wie weet DE plek
dinsdag 29 januari 2013 om 22:45
Ja ik weet het, weer zo iemand met een luxe probleem die niet weet waar ze heen moet.. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en na 3 keer dezelfde bestemming zijn we wel echt toe aan iets anders.
Wat zoek ik:
- een huisje/sta-caravan of bungalow
- iig van huisje; met Prive zwembad
- boulevards zodat we nog een terrasje kunnen pakken oid.
- Max 1400 km rijden
- laatste 2 wkn van augustus
- max 1600,-
- 2 volwassen en 2 kleine kinderen ( 4 en 2 jaar)
- niet in Spanje ( ivm al 3 keer geweest afgelopen 2 jaar)
Mogelijkheden te over maar ik weet t niet meer en hier zijn vast mensen met DE tip!
Wat zoek ik:
- een huisje/sta-caravan of bungalow
- iig van huisje; met Prive zwembad
- boulevards zodat we nog een terrasje kunnen pakken oid.
- Max 1400 km rijden
- laatste 2 wkn van augustus
- max 1600,-
- 2 volwassen en 2 kleine kinderen ( 4 en 2 jaar)
- niet in Spanje ( ivm al 3 keer geweest afgelopen 2 jaar)
Mogelijkheden te over maar ik weet t niet meer en hier zijn vast mensen met DE tip!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 29 januari 2013 om 22:52
dinsdag 29 januari 2013 om 22:58
@quattro, ja maar waar dan? Welke camping? Welk huis??? Plekken genoeg te bedenken maar dan nog de juiste accommodatie erbij vinden ( en over Biarritz twijfel ik sowieso nog een beetje ivm "wildere" zee in combinatie met de kinderen)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 29 januari 2013 om 23:02
quote:biol schreef op 29 januari 2013 @ 22:58:
@quattro, ja maar waar dan? Welke camping? Welk huis??? Plekken genoeg te bedenken maar dan nog de juiste accommodatie erbij vinden ( en over Biarritz twijfel ik sowieso nog een beetje ivm "wildere" zee in combinatie met de kinderen)
Middellandse zee lijkt me veiliger voor kinderen (En volwassenen) dan de Atlantische oceaan, dus Italiaanse Rivièra misschien? (Is minder duur dan de Cote d'Azur denk ik)
Middellandse zee lijkt me veiliger voor kinderen (En volwassenen) dan de Atlantische oceaan, dus Italiaanse Rivièra misschien? (Is minder duur dan de Cote d'Azur denk ik)
woensdag 30 januari 2013 om 15:40
nee Biol = niet katharina... maar wat ze schrijft klopt wel een beetje..
en dan niet eens omdat je dan zelf moet kunnen koken want dat vind ik niet zo belangrijk, ze vinden het zelf ook leuk om ergens wat te eten, maar wel omdat ik geen zin heb om dan om 20.00 uur op je hotel kamer te moeten zitten.
En ze alleen laten liggen terwijl wij ergens op een terrasje zitten is niet mijn ding.
Een huisje is voor ons gewoon ideaal..s`avonds als de kinderen slapen zitten wij nog lekker buiten, zwemmen we nog wat als het weer dat toe laat en je hebt gewoon net iets meer bewegingsruimte als in hotel.
@annabel_k, daar ga ik eens naar kijken!
en dan niet eens omdat je dan zelf moet kunnen koken want dat vind ik niet zo belangrijk, ze vinden het zelf ook leuk om ergens wat te eten, maar wel omdat ik geen zin heb om dan om 20.00 uur op je hotel kamer te moeten zitten.
En ze alleen laten liggen terwijl wij ergens op een terrasje zitten is niet mijn ding.
Een huisje is voor ons gewoon ideaal..s`avonds als de kinderen slapen zitten wij nog lekker buiten, zwemmen we nog wat als het weer dat toe laat en je hebt gewoon net iets meer bewegingsruimte als in hotel.
@annabel_k, daar ga ik eens naar kijken!
woensdag 30 januari 2013 om 16:03
woensdag 30 januari 2013 om 20:06
quote:annabel_k schreef op 30 januari 2013 @ 10:44:
Nabij Lago Magiore, village conca d'oro?
Hotel is niet leuk als je kleine kinderen hebt, want dan wil je gewoon zelf kunnen koken en niet 3x per dag in een restaurant zitten.. daarnaast moeten ze vroeg naar bed en dan zit je daar in zo'n hotelkamer!Ja, en waar zit je anders? Voor je camper??
Nabij Lago Magiore, village conca d'oro?
Hotel is niet leuk als je kleine kinderen hebt, want dan wil je gewoon zelf kunnen koken en niet 3x per dag in een restaurant zitten.. daarnaast moeten ze vroeg naar bed en dan zit je daar in zo'n hotelkamer!Ja, en waar zit je anders? Voor je camper??