Zomervakantie 2013........??
woensdag 9 januari 2013 om 14:29
Natuurlijk heb ik al de vakantiesites bekeken, maar werd er niet vrolijk van!
Ik wil deze zomer erg graag met mijn kinderen (13 en 14) op vakantie naar de zon. Nou ben ik een geval "zon,zwembad, doen waar we zin in hebben" dus veel activiteit zal er niet van ons uitkomen.
Afgelopen jaar zijn we naar Turkye geweest (al eerder ook) en dat is altijd goed bevallen. Helaas zijn deze reizen (2800 voor ons drietjes echt te duur) altijd erg prijzig ook al is het all inclusive (vind ik zelf een paradijs met kinderen)
Vliegen is natuurlijk super, weinig stress en snel op de plaats van bestemming. Met de auto zou ik durven maar hij is niet zo groot dus bagage beperkt (peugeot 107) en of ik dan bijvoorbeeld helemaal naar spanje zou durven......!
En dan, wat is een "normaal" budget voor je vakantie om daar te besteden? Je moet toch elke dag eten, uiteten, of wat maken als je een appartement hebt.
Hebben jullie misschien tips, leuke accomodaties, hotels............
Ik wil deze zomer erg graag met mijn kinderen (13 en 14) op vakantie naar de zon. Nou ben ik een geval "zon,zwembad, doen waar we zin in hebben" dus veel activiteit zal er niet van ons uitkomen.
Afgelopen jaar zijn we naar Turkye geweest (al eerder ook) en dat is altijd goed bevallen. Helaas zijn deze reizen (2800 voor ons drietjes echt te duur) altijd erg prijzig ook al is het all inclusive (vind ik zelf een paradijs met kinderen)
Vliegen is natuurlijk super, weinig stress en snel op de plaats van bestemming. Met de auto zou ik durven maar hij is niet zo groot dus bagage beperkt (peugeot 107) en of ik dan bijvoorbeeld helemaal naar spanje zou durven......!
En dan, wat is een "normaal" budget voor je vakantie om daar te besteden? Je moet toch elke dag eten, uiteten, of wat maken als je een appartement hebt.
Hebben jullie misschien tips, leuke accomodaties, hotels............
woensdag 9 januari 2013 om 16:38
woensdag 9 januari 2013 om 17:26
Als je Tunesie niks vind zou ik zeker niet naar Egypte gaan. De straten ook erg vies, al is El Gouna (nabij Hurghada) ontzettend mooi en schoon. Ligt eraan wat voor vakantie je zoekt, alleen resort/all in dan is het ontzettend mooi. Wij gingen vroeger altijd kamperen in Zuid Duitsland, jarenlang mooi weer gehad en voor jongeren super gaaf omdat je snel contact maakt met leeftijdsgenoten. Wat je in een hotel toch iets moeilijker hebt
woensdag 9 januari 2013 om 19:04
Ik kan le Tartarughe op Sicilie aanraden. Oa D-reizen biedt het aan. Met vertrek op 12 juli pp iets van 400 euro. Ik ben hier vorig jaar geweest en wij vonden het heerlijk. Hele ruime appartementen, leuke dingen te doen in de omgeving en luieren in de Italiaanse zon. Het is in Letojanni en de eigenaresse is waarschijnlijk de aardigste vrouw van Italie.
Edit: geen aandelen.
Edit: geen aandelen.
I choose happy!
vrijdag 11 januari 2013 om 08:21
Heb gisteren een halve avond op internet doorgebracht en zie door de zwembaden en beoordelingen niet meer wat "goed" of "slecht" is.
Weet dat het heel persoonlijk is maar als iets een 6,2 als waardering heeft dan haak ik al af...................
Heb ook gekeken bij alleenstaandeouder vakantie.....daar moet je het dubbele betalen voor een camping belachelijke prijzen! (niet dat ik in een hokje geplaatst wil worden maar wellicht is de drempel daar lager qua contact)
Twijfel tussen All in, wat ik lees is dat alleen in turkye redelijk tot goed, of gewoon een appartement. Vind dat alleen qua "zak"geld lastig
Maar ik zoek stug door het is net begin januari
Weet dat het heel persoonlijk is maar als iets een 6,2 als waardering heeft dan haak ik al af...................
Heb ook gekeken bij alleenstaandeouder vakantie.....daar moet je het dubbele betalen voor een camping belachelijke prijzen! (niet dat ik in een hokje geplaatst wil worden maar wellicht is de drempel daar lager qua contact)
Twijfel tussen All in, wat ik lees is dat alleen in turkye redelijk tot goed, of gewoon een appartement. Vind dat alleen qua "zak"geld lastig
Maar ik zoek stug door het is net begin januari
vrijdag 11 januari 2013 om 10:22
ik zal m nogmaals mailen. youeverhad@gmail.com toch?