wat is leuk in Haarlem?

15-10-2010 15:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, het valt misschien niet echt onder 'reizen' maar wist even niet waar ik het kwijt moest...

Ik ga binnenkort een dagje naar Haarlem en wil wat winkelen en een kopje thee drinken ergens. Wie weet welke straten leuk zijn en wie weet er een gezellige coffeeshop (liefst 1 waar je mag roken)?
quote:iris1969 schreef op 16 oktober 2010 @ 19:29:

Wat betreft coffeeshops: in de Gedempte Oude Gracht zit er eentje en in de Nassaulaan ook. Beide gure hokken .Haha dat is nu juist het soort waar ik niet naar op zoek ben...
Zijn er ook winkels met ansichtkaarten?
quote:steph schreef op 16 oktober 2010 @ 23:41:

Zijn er ook winkels met ansichtkaarten?Voor de "ik hou van Haarlem"-kaarten ga je naar een souvenierswinkel in de Kruisweg (de straat van het station naar het centrum) of in een klein zijstraatje bij de Grote Markt en voor gewone kaarten ga je naar de Expo in de Grote houtstraat.
quote:SB1980 schreef op 16 oktober 2010 @ 21:55:

[...]

Haha dat is nu juist het soort waar ik niet naar op zoek ben...

haha, dat wist ik wel .

Er zit een soort van Raggae coffeeshopje naast Buurthuis De Eglantier (aan het Gasthuisvest), dat is wel gezellig...
quote:iris1969 schreef op 17 oktober 2010 @ 00:38:

[...]

haha, dat wist ik wel .

Er zit een soort van Raggae coffeeshopje naast Buurthuis De Eglantier (aan het Gasthuisvest), dat is wel gezellig...

Thnx! One Love bedoel jij dus? Ik zie op een forum op internet dat deze coffeeshop dicht is of dicht is geweest en op de foto op Google Maps zitten de luiken dicht (zegt niet alles natuurlijk). Kan iemand mij vertellen of hij nog open is?

Leuk dat er steeds nieuwe tips binnenkomen!

Waar kan ik trouwens het beste parkeren?
Ik weet wel leuke tentjes maar geen namen, schiet niet op dan. Weet wel dat Dille & Kamille er zit. Die is zooo leuk. Die zit helaas niet in de stad waar ik woon.

Verder vind ik het een van de leukste winkelsteden. Gezellig en je kan er lekker eten en leuke tentjes om wat te drinken. De winkels zijn niet allemaal hetzelfde zoals in de Kalverstraat in Adam. Enige stad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dille en Kamille is leuk, hebben ook weleens kaarten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven