weekend weg met onbekende - tips?

18-01-2015 01:19 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
leeg
Dus dan zit je samen op Terschelling, de laatste boot is weggevaren en blijkt hij de meest vervelende man aller tijden te zijn. Hij boert in je gezicht, draagt een bloemetjespyjama en belt om de 10 minuten zijn moeder.

Veel plezier
Of je ziet meteen dat je nooit op deze man zal vallen, alles in je walgt van hem. Hij is aardig maar absoluut afstotelijk. Helaas valt hij als een blok voor jou en loopt elke seconde in je nek te kwijlen.

Veel plezier
leeg
Google geeft genoeg tips lijkt me.
Of: hij vindt jou op het eerste gezicht afstotelijk en doet de rest van het weekend overdreven bot en lomp om jou vooral niet de indruk te geven dat het iets kan worden.
ga eerst eens samen bowlen
Hoe weet je eigenlijk dat hij te vertrouwen is? Heb je een verklaring gedrag gevraagd?
maar ik heb niet de indruk dat er dan al iets te doen is op een van de eilanden?

Hoezo? Moet er wat te doen zijn? Wil je hem niet eerst beter leren kennen? En hij jou?

Ik vind het nogal wat, de eerste ontmoeting direct een heel weekend op een eiland.

Het kan zomaar zijn dat jij hem gruwelijk vindt en andersom. Dan zit je mooi vast op een eiland want je kunt niet zo ineens weg.

Wat een horrorscenario zeg!
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 januari 2015 @ 01:40:

Hoe weet je eigenlijk dat hij te vertrouwen is? Heb je een verklaring gedrag gevraagd?VOG.
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 januari 2015 @ 01:37:

ga eerst eens samen bowlenOp 15 min afstand van je huis.
Daar zit je dan met die VOG op een eiland. Blijkt het een narcist te zijn (dat zijn de meeste mannen van de vrouwen die hier op viva schrijven). Een complete horror, tenzij je hem erin wilt luizen met een beeb
Ik zou met hem naar Burkina Faso gaan.
quote:yasmijn schreef op 18 januari 2015 @ 01:47:

Ik zou met hem naar Burkina Faso gaan.Ligt dat bij Schiermonnikoog in de buurt?
en misschien eens hier kijken:

watisertedoenopdewaddeneilanden?.nl
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 januari 2015 @ 01:48:

[...]

Ligt dat bij Schiermonnikoog in de buurt?Rechts van Ouagadougou.
leeg
quote:yasmijn schreef op 18 januari 2015 @ 01:47:

Ik zou met hem naar Burkina Faso gaan.Hahah Yasmijn! Hebben we het over gehad, maar beetje ver weg voor een weekendje maar :D
Ja als je zijn collega kent dan kan het geen seriemoordenaar zijn.

hoezo weet je wat je doet? Je weet het helemaal niet. Je weet niet eens dat er in de winter helemaal niks is op de waddeneilanden
maar misschien kan je het uitleggen want ik snap er niks van. het doel is om elkaar beter te leren kennen toch? Waarom dan niet een afspraakje maken, om op een zondagmiddag een wandeling te maken of koffie te drinken? Waarom wil je in vredesnaam met een wildvreemde kerel een weekend op de wadden? Dat gaat het doel: elkaar leren kennen, totaal te buiten.
Zeg... ik vond je reacties ff grappig, maar nu niet meer.

Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik daar niet over in discussie ga hier? Denk je dat ik daar zelf niet over nagedacht heb en niet heb besproken met mensen om mij heen?

Als je geen antwoord hebt op de vraag die ik stel in mijn eerste bericht... Ga dan even ergens anders heen?

Toevallig heb ik al veel reiservaring en weet daarom dus ook dat internet NIET altijd volledig is. Mijn mooiste ervaringen komen door o.a. via forums te vragen aan locals of ze tips hebben. Dat de eventen-agenda's van de waddeneilanden op internet leeg zijn, betekent niet dat er niks te doen is. Wat vraag ik: "Zitten hier toevallig mensen op het forum van de eilanden?"

Dus: bedankt voor je reacties, maar als je niks nuttigs te zeggen hebt, reageer ik ff niet meer op je.
Misschien willen ze alleen maar wilde seks op een koud en winderig strand

En dan blijkt dat ie er niks van kan. Dat ie nare gewoontes heeft. Dan ben je mooi in de aap gelogeerd op een eiland!
Je wil wel naar de Wadden, maar het hoeft niet perse een eiland te zijn? Jij bent hier echt al een tijdje weg zeg
Ga dan een weekend wildkamperen in de Ardennen. Leer je elkaar echt kennen.
Of Zweden ofzo. nog beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven