wat doen op het strand?
vrijdag 20 mei 2011 om 10:50
Wij (man en ik) gaan binnenkort 10 dagen de ultieme strandvakantie houden: alleen maar uitrusten - geen bezienswaardigheden in de buurt, geen rondreis, geen water- of wintersporten: we hebben behoefte aan rust. (ook vanwege een paar minder leuke omstandigheden van de laatste tijd).
Nu ken ik mezelf een beetje, en na drie dagen in een strandstoel heb ik mijn boeken uit en begin ik me te vervelen. Wat is leuk / handig om te doen op het strand, behalve lezen en naar muziek luisteren?
Nu ken ik mezelf een beetje, en na drie dagen in een strandstoel heb ik mijn boeken uit en begin ik me te vervelen. Wat is leuk / handig om te doen op het strand, behalve lezen en naar muziek luisteren?
vrijdag 20 mei 2011 om 10:54
vrijdag 20 mei 2011 om 11:00
Gut, als je je na drie dagen al gaat vervelen, heb je dus niet de ultieme vakantie geboekt, maar een vakantie die heel veel irritaties tussen jou en je man gaat opleveren.
Ik zou méér boeken meenemen, leuke spelletjes, een lekker kussen om op te slapen. Ik zou het na 1 dag op het strand al gehad hebben, dus succes.
Ik zou méér boeken meenemen, leuke spelletjes, een lekker kussen om op te slapen. Ik zou het na 1 dag op het strand al gehad hebben, dus succes.
vrijdag 20 mei 2011 om 11:12
vrijdag 20 mei 2011 om 11:13
namen verzinnen voor mensen die je op het strand ziet, denken wat hun baan bijvoorbeeld zou zijn. kijken of je kan herkennen waar ze vandaan komen, leuke mannen zoeken en ze allemaal een cijfer geven... dromen over de dingen die je nog wilt doen in je leven, nieuwe plannen en doelen maken, lekker kletsen met je man over vroeger..pfff doe iets! of niks, wat maakt het nou uit dat je niks doet, als je gedwongen op zoek gaat naar iets om te doen, word het een kut vakantie, laat het lekker gaan en zie maar waar je tegen op loopt, ik durf te wedden dat het dan een hele andere vakantie gaat worden!
fijne vakantie en veel plezier!
fijne vakantie en veel plezier!
vrijdag 20 mei 2011 om 11:14
quote:MEFunny schreef op 20 mei 2011 @ 11:13:
[...]
Dat vind ik wel een hele rare...
Ik zou heel de dag coctails drinken als ik toch niets beters te doen heb..Van heel de dag drinken ga je toch vanzelf heule goeie gesprekken voeren? Ik wel, tenminste.
[...]
Dat vind ik wel een hele rare...
Ik zou heel de dag coctails drinken als ik toch niets beters te doen heb..Van heel de dag drinken ga je toch vanzelf heule goeie gesprekken voeren? Ik wel, tenminste.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.