Weekendje weg Nijmegen
dinsdag 8 september 2015 om 12:05
Hoi hoi!
Mijn vriend en ik willen volgend weekend een weekendje weg, maar zondag hebben we een afspraak in Nijmegen..
Is Nijmegen een leuke stad om een weekendje te zijn met z'n tweeën?
Hebben jullie tips wat we kunnen gaan doen?
Ik dacht misschien om 1 nachtje in Nijmegen te slapen en een andere nacht in een andere stad..
Mijn vriend en ik willen volgend weekend een weekendje weg, maar zondag hebben we een afspraak in Nijmegen..
Is Nijmegen een leuke stad om een weekendje te zijn met z'n tweeën?
Hebben jullie tips wat we kunnen gaan doen?
Ik dacht misschien om 1 nachtje in Nijmegen te slapen en een andere nacht in een andere stad..
dinsdag 8 september 2015 om 12:12
dinsdag 8 september 2015 om 12:51
St Stevenskerk ook de moeite waard om eens te gaan bekijken. Weet niet of ze nog rondleidingen enzo doen maar dat is ook leuk! Valkhof park/hunnerpark ook!
Als je wat meer van de echte achtergrond van Nijmegen (romeinse tijd) wil weten, kun je ook het Valkhof museum eens in.
Fiets huren/meenemen en fietsen in de omgeving kan ook. Richting heilig landstichting, groesbeek, berg en dal kun je mooi fietsen. Waarschuwing: je moet wel van berg op fietsen houden
Als je het een beetje tactisch uitstippelt, kun je in Plasmolen een ijsje gaan eten bij Clevers. Die is erg goed! Heerlijk!
Sanadome zou ik (als je dat wil) een avondje doen. Is trouwens wel erg lekker
Als je wat meer van de echte achtergrond van Nijmegen (romeinse tijd) wil weten, kun je ook het Valkhof museum eens in.
Fiets huren/meenemen en fietsen in de omgeving kan ook. Richting heilig landstichting, groesbeek, berg en dal kun je mooi fietsen. Waarschuwing: je moet wel van berg op fietsen houden
Als je het een beetje tactisch uitstippelt, kun je in Plasmolen een ijsje gaan eten bij Clevers. Die is erg goed! Heerlijk!
Sanadome zou ik (als je dat wil) een avondje doen. Is trouwens wel erg lekker
dinsdag 8 september 2015 om 13:24
Teylers is in Haarlem. Valkhof is in Nijmegen.
Een weekend is prima.
Broodje eten? http://www.yelp.nl/biz/bairro-alto-nijmegen
Misschien is de Kaaij nog open?
Een weekend is prima.
Broodje eten? http://www.yelp.nl/biz/bairro-alto-nijmegen
Misschien is de Kaaij nog open?
dinsdag 8 september 2015 om 23:19
Volgend weekend is het laatste weekend van De Kaaij link. Een cultureel terras/minifestival onder de Waalbrug. Erg leuk!!
Ik zou een hotel huren voor het hele weekend in Nijmegen en dan eventueel als je niks meer weet te doen in Nijmegen naar Arnhem rijden. Is 20 minuten van Nijmegen.
Maar als Nijmegen onbekend is dan kun je zeker een weekend vermaken daar en vooral met de Kaaij nu.
Leuke stad!
Ik zou een hotel huren voor het hele weekend in Nijmegen en dan eventueel als je niks meer weet te doen in Nijmegen naar Arnhem rijden. Is 20 minuten van Nijmegen.
Maar als Nijmegen onbekend is dan kun je zeker een weekend vermaken daar en vooral met de Kaaij nu.
Leuke stad!
dinsdag 8 september 2015 om 23:20
Kijk ook even wat voor last minute aanbiedingen het Sanadome heeft. Zij hebben soms leuke aanbiedingen incl overnachting en 2 dagen wellness voor paar tientjes.
Het Sanadome ligt niet in het centrum maar met de auto ben je zo in het centrum. Als je in het centrum wil verblijven dan zijn er vast wat leuke B&B's te vinden daar.
Het Sanadome ligt niet in het centrum maar met de auto ben je zo in het centrum. Als je in het centrum wil verblijven dan zijn er vast wat leuke B&B's te vinden daar.