Weer Barcelona in maart
zaterdag 1 februari 2020 om 18:28
Hoi,
Wij willen in maart (rond 20 maart) een stedentrip doen. Het liefst waar ergens waar de zon al fijn schijnt
Barcelona trekt ons het meest (zijn we ook al eens geweest) maar wat is het weer daar in maart? Uiteraard heb ik online gekeken naar de gemiddelde temperaturen, maar toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
Wie van jullie Is in Maart wel eens naar Barcelona geweest en wat was het weer?
Andere tips qua zonnige stedentrip zijn altijd welkom.
Wij willen in maart (rond 20 maart) een stedentrip doen. Het liefst waar ergens waar de zon al fijn schijnt
Barcelona trekt ons het meest (zijn we ook al eens geweest) maar wat is het weer daar in maart? Uiteraard heb ik online gekeken naar de gemiddelde temperaturen, maar toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
Wie van jullie Is in Maart wel eens naar Barcelona geweest en wat was het weer?
Andere tips qua zonnige stedentrip zijn altijd welkom.
zaterdag 1 februari 2020 om 18:40
Geen ervaring maar volgens mij is het nog niet warm daar. Kun je het niet beter wat zuidelijker zoeken? Valencia vond ik erg leuk. Of misschien Sevilla. Overigens ook daar geen ervaring in maart maar het is in ieder geval zuidelijker. Volgens mij moet je voor echt goed weer naar de Canarische eilanden.
zaterdag 1 februari 2020 om 18:49
Overdag kan het alles zijn tussen de 14 en 25 graden ook regen komt in deze periode regelmatig voor. Ik vind het best koud in maart. Je hebt een lange broek nodig, lichte trui en een jas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 1 februari 2020 om 18:50
Voor die steden had ik ook gekeken. In Valencia is dat een groot festival, Fallas, en dan het schijnt de stad echt heel druk te zijn.eefje677 schreef: ↑01-02-2020 18:40Geen ervaring maar volgens mij is het nog niet warm daar. Kun je het niet beter wat zuidelijker zoeken? Valencia vond ik erg leuk. Of misschien Sevilla. Overigens ook daar geen ervaring in maart maar het is in ieder geval zuidelijker. Volgens mij moet je voor echt goed weer naar de Canarische eilanden.
Sevilla vind ik lastig in te schatten of dat leuk is. We zijn echt wel van een levendige stad. In mijn beleving is Sevilla meer cultuur?
zaterdag 1 februari 2020 om 18:53
Is Lissabon beter qua weer denk je? Ik dacht dat het een beetje hetzelfde was?MinkeDeWit schreef: ↑01-02-2020 18:44Marrakech? Daar denk ik over, maar ik weet niet of dat leuk is voor vier dagen. Of anders Lissabon.
zaterdag 1 februari 2020 om 19:12
.Lani86 schreef: ↑01-02-2020 18:50Voor die steden had ik ook gekeken. In Valencia is dat een groot festival, Fallas, en dan het schijnt de stad echt heel druk te zijn.
Sevilla vind ik lastig in te schatten of dat leuk is. We zijn echt wel van een levendige stad. In mijn beleving is Sevilla meer cultuur?
Drukte kan ook juist gezellig zijn.
Sevilla is zeker levendig. Veel tapasbars waar het tot ‘s avonds laat druk is.
zaterdag 1 februari 2020 om 19:15
Ontzettend levendig in Sevilla, zeker aan de overkant van de rivier.Lani86 schreef: ↑01-02-2020 18:50Voor die steden had ik ook gekeken. In Valencia is dat een groot festival, Fallas, en dan het schijnt de stad echt heel druk te zijn.
Wat betreft het weer in Barcelona, ik ben 2 keer met een vriendin in die periode daar geweest en we hebben alles gehad van zon en zonder jas kunnen lopen tot ontzettend harde regen( gelukkig gingen we die dag naar huis).