Weer Cuba in mei
zondag 21 april 2013 om 11:15
Hoi allemaal,
Begin mei willen mijn vriend en ik een week naar de zon. We gaan niet voor cultuur, maar willen vooral lekker relaxen in de zon. Nu zie ik allemaal superaanbiedingen voor Cuba. Als ik naar de weersverwachting kijk, zie ik echter wolken en een zonnetje. Mijn vriend is bang dat het dan te bewolkt is voor een echte zonvakantie. Ik denk (hoop ) dat er af en toe een wolk langs komt, maar dat je toch veel zon op een dag hebt. Wie heeft er ervaring met Cuba in mei?
Begin mei willen mijn vriend en ik een week naar de zon. We gaan niet voor cultuur, maar willen vooral lekker relaxen in de zon. Nu zie ik allemaal superaanbiedingen voor Cuba. Als ik naar de weersverwachting kijk, zie ik echter wolken en een zonnetje. Mijn vriend is bang dat het dan te bewolkt is voor een echte zonvakantie. Ik denk (hoop ) dat er af en toe een wolk langs komt, maar dat je toch veel zon op een dag hebt. Wie heeft er ervaring met Cuba in mei?
zondag 21 april 2013 om 11:19
Ik was niet echt onder de indruk van de regentijd in Cuba (alhoewel tijdens het orkaanseizoen in sept en oktober kan het behoorlijk spoken). Verder gewoon zonnig met een tropische bui rond 16.00 of 17.00. Aan het strand is het veelal goed weer. De meeste regen valt in de bergen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 21 april 2013 om 19:52
http://www.zonkalender.nl/maanden/mei.htm
Cyprus
Canarische eilanden
Egypte
Cyprus
Canarische eilanden
Egypte
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 21 april 2013 om 21:17
maandag 22 april 2013 om 13:32
Als zij naar Cuba willen en enkel op 't strand willen liggen, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Ieder z'n ding.
On-topic: je kunt er vrijwel zeker van zijn dat je mooi weer zult hebben, alleen dus wel meer kans op buien (vaak kort en heftig, maar zelden langdurig). Het regenseizoen start er namelijk ongeveer in mei.
On-topic: je kunt er vrijwel zeker van zijn dat je mooi weer zult hebben, alleen dus wel meer kans op buien (vaak kort en heftig, maar zelden langdurig). Het regenseizoen start er namelijk ongeveer in mei.