Wat te kiezen....

08-06-2018 08:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 2 ondernemende mannetjes waarvan de oudste nog geen 4 is.

Ik zit heel erg te twijfelen wat we moeten doen dit jaar met vakantie. Opzich houden we erg van kamperen. Ik denk voor de kids is het dan leuker om in het hoog seizoen te gaan als er veel te beleven is en veel andere kindjes zijn. Zou het niet leuk vinden om buiten het hoog seizoen te gaan en het zo uitgestorven is.

Maar aan de andere kant is dit wel het laatste jaar dat we buiten het seizoen kunnen dus scheelt een hoop geld! We zouden dan ook eventueel kunnen vliegen ofzo naar Mallorca oid!? Heeft iemand tips??
Of aanbevelingen waar ik nu niet aan denk?
Je denkt dat jullie de enige zijn (en dan ook nog eens met kleine kinderen) die buiten het hoogseizoen op vakantie gaan, en dat het ‘dus’ uitgestorven is? @(
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Juist mensen met niet schoolplichtige kinderen vliegen nog naar Thailand of andere verre oorden om goedkoop op vakantie te kunnen. Je kunt je kinderen zelf toch wel vermaken door de uitstapjes en activiteiten die je op reis doet?
In het hoogseizoen sta je hutjemutje op de camping, wat is daar leuk aan? Eind juni of begin september zijn er ook al / nog best mensen en mogelijk juist ook andere gezinnen met zulke jonge kinderen.

Ik zou die laatste keer dat je nog buiten het hoogseizoen kunt gaan goed benutten. En volgend jaar eerder je vakantie regelen.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 08:29
14.40% gewijzigd
Lekker buiten het seizoen gaan ja. Scheelt zoveel geld dus dat moet je benutten.
En uitgestorven is het bijna nergens.
Ik kan me wellicht ook geen goede voorstelling maken van camperen buiten het hoog seizoen. Maar ik hou wel van een beetje reuring als ik op de camping zit.
Tja, misschien moet je dan 'ns een andere bestemming en een ander soort accommodatie kiezen.
Nou wij zijn eens naar het Gardameer gereden na de Nederlandse schoolvakanties in september en de campings die ik van te voren uitgezocht had waren overvol.
Ik vond het heerlijk om buiten het seizoen weg te gaan.
We gingen dan ook 2 keer. Laatste 2 wkn voor het hoogseizoen en de eerste 2 na.
Zalig. We huurden een huis in Spanje met eigen zwembad en konden ons dan focussen op elkaar en de kinderen. En als we op het strand waren was er altijd wel een ander gezin waar ze mee speelden. Heerlijk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zo meteen in Zeeland op de camping zie ik anders straks bar weinig kleine kinderen (weet ik uit ervaring). Dan zitten er meer opa's en oma's. Waarvan de kleinkinderen soms langskomen.
Ik zou lekker naar Mallorca oid gaan en dan een hotel met een kidsclub kiezen. Leren ze zo andere kinderen kennen en zijn er activiteiten.
Ik zit nu op de camping, de camping staat vol, maar geen kleine kinderen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ja, lekker juist, buiten het seizoen. Maar het kan inderdaad erg rustig zijn, en ook meevallen wat dat betreft. Wij zijn toen de kinderen onder de 4 waren regelmatig buiten het seizoen geweest. Aan de Adriatische kust waren wel redelijk wat gezinnen met kinderen, maar onze jongste was drie maanden en de oudste nog geen 2, dus daar hadden ze nog niet zo veel mee.
Een jaar later hadden we een huisje op een camping aan de Costa Dorada in Spanje. Was heel erg rustig daar, maar toevallig één ander gezin en ook Nederlanders, onze oudste heeft toen veel gespeeld met het zoontje van dat gezin.

Ik denk dat er juist gezinnen met kinderen onder de 4 in het voorseizoen op vakantie gaan, maar het hangt dus waarschijnlijk wel af van de plek. Misschien kun je op Zoover bij de betreffende campings vinden of het in juni al levendig is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Siska001 schreef:
08-06-2018 08:47
Ik kan me wellicht ook geen goede voorstelling maken van camperen buiten het hoog seizoen. Maar ik hou wel van een beetje reuring als ik op de camping zit.

Nou Menorca is buggyheaven, dus genoeg reuring.
Ik zit nu op een camping in Italie en het stikt hier van de kinderen onder de 4 jaar hoor. Zoals ieder jaar in juni trouwens.
Wij zijn pas een paar weken terug van een weekje menorca. En het was heerlijk, niet extreem druk maar nog andere gezinnen. En wij willen ook nog een keertje later dit jaar gaan, nog een keer buiten het hoogseizoen want het heeft echt wel zo zijn voordelen.
Zebra123 schreef:
08-06-2018 10:52
Ik zit nu op een camping in Italie en het stikt hier van de kinderen onder de 4 jaar hoor. Zoals ieder jaar in juni trouwens.
Precies.

Echt bijna niemand met alleen kinderen onder de 4 gaan in het hoogseizoen.
Zat kans bij een kindvriendelijke camping dat er vriendjes in de juiste leeftijd te vinden zijn. En lekker geen pubers met gedoe in de avonden. Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven