Wellness vakantie juni

09-05-2011 21:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind juni heb ik 10 dagen vakantie, en aangezien ik alleen ben heb ik wel zin in een ikke-ikke-ikke vakantie

Massages, sauna, beetje yoga en winkelen uiteraard.

Nu is alles wat ik online zie of heel duur, of het is een "wellness" hotel waar je alles zelf bij moet boeken waardoor het flink aan de prijs wordt. Ik wil max 800 euro uitgeven voor een week tot 10 dagen.

Heeft iemand wel eens een packagedeal geboekt waar bovenstaande een beetje aan voldoet en waar heb je het geboekt?
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Je zou eens kunnen kijken op de site van de Findhorn organisatie in Schotland. Da's niet perse wellness, hebben ze wel, maar wel een heel gevarieerd en uitgebreid aanbod. Laura van closer2gether(dacht dat het zo heette) biedt ook een en ander aan.
In Duitsland zijn hotels met wellness heel betaalbaar. Op Hotelveiling staan een paar wellness arrangementen voor meerdere dagen in verschillende regio's. Dan heb je zelf de prijs in de hand.
Bij Arke hebben ze speciale wellness vakanties. Je moet dan even bij de hotels zelf kijken wat er in hun pakket zit.
Goeie tips!
Puur&Kuur heeft ook speciale wellness vakanties (waar al behandelingen etc. in zitten).

Ik heb er tot nu toe alleen weekendjes in eigen land mee geboekt, maar je kunt ook naar België, Malta etc.
Wow wat hebben die mooie reizen Biebeltje.
Een kennis van mij heeft enkele jaren geleden zo'n vakantie bij Fontana gedaan. www.fontana-travel.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven