weekend omgeving maastricht

07-01-2012 21:52 9 berichten
Hoi,

wie heeft er een goede tip voor een vakantiehuisje voor een weekend (8 personen, iig 4 slaapkamers) ergens in het zuiden van Limburg/Maastricht? Het wordt een verrassingsweekend voor m'n zus. Zij houdt wel van een beetje moderne, gezellige inrichting.

Ik zit al een hele avond te googlen, maar ik kom bij grote huizen terecht voor 16 personen, of hopeloos ouderwets, veel te duur etc.

Iemand een goede website of zojuist ergens geweest?

dank!
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eens kijken op travelbird.nl

Daar hebben ze ook altijd leuke aanbiedingen en anders Landal of Roompot.

Succes!
www.weekendjeweg.nl ?
Als ik jou was zou ik dan gelijk naar de Ardennen gaan!

Das veel goedkoper en daar heb je heel erg veel erg leuke huisjes te huur.
quote:boterbloem01 schreef op 07 januari 2012 @ 21:52:

Hoi,

wie heeft er een goede tip voor een vakantiehuisje voor een weekend (8 personen, iig 4 slaapkamers) ergens in het zuiden van Limburg/Maastricht? Het wordt een verrassingsweekend voor m'n zus. Zij houdt wel van een beetje moderne, gezellige inrichting.

Ik zit al een hele avond te googlen, maar ik kom bij grote huizen terecht voor 16 personen, of hopeloos ouderwets, veel te duur etc.

Iemand een goede website of zojuist ergens geweest?

dank!http://www.vuedesmontagnes.nl/

Is wel een hotel maar met een ruime tuin en soort zitkamer, is al wel een tijdje geleden dat ik ben geweest maar super en ook grote kamers. Misschien past dit ook binnen jullie budget? Is wat anders dan een vakantiehuis maar ik vond het genieten, succes!
Landal heeft daar een mooi park, bovenop de Cauberg!
dank voor alle tips tot nu toe

op de standaard website weekendjeweg/belvilla/huisjehuren etc kom ik nog niet iets tegen
Wat is ongeveer je budget?
Belvilla heeft toch echt wel huisjes in die buurt. Moet je anders even zoeken op België; want Maastricht ligt natuurlijk vlak bij de grens (bv Mechelen in Belgie; ligt 'naast' het Nl-se Epen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven