Waar parkeren met camper om Siena te bezoeken

10-09-2021 12:07 6 berichten
Hoi allen. Ik ben momenteel vlakbij Siena in Italie en wil mijn camper van 7 meter ergens
een paar uur parkeren om de stad in te gaan. Iemand ervaring met een goede parkeerplek? Mijn camper is 2.80 m hoog. Vast bedankt, ciao!
Alle reacties Link kopieren
https://letmegooglethat.com/?q=siena+parking+camper
Bij een station en dan met de trein naar Siena? Dat doen wij meestal, proberen een camping te vinden bij een station. Staat de camper veilig en geen gedoe in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen dat (zonder camper) ook graag bij grote steden: station in de buurt en dan direct de stad in met de trein

Ik vond Siena drama qua parkeren, erger dan Florence bijvoorbeeld. We dachten dat het mee zou vallen en zijn toch de stad ingereden (omdat Florence meeviel).
Dank allen, ik had natuurlijk al gegroeid maar kwam er niet helemaal uit vandaar de vraag hier of iemand ervaring had in Siena. Een camping is moeilijk te vinden dichtbij het centrum dus zoeken we het nu maar in een camperplaats en dan idd met de bus. Het was nog niet bij me opgekomen om parking in te voeren bij campercontact. Dank!! :cheer:
We zijn weer thuis. Nog even een reactie: via campercontactapp hebben we de camper/parkeerplaats Parcheggio il Fagiolone gevonden. Deze ligt op 20 min lopen van het centrum en komt uit bij 5 roltrappen die naar boven aan waana je meteen midden in de stad aankomt. Kosten 20 euro per 24 uur. Ideaal voor als je met een camper bent. Je kunt er ook overnachten maar dat hebben wij niet gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven