Winkels open in Bad Bentheim
maandag 31 augustus 2015 om 17:26
Over 1 maand gaan mijn man en ik naar Duitsland.I.v.m. met reunie op zondag in het oosten van Nederland willen we op zaterdag naar Bad Bentheim gaan en daar overnachten.
Weet iemand of de winkels in het centrum op zaterdagmiddag open zijn ? Zo ja, toe hoe laat ongeveer ?
Van de vvv in Bad Bentheim kreeg ik namelijk een mail dat de openings- en sluitingstijden verschillend zijn (met dit antwoord kan ik niet zo veel).
Weet iemand of de winkels in het centrum op zaterdagmiddag open zijn ? Zo ja, toe hoe laat ongeveer ?
Van de vvv in Bad Bentheim kreeg ik namelijk een mail dat de openings- en sluitingstijden verschillend zijn (met dit antwoord kan ik niet zo veel).
maandag 31 augustus 2015 om 21:53
dinsdag 1 september 2015 om 07:48
dinsdag 1 september 2015 om 20:43
We gaan maar 2 dagen weg,dus ik wil ook niet te ver rijden.Rheine is ook al 232 km voor ons.
Rheine zijn we nog nooit geweest,dus dat lijkt me wel leuk om daar rond te kijken.
We gaan in elk geval langs de Rossmann.
En ook nog zo'n kalender met mooie foto's en van die vakjes daaronder.Die kosten in Nederland minimaal 10,-, maar in Duitsland kosten ze maar 4,99.Die hangen we dan in kamer en schrijven de afspraken op.
Ik ga alvast op internet zoeken welke kalenders er voor 2016 zijn.
Rheine zijn we nog nooit geweest,dus dat lijkt me wel leuk om daar rond te kijken.
We gaan in elk geval langs de Rossmann.
En ook nog zo'n kalender met mooie foto's en van die vakjes daaronder.Die kosten in Nederland minimaal 10,-, maar in Duitsland kosten ze maar 4,99.Die hangen we dan in kamer en schrijven de afspraken op.
Ik ga alvast op internet zoeken welke kalenders er voor 2016 zijn.
dinsdag 1 september 2015 om 21:58
Ik zou dan even kijken bij de nanu nana (zit bij de real in). Hebben vaak leuke dingen. En voor de Rossman in de winkelstraat zit een boekwinkel, die hebben ook vaak wat. De weltbild word verbouwd, ik weet niet of die dan geopend is, die hebben ook vaak mooie kalenders.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about