Winkels open in Bad Bentheim

31-08-2015 17:26 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 1 maand gaan mijn man en ik naar Duitsland.I.v.m. met reunie op zondag in het oosten van Nederland willen we op zaterdag naar Bad Bentheim gaan en daar overnachten.

Weet iemand of de winkels in het centrum op zaterdagmiddag open zijn ? Zo ja, toe hoe laat ongeveer ?

Van de vvv in Bad Bentheim kreeg ik namelijk een mail dat de openings- en sluitingstijden verschillend zijn (met dit antwoord kan ik niet zo veel).
Na jullie verhalen over het grote aanbod van winkels in Bad Bentheim (not) denk ik dat we doorrijden naar Rheine.Veel grotere plaats dan Bad Bentheim.Lijkt me dat daar de winkels wel op zaterdagmiddag open zijn.

Geen DM hier, maar wel een Rossmann. Ik maak alvast een lijstje.
Lingen heeft ook een leuk winkelcentrum, dat ligt ook in de omgeving. Oud marktplein, een overdekt centrum met de grote ketens en nog wat straten met losse winkels. Er is een Rossmann en een DM (ik ben ook fan .
Jaha, Rheine is leuk! Rossman zit bij de Real in het winkelcentrum en volgens mij ook 1 in de winkelstraat. Parkeren kun je er goed, diverse parkeergarages en je loopt zo de stad in!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Dan kun je ook wel naar Nordhorn gaan. Ook genoeg winkels hoor. En veel dichterbij.
Nordhorn zijn we in april al geweest.We willen naar een andere stad.
Rheine is echt heel leuk. Osnabrück trouwens ook, maar da's nog weer verder rijden.
We gaan maar 2 dagen weg,dus ik wil ook niet te ver rijden.Rheine is ook al 232 km voor ons.

Rheine zijn we nog nooit geweest,dus dat lijkt me wel leuk om daar rond te kijken.

We gaan in elk geval langs de Rossmann.

En ook nog zo'n kalender met mooie foto's en van die vakjes daaronder.Die kosten in Nederland minimaal 10,-, maar in Duitsland kosten ze maar 4,99.Die hangen we dan in kamer en schrijven de afspraken op.

Ik ga alvast op internet zoeken welke kalenders er voor 2016 zijn.
Ik zou dan even kijken bij de nanu nana (zit bij de real in). Hebben vaak leuke dingen. En voor de Rossman in de winkelstraat zit een boekwinkel, die hebben ook vaak wat. De weltbild word verbouwd, ik weet niet of die dan geopend is, die hebben ook vaak mooie kalenders.
Münster is ook heel erg mooi en heeft veel winkels.
Munster en Osnabruck zijn net weer verder dan Rheine.

Paar jaar geleden in Munster geweest.Inderdaad een mooie stad met een oud centrum.

Misschien om naar de kerstmarkt te gaan met de leerlingen van mijn school.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven