Zwemgips??
dinsdag 21 juni 2011 om 17:07
Je vakantie afzeggen voor een arm in het gips vind ik wel heel erg drastisch... je kan er ook een pedaalemmer over heen doen en dan met tape dicht plakken aan de arm..Of niet naar het strand gaan en in het zwembad blijven...tis immers zwemgips...Ga lekker op vakantie joh!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
dinsdag 21 juni 2011 om 17:53
quote:norma_jeane schreef op 21 juni 2011 @ 17:07:
Je vakantie afzeggen voor een arm in het gips vind ik wel heel erg drastisch... je kan er ook een pedaalemmer over heen doen en dan met tape dicht plakken aan de arm..Of niet naar het strand gaan en in het zwembad blijven...tis immers zwemgips...Ga lekker op vakantie joh!
Een hele emmer?? Ha ha, alleen de zak neem ik aan
Maar, serieus, echt zwemmen lijkt me niet zo handig.
Maar een beetje spetteren kan toch wel?
Ik geloof niet dat ik mijn vakantie daarom zou annuleren.
Een hele emmer?? Ha ha, alleen de zak neem ik aan
Maar, serieus, echt zwemmen lijkt me niet zo handig.
Maar een beetje spetteren kan toch wel?
Ik geloof niet dat ik mijn vakantie daarom zou annuleren.
dinsdag 21 juni 2011 om 18:45
Hmmm, die kliko is ook een goed idee haha.
Dus de gipsverbandmeester zegt dat ze er echt mee kan zwemmen? Tja, dan moet je die man/vrouw maar gewoon geloven misschien..
Is het echt plastic? Zonder zachte watten of kous eronder?
Dan moet het wel kunnnen lijkt mij..
Ik heb als kind ook eens mijn arm gebroken, op de eerste dag van de grote vakantie, en het gips mocht eraf op de eerste schooldag... zwemgips hadden ze toen nog niet uitgevonden helaas...
Prettige vakantie!
Dus de gipsverbandmeester zegt dat ze er echt mee kan zwemmen? Tja, dan moet je die man/vrouw maar gewoon geloven misschien..
Is het echt plastic? Zonder zachte watten of kous eronder?
Dan moet het wel kunnnen lijkt mij..
Ik heb als kind ook eens mijn arm gebroken, op de eerste dag van de grote vakantie, en het gips mocht eraf op de eerste schooldag... zwemgips hadden ze toen nog niet uitgevonden helaas...
Prettige vakantie!
dinsdag 21 juni 2011 om 19:56
quote:rivanna schreef op 21 juni 2011 @ 18:35:
@newwoman ja, blijkbaar kan je er dus echt mee zwemmen, maar dit lijkt mij ook niet echt ideaal!
En een beetje spetteren is onmogelijk om tegen een waterratje van 6 met 3 zwemdiploma's te zeggen! :-sZomaar een gokje maar waarschijnlijk ziet die 6 jarige minder bewaren en heeft ze toch wel plezier in het zwemmen ook heeft ze een plastic arm met evt zo'n plastic zak erom heen.
@newwoman ja, blijkbaar kan je er dus echt mee zwemmen, maar dit lijkt mij ook niet echt ideaal!
En een beetje spetteren is onmogelijk om tegen een waterratje van 6 met 3 zwemdiploma's te zeggen! :-sZomaar een gokje maar waarschijnlijk ziet die 6 jarige minder bewaren en heeft ze toch wel plezier in het zwemmen ook heeft ze een plastic arm met evt zo'n plastic zak erom heen.
dinsdag 21 juni 2011 om 20:07
Ik heb toen ik klein was eens mijn voet gebroken precies een dag voor de zomervakantie... hittegolf hier in nl.
Ik ben elke dag naar het zembad gegaan en heb daar heerlijk kunnen dobberen door mijn voet op de rand te leggen en de rest gewoon in het water. Oke het was geen zwemmen maar ik koelde wel af en ik miste niet de lol van mijn vriendinnen.
Ik denk zelf dat wij als volwassenen daar moeilijker over doen en denken als de kinderen. Die vermaken zich heus wel en verzinnen zelf wel iets waardoor ze toch dat bad in kunnen.
Fijne vakantie!!! Geniet er lekker van
Ik ben elke dag naar het zembad gegaan en heb daar heerlijk kunnen dobberen door mijn voet op de rand te leggen en de rest gewoon in het water. Oke het was geen zwemmen maar ik koelde wel af en ik miste niet de lol van mijn vriendinnen.
Ik denk zelf dat wij als volwassenen daar moeilijker over doen en denken als de kinderen. Die vermaken zich heus wel en verzinnen zelf wel iets waardoor ze toch dat bad in kunnen.
Fijne vakantie!!! Geniet er lekker van
dinsdag 21 juni 2011 om 21:00
dinsdag 21 juni 2011 om 21:10
quote:elninjoo schreef op 21 juni 2011 @ 17:46:
Annuleren en ''n nieuwe vakantie boeken voor wanneer 't gips eraf is.
@Elninjoo: Joh, je gaat toch niet voor EEN KIND je vakantie annuleren?! Gewoon alleen gaan, zo'n klompje cellen heb je toch alleen maar last van!
@TO: Wat vervelend voor je dochtertje. Heeft ze veel pijn gehad? Ik zou de vakantie niet annuleren en ervan uit gaan dat ze ermee in het zwembad kan. De zee zou ik niet doen i.v.m. zand. Zo'n douchehoes is met douchen al verschrikkelijk, dus dat lijkt me voor op het strand geen optie. Zit ook erg strak. Onze dochter had vorig jaar in de vakantie haar arm in het gips, hier kon helaas geen zwemgips omheen omdat het een gecompliceerde breuk was die met pennen aanelkaar was gezet.
Succes en toch een fijne vakantie (uit of thuis)!
Annuleren en ''n nieuwe vakantie boeken voor wanneer 't gips eraf is.
@Elninjoo: Joh, je gaat toch niet voor EEN KIND je vakantie annuleren?! Gewoon alleen gaan, zo'n klompje cellen heb je toch alleen maar last van!
@TO: Wat vervelend voor je dochtertje. Heeft ze veel pijn gehad? Ik zou de vakantie niet annuleren en ervan uit gaan dat ze ermee in het zwembad kan. De zee zou ik niet doen i.v.m. zand. Zo'n douchehoes is met douchen al verschrikkelijk, dus dat lijkt me voor op het strand geen optie. Zit ook erg strak. Onze dochter had vorig jaar in de vakantie haar arm in het gips, hier kon helaas geen zwemgips omheen omdat het een gecompliceerde breuk was die met pennen aanelkaar was gezet.
Succes en toch een fijne vakantie (uit of thuis)!
woensdag 22 juni 2011 om 00:36
Ik heb zelf ooit mijn arm gebroken gehad tijdens de vakantie naar Turkije. Ik gok dat ik 8 was en hield hartstikke veel van zwemmen! Die hoes was best een optie. En als ze toch kan zwemmen met het gips is er toch eigenlijk helemaal geen probleem? Je kan die zakken voor de zekerheid meenemen, mocht het niet werken of gewoon heel vervelend zijn kan ze altijd nog zonder zak gaan zwemmen. Je hoeft er dus ook niet de hele dag achter aan te hobbelen.
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet...
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet...
woensdag 22 juni 2011 om 09:56
Vond it:
http://www.antoniuszieken ... 369/aandacht_zwemgips.pdf
Je mag er niet volop mee in de zon zitten.
http://www.antoniuszieken ... 369/aandacht_zwemgips.pdf
Je mag er niet volop mee in de zon zitten.
zaterdag 25 juni 2011 om 13:44