wijzigen ticket KLM

25-03-2015 18:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen

Heeft iemand recentelijk ervaring met wijzigen van een ticket gekocht direct op de site van KLM? Wat zijn de kosten? En hoe lang van tevoren moet je uiterlijk wijzigen? Ik snap uiteraard dat als ik een duurder ticket terugkoop dat ik dat verschil ook betaal.

Thanks!
Dat hangt er echt helemaal af van het soort ticket dat je al had gekocht. Kun je niet online inchecken? Meestal kun je het daar wel zien.
Had natuurlijk het meest goedkope ticket. Zal eens kijken of ik in kan loggen ja.
Het goedkoopste ticket kun je vaak niet wijzigen, dan moet je gewoon een nieuw ticket kopen. Maar het moet aangegeven zijn op je (online) ticket of je bevestiging, en als je het niet kunt vinden bel/mail je de klantenservice van de KLM.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hangt af van je ticket of je het al kan wijzigen, tot wanneer je dat kan wijzigen en wat de kosten zijn. Effe checken op klm.nl ?
Vraag het op de facebook van KLM. Daar heb je als het goed is binnen 1 uur antwoord. Werkt beter dan bellen.
Ik neem altijd het goedkoopste ticket en moest bij wijzigen altijd 70 euro betalen (er zijn duurdere, maar minimaal 70 en genoeg keuze voor die prijs).
Hier ook 70 plus evt verschil in prijs ticket. ik reis vaak voor mijn werk, en dan verschuift er nog wel eens wat. De duurdere tickets die je gratis kunt omboeken zijn meestal meer dan 70 euro duurder, dus daar schiet ik niks mee op (en ook dan moet je het verschil in kosten gewoon betalen).
Binnen Europa is het 70 euro plus verschil in tarief. Je kan ze het beste even bellen, dan geven ze het zo aan je door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven