Welke camping Nederland
woensdag 11 juni 2025 om 22:32
Ik wil voor het eerst naar een camping, in een huuraccommodatie. Mijn kinderen zijn dan 2 en 6 jaar.
Ik twijfel tussen:
- Camping de paal (paalhuissie paalbergen)
- Beerze bulten
- Sprookjescamping van Capfun
- misschien de laatste 2 campings combineren? Heeft iemand dit ooit gedaan?
Welke vinden jullie het leukste en waarom?
Ik twijfel tussen:
- Camping de paal (paalhuissie paalbergen)
- Beerze bulten
- Sprookjescamping van Capfun
- misschien de laatste 2 campings combineren? Heeft iemand dit ooit gedaan?
Welke vinden jullie het leukste en waarom?
donderdag 12 juni 2025 om 12:21
Zijn dit niet allemaal campings die meerdere keren ‘Camping van het Jaar’ zijn geweest en dus sowieso allemaal meer dan prima zijn? (Als je ervan houdt tenminste, want ik ben zelf meer van kleinschalig.)
Ik zou me niet zo druk maken over welke nou precies het allerbeste is. Ik zou eerder kijken of er nog ergens plek is, want dit soort campings zit snel vol.
Ik zou me niet zo druk maken over welke nou precies het allerbeste is. Ik zou eerder kijken of er nog ergens plek is, want dit soort campings zit snel vol.
donderdag 12 juni 2025 om 12:30
Hier zou ik inderdaad eerst naar kijken en dan vanuit wat overblijft kiezen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
donderdag 12 juni 2025 om 12:53
De kleine Wolf is zeker leuk maar naar mijn mening meer voor kinderen vanaf een jaar of 8.
Wat wij erg leuk vinden voor de kleintjes: nieuw romalo en de Berenkuil
donderdag 12 juni 2025 om 15:56
De Paal. Al vier generaties hebben er ervaring mee. Het was al een echte kindercamping, maar dat wordt het ook steeds meer. Vooral van die grote zandvlakte met allerlei speeltoestellen en een springkussen waren de kinderen niet weg te krijgen. En rondom staan de huisjes, dus je hebt er altijd zicht op. Er wordt veel georganiseerd als je dat aanspreekt.
"Boring conversation anyway"
donderdag 12 juni 2025 om 18:06
Ik kijk alvast voor volgend jaar.Procne schreef: ↑12-06-2025 12:21Zijn dit niet allemaal campings die meerdere keren ‘Camping van het Jaar’ zijn geweest en dus sowieso allemaal meer dan prima zijn? (Als je ervan houdt tenminste, want ik ben zelf meer van kleinschalig.)

donderdag 12 juni 2025 om 18:07
donderdag 12 juni 2025 om 18:10
Ja ik twijfelde over zo'n huisje aan die zandvlakte. Ziet er wel echt leuk uit.BriannaF schreef: ↑12-06-2025 15:56De Paal. Al vier generaties hebben er ervaring mee. Het was al een echte kindercamping, maar dat wordt het ook steeds meer. Vooral van die grote zandvlakte met allerlei speeltoestellen en een springkussen waren de kinderen niet weg te krijgen. En rondom staan de huisjes, dus je hebt er altijd zicht op. Er wordt veel georganiseerd als je dat aanspreekt.
donderdag 12 juni 2025 om 19:37
Haha wonen wij in hetzelfde dorp?

Animatie is top, die grote zandberg, overal speeltuintjes bij. Zwembad binnen is leuk maar wel kneiterdruk met regen (maarja waar niet). En het zwembad buiten is ook leuk met de glijbanen.
Eventueel terspegelt of de leijstert. Of beekse bergen daar ga ik dit jaar zelf heen.
Decrypting life one day at the time
donderdag 12 juni 2025 om 20:17
Ja ik denk dat ik toch voor de paal ga. En dan een dagje terspegelt want die is ook leuk, ben ik ooit een dagje geweest. Beekse bergen leek me ook leuk, maar mijn oudste vindt dieren weinig aan hahaSeeSharp schreef: ↑12-06-2025 19:37Haha wonen wij in hetzelfde dorp?![]()
Animatie is top, die grote zandberg, overal speeltuintjes bij. Zwembad binnen is leuk maar wel kneiterdruk met regen (maarja waar niet). En het zwembad buiten is ook leuk met de glijbanen.
Eventueel terspegelt of de leijstert. Of beekse bergen daar ga ik dit jaar zelf heen.
donderdag 12 juni 2025 om 21:10
zondag 15 juni 2025 om 13:26
Het enige wat ik bij camping de paal mis is een leuk diep zwembad voor de kinderen. Want dat diepe zwembad daar staat een hek omheen. Zitten daar dan vooral ouders of ook kinderen in?BriannaF schreef: ↑12-06-2025 15:56De Paal. Al vier generaties hebben er ervaring mee. Het was al een echte kindercamping, maar dat wordt het ook steeds meer. Vooral van die grote zandvlakte met allerlei speeltoestellen en een springkussen waren de kinderen niet weg te krijgen. En rondom staan de huisjes, dus je hebt er altijd zicht op. Er wordt veel georganiseerd als je dat aanspreekt.
Want het andere zwembad met de glijbaan erin is heel erg ondiep toch?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in