Wat mee te nemen uit de US
zondag 1 augustus 2010 om 21:57
Een vriendin gaat deze week naar de US, en ik roep al maanden dat ze een aantal dingen voor me mee moet nemen. Ik heb er zelf jáááren geleden gewoond maar sindsdien niet meer terug geweest.
Nu is het moment daar, en ik kan er niet meer opkomen...
Heeft iemand tips van die Amerikaanse dingetjes die je hier niet kan krijgen, maar die ook niet meteen haar hele koffer in beslag nemen?
Nu is het moment daar, en ik kan er niet meer opkomen...
Heeft iemand tips van die Amerikaanse dingetjes die je hier niet kan krijgen, maar die ook niet meteen haar hele koffer in beslag nemen?
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
zondag 1 augustus 2010 om 22:04
Ik wist niet dat kleine meisjes tegenwoordig ook al alleen naar Amerika gingen.
Anyway, ik ben stapelgek op cinnamon flavor kauwgom, tandpasta en mondwater. Oreo's maar die zijn hier ook al te koop, cheddar goldfish, make up van Estee Lauder en Lancaster ( scheelt veel qua prijs) net als O.P.I nagellak, tommy Hillfigger kleding etc.
Pink Lemonade poeder, cinnamon rolls voor in de oven, en ga zo maar door
Anyway, ik ben stapelgek op cinnamon flavor kauwgom, tandpasta en mondwater. Oreo's maar die zijn hier ook al te koop, cheddar goldfish, make up van Estee Lauder en Lancaster ( scheelt veel qua prijs) net als O.P.I nagellak, tommy Hillfigger kleding etc.
Pink Lemonade poeder, cinnamon rolls voor in de oven, en ga zo maar door
zondag 1 augustus 2010 om 22:23
Tylenol PM is ok, maar Sudafed day and night werkt (voor mij) nog beter (zeker als je niet kunt slapen door een verstopte neus..)
Beef Jerkey is nderdaad verkrijgbaar in Holland, maar duur en kleine porties....
Wat nog meer:
Betty crocker Brownie mix
Bulls eye barbeque sauce
Gap en Abercrombie shirts/hoodies
Beef Jerkey is nderdaad verkrijgbaar in Holland, maar duur en kleine porties....
Wat nog meer:
Betty crocker Brownie mix
Bulls eye barbeque sauce
Gap en Abercrombie shirts/hoodies
zondag 1 augustus 2010 om 22:28