Welness weekend

04-07-2011 09:54 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zou graag met een vriendin binnenkort een gezellig weekend weg gaan. Nu willen we graag relaxen (lees sauna/beauty behandelingen) en naar een hotel of plaats die goed te bereiken is met het openbaar vervoer. Wie heeft er een fijne tip of een prettige ervaring?
Alle reacties Link kopieren
UIt een ander topic:



Of kies één van de traditionele oude kuuroorden omgeving in Duitsland. Dat zijn vaak mooie kleine stadjes en je kunt er lekker in warm thermaalwater zwemmen, schoonheidsbehandelingen doen, naar een concert, etc..



Zelf geen ervaring mee, overigens.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:esmee99 schreef op 04 juli 2011 @ 09:54:

Hallo,

Ik zou graag met een vriendin binnenkort een gezellig weekend weg gaan. Nu willen we graag relaxen (lees sauna/beauty behandelingen) en naar een hotel of plaats die goed te bereiken is met het openbaar vervoer. Wie heeft er een fijne tip of een prettige ervaring?@esmee99 Wat een heerlijk plan! Op moment bestaat die combinatie in nederland niet echt. In Duitsland bestaan er inderdaad echte kuuroorden, maar die zijn vaak erg duur. Ik weet toevallig dat Thermen Bussloo in 2012 een eigen wellnesshotel opent bij het wellnessresort. Zie Hotel Thermen Bussloo



Ik vind Thermen Bussloo altijd een geweldige sauna, dus ik raad je aan hier eens heen te gaan als dit hotel af is...
Alle reacties Link kopieren
Wat Dacht Je Hier Van



Vlak daarnaast is dit Hotel
Zijn deze links misschien niet wat voor je:



http://www.ameropa.de/fro ... 06_UW_Wellness_UWWellness

http://www.mein-wellnessurlaub.de/

http://www.last-minute-wellness.com/



In Nederland heeft de Zwaluwhoeve een hotel en ligt Thermen Holdiay Schiedam op loopafstand van hotels (ik meen Novotel).

Alle reacties Link kopieren
wij gaan graag naar de Veluwse Bron in Empt. Geweldige sauna,hotels vlakbij en vervoer is volgens mij ook in arrangementen geregeld..



Je kan altijd eens speuren op hun website...



Wel heel leuk idee zeg...:-)
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij Puur en Kuur of zoek naar leuke wellnesspakketten op Hotelspecials. Daar staan altijd leuke wellnessarrangementen op.

Helaas liggen de meeste wellnesscentra/-hotels wat meer achteraf/in de natuur.

En als je dan een leuk hotel gevonden hebt, kijk dan ook bij de arrangementen op de site van het hotel zelf, daar staat vaak nog meer op.



En anders Spa Zuiver in Amsterdam? Daar zit ook een hotel bij. Is te lopen vanaf de metro, maar je kunt ook nog de bus pakken voor die paar haltes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 jaar geleden met mijn man naar Sanadome (Nijmegen) geweest. Heerlijk hotel (in je badjas ontbijten en dan zo de thermen in). Wij waren wel met de auto, ik weet niet hoe het te bereiken is met het OV).
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op boerderijspa, zit in Nutter in Twente. Geen idee of het goed bereikbaar is met het ov, maar het is zeker een aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven