Sport activiteiten zijn ook erg van belang vooral surfen.
Maximale bedrag voor de vakantie 800 euro.
land maakt opzich niet uit.. Turkije zijn wij voor een paar maanden terug net geweest...
Liefst 10 of 12 dagen..
maandag 2 juli 2012 om 16:28
quote:elninjoo schreef op 02 juli 2012 @ 16:24:
Zou overigens niet all-in doen, moet je elke dag van zo'n 13 in 'n dozijn (onhygienisch) buffet eten. In Griekenland zijn hartstikke gezellige kleine restaurantjes waar je voor 'n habbekrats hartstikke lekker kunt eten en waar 'n karaf wijn ook geen drol kost.Helemaal mee eens! (Snap dat all-inn gedoe nooit zo goed; maar ieder zijn ding natuurlijk)
Zou overigens niet all-in doen, moet je elke dag van zo'n 13 in 'n dozijn (onhygienisch) buffet eten. In Griekenland zijn hartstikke gezellige kleine restaurantjes waar je voor 'n habbekrats hartstikke lekker kunt eten en waar 'n karaf wijn ook geen drol kost.Helemaal mee eens! (Snap dat all-inn gedoe nooit zo goed; maar ieder zijn ding natuurlijk)
maandag 2 juli 2012 om 16:33
maandag 2 juli 2012 om 16:36
quote:Horizon81 schreef op 02 juli 2012 @ 16:28:
[...]
Helemaal mee eens! (Snap dat all-inn gedoe nooit zo goed; maar ieder zijn ding natuurlijk)
Vorig jaar heb ik een rondreis gemaakt (Turkije, Cappadocie) en daarna een week in een hotel in Side even lekker bijkomen in de zon. Toevallig was dit all inclusive (mijn allereerste keer), maar wat een vreetgedoe zeg!
's Middags kreeg je bij het zwembad (gratis) thee/koffie met cake...nog nooit mensen zo zien rennen met bordenvol! Alsof ze nooit te eten kregen. Nee, ook niet mijn ding!
[...]
Helemaal mee eens! (Snap dat all-inn gedoe nooit zo goed; maar ieder zijn ding natuurlijk)
Vorig jaar heb ik een rondreis gemaakt (Turkije, Cappadocie) en daarna een week in een hotel in Side even lekker bijkomen in de zon. Toevallig was dit all inclusive (mijn allereerste keer), maar wat een vreetgedoe zeg!
's Middags kreeg je bij het zwembad (gratis) thee/koffie met cake...nog nooit mensen zo zien rennen met bordenvol! Alsof ze nooit te eten kregen. Nee, ook niet mijn ding!
maandag 2 juli 2012 om 17:00
maandag 2 juli 2012 om 17:04
quote:Nammma schreef op 02 juli 2012 @ 16:36:
[...]
Voor thee en koffie zou ik ook niet rennen, haha!
Vriendin van me heeft 'n all-in geboekt waar je onbeperkt cocktails kunt drinken en ze worden netjes aan je strandstoel geserveerd ook nog! Dat klinkt in elk geval al beter!
[...]
Voor thee en koffie zou ik ook niet rennen, haha!
Vriendin van me heeft 'n all-in geboekt waar je onbeperkt cocktails kunt drinken en ze worden netjes aan je strandstoel geserveerd ook nog! Dat klinkt in elk geval al beter!
dinsdag 3 juli 2012 om 10:46
Ga lekker naar Griekenland Ellen. Zijn genoeg leuke eilandjes te vinden en ook all inclusive hotels. Al zou ik dat niet boeken daar, juist in Griekenland is uit eten gaan heerlijk, de wijn super lekker en de mensen zijn lief.
Het eten is er ook enorm goedkoop.
Namma ik heb dezelfde ervaringen met een all inn hotel in Egypte. Gratis koffie en cake rond 5 uur en mensen idd hollen om het te halen. Vond het hilarisch. Snap echt niet dat mensen daar heen gaan.
Het eten is er ook enorm goedkoop.
Namma ik heb dezelfde ervaringen met een all inn hotel in Egypte. Gratis koffie en cake rond 5 uur en mensen idd hollen om het te halen. Vond het hilarisch. Snap echt niet dat mensen daar heen gaan.
maandag 9 juli 2012 om 00:07
Bedankt voor jullie reacties.
We hebben even het een en ander bekeken en willen dan ook graag naar Italie gaan (idro/gardameer) alleen weten nog niet hoe we gaan.. Het liefst gaan we met het vliegtuig alleen zit je dan met het vervoer vanaf de luchthaven. En heb je een apartement/hotel nodig. In een koffer kun je niet echt mega veel in kwijt.
We kunnen ook met de auto maar dan zijn we langer onderweg
Iemand ervaringen met het vliegtuig naar het garda/idro meer? en wat je het beste kan doen kwa transfer en hotel?
Graag hoor ik
We hebben even het een en ander bekeken en willen dan ook graag naar Italie gaan (idro/gardameer) alleen weten nog niet hoe we gaan.. Het liefst gaan we met het vliegtuig alleen zit je dan met het vervoer vanaf de luchthaven. En heb je een apartement/hotel nodig. In een koffer kun je niet echt mega veel in kwijt.
We kunnen ook met de auto maar dan zijn we langer onderweg
Iemand ervaringen met het vliegtuig naar het garda/idro meer? en wat je het beste kan doen kwa transfer en hotel?
Graag hoor ik
maandag 9 juli 2012 om 11:42
Qua surfmogelijkheden moet je aan het Gardameer in de buurt van het plaatsje Riva zitten. Daar staat relatief veel wind. Strand vindt je niet echt aan het Gardameer. Het zijn meer kleine aflopende zandvlaktes naar het water toe en je kunt in het gras eromheen gaan liggen zonnen. Andere plaatsen aan het Gardameer zijn niet echt geschikt om te surfen. De plaatjes Bardolino en Garda zijn gezellige dorpjes aan het meer met vele terrasjes. Het Idro meer ligt volgens mij in de bergen dus daar is het ook een stuk koeler. In iedergeval kan ik me herinneren van vroeger dat het water steenkoud was. Namen van hotels weet ik niet meer omdat het al weer heel veel jaartjes geleden is geweest maar nog altijd mooie jeugdherinneringen aan heb overgehouden aan de vakanties in Italie.
maandag 9 juli 2012 om 20:57
Ik vind all-in op zich wel relaxed, je weet precies hoe duur je vakantie is! Je hoeft niet elke dag te bedenken waar je nu weer zult gaan eten. Dat vreetgedoe is inderdaad wel irritant en je weet natuurlijk nooit of het eten goed is, je moet daarmee wel geluk hebben. Maar Samos of Zakynthos is inderdaad erg leuk!