Wonen/werken/reizen Aruba
maandag 26 februari 2018 om 19:05
Zo gezegd wel inderdaad, verder zitten er ook wat financiële voordelen op en aan voor mij en diegene + vroeg ik mij af of er mensen zijn die zoiets zien zitten.intothewild schreef: ↑26-02-2018 19:03Je zoekt een huisgenoot die bereid is mee te verhuizen naar Aruba?
Waarom laat je het huis niet gewoon leeg, voor die paar weken dat je weg bent?
maandag 26 februari 2018 om 19:19
Is het niet simpeler om de weken dat je weg bent familie te laten overkomen?
Gratis logies, waarschijnlijk reisgidsen die er liggen, ...
Zo hoeft er niemand 1.5 jaar lang zijn leven op te offeren.
Of zoek ter plekke een Arubiaanse schone die gelijk wil gaan samenwonen
.
Zijn er nog collega's die daar werken en wonen?
Kan je daar niet mee gaan samenwonen?
Of zoek ter plekke een Arubiaanse schone die gelijk wil gaan samenwonen
maandag 26 februari 2018 om 19:24
Was het allemaal maar zo makkelijkTornacense schreef: ↑26-02-2018 19:19Is het niet simpeler om de weken dat je weg bent familie te laten overkomen?
Of zoek ter plekke een Arubiaanse schone die gelijk wil gaan samenwonen.
Een vliegticket al die weken mag ook aardig wat kosten, terwijl deze nu gratis zijn, verder zie ik een leven op Aruba voor een jaar niet echt als opoffering, maar meer als iets waarvan je kan genieten en ervaring op kan doen door daar bijvoorbeeld ook te gaan werken.
De collega's die ook gaan hebben helaas al iemand waarmee ze gaan samenwonen, anders had ik uiteraard met een collega gegaan!
Verder nog tips?
maandag 26 februari 2018 om 19:35
Misschien heb je hier iets aan: http://www.expatwijzer.com/aruba/accomm ... aruba.html
Als vrouw alleen zou ik overigens erg wantrouwend zijn. Een man die een huisgenoot zoekt en gratis woonruimte aanbiedt, verwacht daar meestal een andere vorm van betaling voor terug. Ik zou je daarom willen adviseren om erg duidelijk te zijn over jouw intenties.
Als vrouw alleen zou ik overigens erg wantrouwend zijn. Een man die een huisgenoot zoekt en gratis woonruimte aanbiedt, verwacht daar meestal een andere vorm van betaling voor terug. Ik zou je daarom willen adviseren om erg duidelijk te zijn over jouw intenties.
maandag 26 februari 2018 om 19:39
Dat zijn zeker mijn intenties niet, maar ik snap je gedachten.Nummer*Zoveel schreef: ↑26-02-2018 19:35Misschien heb je hier iets aan: http://www.expatwijzer.com/aruba/accomm ... aruba.html
Bedankt in ieder geval!