Wandelen met buggy (Kroatië)

17-01-2016 14:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zouden graag in de zomer op vakantie gaan naar Kroatië. We houden ervan om de natuur in te trekken. Onze jongste wordt te zwaar voor de rugdrager en kan door haar handicap niet lang lopen. Iemand tips voor wandelroutes die toegankelijk zijn voor buggy's? Andere tips zijn ook welkom. We zijn aan het kijken naar de omgeving van Split. Istrie zou eventueel een alternatief zijn, maar daar zijn we al eens geweest en dat is meer cultuur en strand.
Kunnen jullie zeilen? Een boot huren en de eilanden voor de kust aandoen. Dat is echt prachtig!
Nee, en ik ben al zeeziek als ik op een losse steiger sta .

We willen met onze vouwwagen gaan.
Hoe zwaar is je jongste?

Ik heb hier dochter vrij lang nog gedragen bij lange (of zware) wandelingen.
Ca. 15 kilo. Ze wordt ook te lang, ze kan haar beentjes niet goed kwijt.
quote:flatverkopen schreef op 17 januari 2016 @ 15:02:

Ca. 15 kilo. Ze wordt ook te lang, ze kan haar beentjes niet goed kwijt.Met een kleuterdrager moet dan nog wel lukken

Wij hebben onze zoon van 16 kilo afgelopen zomer nog veel gedragen tijdens bergwandelingen in Zwitserland. In een echte kleuterdrager inderdaad, anders puilt hij er aan alle kanten uit ;) . Wij hebben een kleuterdrager van Rose and Rebellion. Fijn ding!

(Dit is al het derde topic in een paar dagen waarin ik deze drager promoot, dadelijk denken ze nog dat ik aandelen heb. Maar we zijn er gewoon echt blij mee, was een goede aankoop!)
Ik ga meteen even zoeken, bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven