Wenen
woensdag 24 oktober 2012 om 08:37
woensdag 24 oktober 2012 om 10:42
Jamer dat je niet voor de kerst gaat, dan zijn er nog luke kerstmarkten, na de kerst ligt er een berg rotzooi. Hotels weet ik niet zo veel van, mijn gasten slapen in hotel pompedom. Aanraders voor kinderen:
Haus des meeres vlakbij de mariahilferstrasse, man en kinderen daarheen, jij shoppen.
Natuurhistorischmusuem
Haus der musik
Technisch museum
Oh ja neem geen hopon hopoff bus!!! Er zijn twee tram lijnen die hetzelfde rondje doen, lijn 1 en 2.
Ohja therme oberlaa is ook heel fijn als het heel koud is.
Ik ga in dec gewoon op de fiets, dus het valt wel mee. Als je nog meer tips wilt, dan roep je maar.
Haus des meeres vlakbij de mariahilferstrasse, man en kinderen daarheen, jij shoppen.
Natuurhistorischmusuem
Haus der musik
Technisch museum
Oh ja neem geen hopon hopoff bus!!! Er zijn twee tram lijnen die hetzelfde rondje doen, lijn 1 en 2.
Ohja therme oberlaa is ook heel fijn als het heel koud is.
Ik ga in dec gewoon op de fiets, dus het valt wel mee. Als je nog meer tips wilt, dan roep je maar.
donderdag 25 oktober 2012 om 12:27
Hotel Ananas is ook geschikt voor families met kinderen (echter eerder 3 als 4 sterren) en dichtbij de Naschmarkt waar je heerlijk kunt rondslenteren, en ook wat eten en drinken. Tevens ben je zo in de binnenstad.
De Schick Hotels (City Central bijvoorbeeld) kan ik ook aanraden. erg centraal, en ze hebben ook speciale familiekamers.
kijk ook even op de website van het weens toeristenburo, daar vindt je ook informatie wat je met kinderen kunt doen:
wenen kids
ik weet niet hoe jong je kinderen zijn, maar erg leuk is het Zoom Kindermuseum. Je moet wel een plaats reserveren, maar dat kun je ook nog ter plekke doen. Ligt in het Museumsquartier.
wanneer na kerst wil je gaan? Vanaf 20 januari is namelijk de Eisdroom bij het Rathaus. Kun je schaatsen door het park, en je kunt er ook een Glühweintje drinken en een hapje eten. Is altijd erg gezellig.
verder met Pompedon eens; Haus des Meeres (het beste doordeweekse dag ivm drukte), Schönbrunn, Haus der Musik, Technisch Museum en mischien ook leuk voor je kinderen, maar ook het beste doordeweeks, zijn de indoorspeelplaatsen.
bijvoorbeeld Familyfun. Bijhoorlijk groot en voor de hele kleintjes tot grotere kinderen.
nog meer vragen?
De Schick Hotels (City Central bijvoorbeeld) kan ik ook aanraden. erg centraal, en ze hebben ook speciale familiekamers.
kijk ook even op de website van het weens toeristenburo, daar vindt je ook informatie wat je met kinderen kunt doen:
wenen kids
ik weet niet hoe jong je kinderen zijn, maar erg leuk is het Zoom Kindermuseum. Je moet wel een plaats reserveren, maar dat kun je ook nog ter plekke doen. Ligt in het Museumsquartier.
wanneer na kerst wil je gaan? Vanaf 20 januari is namelijk de Eisdroom bij het Rathaus. Kun je schaatsen door het park, en je kunt er ook een Glühweintje drinken en een hapje eten. Is altijd erg gezellig.
verder met Pompedon eens; Haus des Meeres (het beste doordeweekse dag ivm drukte), Schönbrunn, Haus der Musik, Technisch Museum en mischien ook leuk voor je kinderen, maar ook het beste doordeweeks, zijn de indoorspeelplaatsen.
bijvoorbeeld Familyfun. Bijhoorlijk groot en voor de hele kleintjes tot grotere kinderen.
nog meer vragen?
donderdag 25 oktober 2012 om 14:52
quote:pompedom schreef op 24 oktober 2012 @ 10:42:
Jamer dat je niet voor de kerst gaat, dan zijn er nog luke kerstmarkten, na de kerst ligt er een berg rotzooi. Hotels weet ik niet zo veel van, mijn gasten slapen in hotel pompedom. Aanraders voor kinderen:
Haus des meeres vlakbij de mariahilferstrasse, man en kinderen daarheen, jij shoppen.
Natuurhistorischmusuem
Haus der musik
Technisch museum
Oh ja neem geen hopon hopoff bus!!! Er zijn twee tram lijnen die hetzelfde rondje doen, lijn 1 en 2.
Ohja therme oberlaa is ook heel fijn als het heel koud is.
Ik ga in dec gewoon op de fiets, dus het valt wel mee. Als je nog meer tips wilt, dan roep je maar.Wat lief van je, echt goede tips, ik ga er gelijk op googlen!
Jamer dat je niet voor de kerst gaat, dan zijn er nog luke kerstmarkten, na de kerst ligt er een berg rotzooi. Hotels weet ik niet zo veel van, mijn gasten slapen in hotel pompedom. Aanraders voor kinderen:
Haus des meeres vlakbij de mariahilferstrasse, man en kinderen daarheen, jij shoppen.
Natuurhistorischmusuem
Haus der musik
Technisch museum
Oh ja neem geen hopon hopoff bus!!! Er zijn twee tram lijnen die hetzelfde rondje doen, lijn 1 en 2.
Ohja therme oberlaa is ook heel fijn als het heel koud is.
Ik ga in dec gewoon op de fiets, dus het valt wel mee. Als je nog meer tips wilt, dan roep je maar.Wat lief van je, echt goede tips, ik ga er gelijk op googlen!
donderdag 25 oktober 2012 om 14:54
quote:maedl schreef op 25 oktober 2012 @ 12:27:
Hotel Ananas is ook geschikt voor families met kinderen (echter eerder 3 als 4 sterren) en dichtbij de Naschmarkt waar je heerlijk kunt rondslenteren, en ook wat eten en drinken. Tevens ben je zo in de binnenstad.
De Schick Hotels (City Central bijvoorbeeld) kan ik ook aanraden. erg centraal, en ze hebben ook speciale familiekamers.
kijk ook even op de website van het weens toeristenburo, daar vindt je ook informatie wat je met kinderen kunt doen:
wenen kids
ik weet niet hoe jong je kinderen zijn, maar erg leuk is het Zoom Kindermuseum. Je moet wel een plaats reserveren, maar dat kun je ook nog ter plekke doen. Ligt in het Museumsquartier.
wanneer na kerst wil je gaan? Vanaf 20 januari is namelijk de Eisdroom bij het Rathaus. Kun je schaatsen door het park, en je kunt er ook een Glühweintje drinken en een hapje eten. Is altijd erg gezellig.
verder met Pompedon eens; Haus des Meeres (het beste doordeweekse dag ivm drukte), Schönbrunn, Haus der Musik, Technisch Museum en mischien ook leuk voor je kinderen, maar ook het beste doordeweeks, zijn de indoorspeelplaatsen.
bijvoorbeeld Familyfun. Bijhoorlijk groot en voor de hele kleintjes tot grotere kinderen.
nog meer vragen?Dankjewel ook voor alle tips! We gaan gelijk op 27 december die kant op.
Hotel Ananas is ook geschikt voor families met kinderen (echter eerder 3 als 4 sterren) en dichtbij de Naschmarkt waar je heerlijk kunt rondslenteren, en ook wat eten en drinken. Tevens ben je zo in de binnenstad.
De Schick Hotels (City Central bijvoorbeeld) kan ik ook aanraden. erg centraal, en ze hebben ook speciale familiekamers.
kijk ook even op de website van het weens toeristenburo, daar vindt je ook informatie wat je met kinderen kunt doen:
wenen kids
ik weet niet hoe jong je kinderen zijn, maar erg leuk is het Zoom Kindermuseum. Je moet wel een plaats reserveren, maar dat kun je ook nog ter plekke doen. Ligt in het Museumsquartier.
wanneer na kerst wil je gaan? Vanaf 20 januari is namelijk de Eisdroom bij het Rathaus. Kun je schaatsen door het park, en je kunt er ook een Glühweintje drinken en een hapje eten. Is altijd erg gezellig.
verder met Pompedon eens; Haus des Meeres (het beste doordeweekse dag ivm drukte), Schönbrunn, Haus der Musik, Technisch Museum en mischien ook leuk voor je kinderen, maar ook het beste doordeweeks, zijn de indoorspeelplaatsen.
bijvoorbeeld Familyfun. Bijhoorlijk groot en voor de hele kleintjes tot grotere kinderen.
nog meer vragen?Dankjewel ook voor alle tips! We gaan gelijk op 27 december die kant op.
donderdag 25 oktober 2012 om 14:58
vrijdag 26 oktober 2012 om 15:51
mijn zoontje is nog klein maar ik kan niet zeggen dat het voor kinderen niet leuk is hoor, genoeg te bekijken en te zien.
gaat goed hoor Pompedon, werk nu ook weer deels, maar tijd is erg beperkt nu met kind, ben niet meer zo vaak in de stad, maar mischien als ik een keer met mijn zoontje in zoom ben kunnen we wel een drankje doen. stuur me maar een berichtje, weet je email/telnr niet meer geloof ik.
gaat goed hoor Pompedon, werk nu ook weer deels, maar tijd is erg beperkt nu met kind, ben niet meer zo vaak in de stad, maar mischien als ik een keer met mijn zoontje in zoom ben kunnen we wel een drankje doen. stuur me maar een berichtje, weet je email/telnr niet meer geloof ik.
vrijdag 26 oktober 2012 om 15:55
oh ja, jullie zijn er dus met oud en nieuw dufty. ook erg leuk, dan heb je het Silvesterpfad. kijk hier maar eens op:
oud en nieuw Wenen
erg leuk, maar wel erg druk, des met kleine kinderen het beste niet savonds tussen de massa's proberen door te komen. begint al smiddags dus je kunt ook eind van de middag/vroege avond van de sfeer genieten.
oud en nieuw Wenen
erg leuk, maar wel erg druk, des met kleine kinderen het beste niet savonds tussen de massa's proberen door te komen. begint al smiddags dus je kunt ook eind van de middag/vroege avond van de sfeer genieten.
vrijdag 26 oktober 2012 om 15:55
oh ja, jullie zijn er dus met oud en nieuw dufty. ook erg leuk, dan heb je het Silvesterpfad. kijk hier maar eens op:
oud en nieuw Wenen
erg leuk, maar wel erg druk, des met kleine kinderen het beste niet savonds tussen de massa's proberen door te komen. begint al smiddags dus je kunt ook eind van de middag/vroege avond van de sfeer genieten.
oud en nieuw Wenen
erg leuk, maar wel erg druk, des met kleine kinderen het beste niet savonds tussen de massa's proberen door te komen. begint al smiddags dus je kunt ook eind van de middag/vroege avond van de sfeer genieten.