waar met kerst in de zon?

17-09-2010 10:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ZON! De week voor kerst heb ik vakantie. Het plan was eerst om te gaan skien maar na de afgelopen weken met al die regen en de voorspelling dat de winter erg nat gaat worden ontstond gisteren het idee om naar de zon te gaan. De zomervakantie in Frankrijk was ook erg koud en verregend dus wij hebben zon verdiend.

Maar waarrrrr is het echt mooi weer? Ik wil echt een week lang op mijn reet aan het zwembad zitten, eekje (8 jaar) lekker zwemmen en man&ik lekker boeken lezen en chillen. Het idee is nu Dubai, is dat wat? Waar is het nog meer echt mooi weer? De Kanaries worden het niet want te weinig zon/hoge termperatuurgarantie. Is het in Egypte rond kerst ook nog warm? Kom maar op met de suggesties!
Thailand, Cuba, Kenia, Australie
Curacou
Cuba! Klinkt goed. Australie vind ik veel te ver voor een week. Is Gambia ook wat? Kenia vind ik weer een beetje zonde want dan zou ik eigenlijk wel rond willen reizen ipv alleen maar zwembadtoerist spelen.
*
Egypte en verder weg. Ja, in Dubai is het ook warm.
Als je alleen maar voor zon/strand gaat, kun je volgens mij beter naar de Caribean of Florida.
Thailand
Egypte, wil ik ook heen voor de zon. Gambia is ook heerlijk, ik heb er eens kerst en oud en nieuw gevierd in een tshirt...een graad of 25!
Barbados
verba volant, scripta manent.
De Nederlandse Antillen
Ik zou ook voor de ned. antillen gaan. Hou er wel rekening mee dat de prijzen flink duurder zijn in de kerstperiode.
Zuid Afrika.
Zuid Afrika is niet echt een optie.. Het water bij Kaapstad is veel te koud, of je moet naar Durban gaan. Maar is wel erg gevaarlijke stad.
Gambia

Kaapverdië

Cuba

Jamaica

Dominicaanse Republiek

Malediven

Sri Lanka
Mexico. Staat op mijn hitlist voor januari 2011.

Canarische Eilanden zijn mooi, maar niet gegarandeerd mooi weer. Daarom vallen ze voor mij volgend jaar af (dit wordt onze zomervakantie, want dan komt het er ivm werk niet van).
quote:Biekkie schreef op 17 september 2010 @ 10:32:

Dominicaanse RepubliekUit ervaring weet ik dat december niet de meest zonzekere maand is in de DR (veel regen). Omdat Cuba vlak naast de DR ligt, zal het daar (denk ik) niet veel anders zijn.
Heerlijk naar Zuid Afrika gaan. het is met Kerst vollop zomer.

Als je vlakbij Kaapstad in False bay bent, kan je heerlijk zwemmen, het water heeft de juiste temperateur daar. Maar als je in de Atlantsiche kant wilt gaan zwemmen, jaaaaa daar is het water wat minder.

Maar je kan ook een leuke safari maken, de wilde dieren zien en daarna heerlijk verkoelen bij het zwembad. Top!

Wel op tijd boeken, want hier zijn dan de school zomer vakanties en de Zuid Afrikaan gaat dan op vakantie! Het is maar dat je het weet.

Je kan hier zoveel doen, keuze genoeg. En gevaarlijk hier...? Valt reuze mee, je moet gewoon goed oppassen en geen domme dingen doen, maar ja dat is altijd als je in den vreemde reist, gewoon niet naief zijn!
GENIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven