Zo meteen naar Amsterdam

22-12-2010 10:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo naar Amsterdam vanuit Utrecht, ik zit te twijfelen of ik met de auto of met de trein zal gaan. Rijden de treinen weer een beetje normaal? ik heb zoveel narigheid gehoord in het nieuws de afgelopen dagen en hoe is het rijden met de auto daarheen? Iemand ervaring?
Met de auto kan prima... niets aan de hand!

Maar zijn dit nu echt de onderwerpen waar een topic voor moet worden geopend?
quote:Imazigen schreef op 22 december 2010 @ 10:08:

hoe is het rijden met de auto daarheen? Iemand ervaring?Koppeling, schakelen, gas geven, sturen, remmen.
Gewoon met de auto kan prima hoor.
Waarom niet spectral....hier heb je het snelst de meeste ervaringen van mensen uit die omgeving !!!
quote:spectral schreef op 22 december 2010 @ 10:14:

Maar zijn dit nu echt de onderwerpen waar een topic voor moet worden geopend?Nou ja, waarom mag iemand hier geen topic over openen dan? Er worden wel meer non-topics geopend hoor, en als je graag snel een antwoord ergens op wilt, is dit toch de ideale manier?

Maar zijn dit nu echt de onderwerpen waar een topic voor moet worden geopend?Jeetje iemand mag dat toch vragen? Ik durf ook niet met sneeuw te rijden. En vele wegen zijn niet goed gestrooid en mensen lopen nog snel voor je auto dat je ze al glijdend moet ontwijken. Nee het is m.i. niet lekker rijden. Dus ik snap dit topic volkomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh ben mosterd zie ik al.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Snelwegen zijn prima te berijden, niks aan de hand. Bij gladheid in de 2 optrekken, heb je meer grip.
euh.. ja, of je checkt het even op anwb.nl of nos.nl
Bedankt voor de reacties, ik ben overtuigd en ga met de auto.
Succes !
quote:Liv schreef op 22 december 2010 @ 10:33:

Gewoon met de auto kan prima hoor.Niet wanneer je richting amsterdamse haven moet, doe dan je sneeuwkettingen maar om :-)

Maar zijn dit nu echt de onderwerpen waar een topic voor moet worden geopend?Wanneer je die mening bent toegedaan, waarom reageer je dan? :-)
Doe voorzichtig in Amsterdam!

Ik vind het niet te doen om in het centrum met de auto te rijden. Spiegeltjeglad.
Zachtjes rijden is zachtjes glijden....doe rustig aan dan kan het hooguit een deuk opleveren. Beter met de auto dan in die onbetrouwbare treinen van de NS die om de haverklap uitvallen.

De snelweg is goed te doen, let wel op de viaducten en bruggen en zo, die kunnen wel eens glad zijn.
snelwegen zijn inderdaad nog wel te doen, maar als je naar het centrum moet, zou ik aan de rand vd stad de auto neerzetten en verder met de bus/tram/metro gaan.

oh maar ik denk dat je ondertussen al weg bent. mosterd
anoniem_81157 wijzigde dit bericht op 22-12-2010 11:42
Reden: daarom
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven