Reizen
alle pijlers
Weekendje weg, accomodatie met kids
zondag 8 december 2024 om 12:34
Hoi allen,
Graag zouden wij met onze kinderen een weekendje weg gaan. Maar waar ik dan altijd een beetje tegenaan loop is een geschikte accommodatie. We willen bijvoorbeeld maar twee nachten, dus vaak zijn huisjes niet beschikbaar voor zo'n korte tijd. Hotels zijn niet ideaal, want dan zit je in een familiekamer (kids zijn nog jong, 5&8), en dan kun je zelf in de avond op zo'n saaie hotelkamer zitten. Hoe doen anderen dit? Wat is een leuke gezinsvriendelijke manier van overnachten, zodat je ze zelf ook nog wat aan je avond kunt hebben (spelletje doen terwijl de kids slapen ofzo).
En nu we dan toch bezig zijn, tips voor een leuke bestemming zijn ook welkom. We kijken naar iets in België, Nederland, Duitsland, niet verder dan drie uurtjes rijden maximaal vanuit Arnhem.
Ben benieuwd naar jullie gezinsvriendelijke ervaringen!
Graag zouden wij met onze kinderen een weekendje weg gaan. Maar waar ik dan altijd een beetje tegenaan loop is een geschikte accommodatie. We willen bijvoorbeeld maar twee nachten, dus vaak zijn huisjes niet beschikbaar voor zo'n korte tijd. Hotels zijn niet ideaal, want dan zit je in een familiekamer (kids zijn nog jong, 5&8), en dan kun je zelf in de avond op zo'n saaie hotelkamer zitten. Hoe doen anderen dit? Wat is een leuke gezinsvriendelijke manier van overnachten, zodat je ze zelf ook nog wat aan je avond kunt hebben (spelletje doen terwijl de kids slapen ofzo).
En nu we dan toch bezig zijn, tips voor een leuke bestemming zijn ook welkom. We kijken naar iets in België, Nederland, Duitsland, niet verder dan drie uurtjes rijden maximaal vanuit Arnhem.
Ben benieuwd naar jullie gezinsvriendelijke ervaringen!
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
zondag 8 december 2024 om 13:10
zondag 8 december 2024 om 14:57
Mocht je een leuk huisje/park vinden dan zou ik dit doen. Hebben wij ook een keer gedaan i.v.m. werk, zijn toen einde van de middag gaan weggegaan.
zondag 8 december 2024 om 17:36
Dit!
En als de kinderen nog klein zijn blijven tot het bijna donker wordt. Eerst nog vroeg avondeten en dan kinderen in pyjama in de auto en thuis overleggen in bed. Vonden ze bij ons altijd nogal spannend. Heb je bij thuiskomst meteen je handen vrij om nog even op te ruimen.
zondag 8 december 2024 om 17:39
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in