Zou het in de auto passen?
maandag 5 juni 2017 om 20:10
Ik heb twee kinderen (baby en peuter). En een man. En een auto, formaat grote station (geen mpv/suv).
En we willen dit jaar kamperen. Maar man denkt dat het niet in de auto gaat passen. Ik twijfel, ik denk dan nemen we maar minder mee
We hebben geen trekhaak dus een karretje is niet echt een optie.
We kunnen op zich best met weinig spullen op pad, maar een aantal dingen lijken me wel noodzakelijk/wenselijk, zoals campingbedje voor baby, stoelen, tafel, tent, luchtbedden en slaapspul voor ons en peuter, kooktoestel, kook en eetgerei, kleding, beetje speelgoed...
Buggy oid nemen we al niet mee.
Wat denken jullie? Wat zijn jullie ervaringen?
En we willen dit jaar kamperen. Maar man denkt dat het niet in de auto gaat passen. Ik twijfel, ik denk dan nemen we maar minder mee
We hebben geen trekhaak dus een karretje is niet echt een optie.
We kunnen op zich best met weinig spullen op pad, maar een aantal dingen lijken me wel noodzakelijk/wenselijk, zoals campingbedje voor baby, stoelen, tafel, tent, luchtbedden en slaapspul voor ons en peuter, kooktoestel, kook en eetgerei, kleding, beetje speelgoed...
Buggy oid nemen we al niet mee.
Wat denken jullie? Wat zijn jullie ervaringen?
maandag 5 juni 2017 om 20:14
Ik denk dat dat wel moet lukken, maar ik weet niet hoeveel spullen je meeneemt voor de kinderen.
Als wij met zijn tweetjes gaan kamperen nemen we een polo mee. De achterbak zit dan helemaal vol, net zoals de achterbank. Maar in een stationwagen past natuurlijk meer, maar goed jullie zijn ook met meer. En wellicht beter in handig inpakken.
Wij hadden overigens geen tafel en weinig kookgerei mee. Wel twee kleine campingstoeltjes.
Als wij met zijn tweetjes gaan kamperen nemen we een polo mee. De achterbak zit dan helemaal vol, net zoals de achterbank. Maar in een stationwagen past natuurlijk meer, maar goed jullie zijn ook met meer. En wellicht beter in handig inpakken.
Wij hadden overigens geen tafel en weinig kookgerei mee. Wel twee kleine campingstoeltjes.
maandag 5 juni 2017 om 20:15
Captain_Obvious schreef: ↑05-06-2017 20:14Overigens zou bvb zo'n dakkoffer wel kunnen maar dan moeten we de surfspullen opofferen, daar is man dan niet zo blij mee![]()
Surfspullen huren?
maandag 5 juni 2017 om 20:15
Kan zeker! Maar dan mis ik wel een klein beetje de charme van kamperen.
Ach met kinderen wordt het sowieso anders.
maandag 5 juni 2017 om 20:16
Hoe doe je dat zonder tafel dan?lunaleeflang schreef: ↑05-06-2017 20:14Ik denk dat dat wel moet lukken, maar ik weet niet hoeveel spullen je meeneemt voor de kinderen.
maandag 5 juni 2017 om 20:16
maandag 5 juni 2017 om 20:17
maandag 5 juni 2017 om 20:17
Wij hadden destijds een Citroën Berlingo, en die is gróót. Zat tot de nok toe vol (lastig toen de auto total loss was en we met een huurauto terug moesten
). En een babybedje hadden we toen niet mee, en matjes ipv luchtbedden. Kleine tafel en lage compacte stoelen.
Succes!
Succes!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 5 juni 2017 om 20:18
Deryan heb ik, maar baby is nogal een vlotte dus die accepteert dat al niet meer helaas...BakkertjeDeeg schreef: ↑05-06-2017 20:17Moet lukken hoor, beetje economisch inpakken! Wij hadden vroeger een veel kleinere auto waarin alles mee moest (incl. grote de waard tent).
Neem als babybedje zo'n deryantentje mee.... Superhandig voor binnen om in te slapen en buiten als box indien nog nodig!
maandag 5 juni 2017 om 20:18
Captain_Obvious schreef: ↑05-06-2017 20:16Tent gaan we lenen dus geen idee hoe groot die is, ingepakt. Denk dat het wel meevalt want die mensen hebben geen grote auto.
Dakdragers hebben we.
Bij je kinderen kan nog een hoop onder hun voeten, misschien past de tent daar.
maandag 5 juni 2017 om 20:19
Thanks, zullen we nodig hebben blijkbaarstreepjessokken schreef: ↑05-06-2017 20:17Wij hadden destijds een Citroën Berlingo, en die is gróót. Zat tot de nok toe vol (lastig toen de auto total loss was en we met een huurauto terug moesten). En een babybedje hadden we toen niet mee, en matjes ipv luchtbedden. Kleine tafel en lage compacte stoelen.
Succes!
maandag 5 juni 2017 om 20:19
Mijn moeder, broertje en ik gingen vroeger met een Panda op vakantie. Ieder maximaal 1 tas met kleding en 1 rugzak met spullen mee. Verder gewoon tetrissen, dus een schoen ergens tussen en een kussen in een ander gaatje.
Ow, tent e.d. op het dak.
Ging prima
Ow, tent e.d. op het dak.
Ging prima
Valhalla! Where the brave may live Forever!
maandag 5 juni 2017 om 20:21
Haha tetris, dat typte ik ook net.
Ja tent etc op het dak wellicht.
maandag 5 juni 2017 om 20:22
Yep tot dat hij het raketje naar boven ziet gaan.
maandag 5 juni 2017 om 20:25
Kleuterversie? In ieder geval om in te slapen. Daar pas je zelf nog inCaptain_Obvious schreef: ↑05-06-2017 20:18Deryan heb ik, maar baby is nogal een vlotte dus die accepteert dat al niet meer helaas...