waar naar toe?

01-08-2009 20:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ivm plotselinge ziekte in de familie heb ik mijn geplande vakantie naar Thailand moeten annuleren. Gelukkig zijn de zieken nu weer aan de beterende hand, en ziet het er naar uit dat we alsnog op vakantie kunnen.

Op internet heb ik al flink gezocht op last minutes, maar met Thailand nog mijn achterhoofd vind ik het erg lastig om wat anders uit te kiezen. Wellicht hebben jullie nog een geweldig idee. We (mijn vriend en ik, eind twintigers) willen graag acht dagen weg, een combi van cultuur en strand zou leuk zijn (watervallen, ronddartelende olifanten en mooie tempels geen bezwaar ). Malta, Kos, Samos en Kreta hebben we al gezien, en zou graag eens wat anders zien dan een grieks eiland.

Alvast dank voor jullie tips!
Nu? Kenia, want klimaat goed daar in augustus + niet lang vliegen (ca. 10 uur denk ik)
Gewoon toch een ticket naar Bangkok boeken en lekker genieten van Thailand...
Kenia klinkt ook super! Heb direct even gegoogled, maar ben me wel helemaal lam geschrokken van de prijzen. We kunnen maar een week weg, en daarvoor vind ik het wel erg veel geld.

Zat meer te denken aan een budget van ongeveer ¤700 pp voor reis en verblijf. Ik zal mijn wensen mbt olifanten en watervallen dus maar bij moeten stellen (hoewel, misschien mag k wel een tentje opzetten in Artis)
Je vakantie uitstellen tot het najaar en dan toch naar Thailand gaan? Dan is het daar tevens qua klimaat beter dan op dit moment (vanaf november) en kun je wellicht wat langer gaan.
Egypte! Geen olifanten, wel kamelen. Mooie tempels in overvloed. En niet zo ver vliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven