1e keer sex met nieuwe vriend tegenvaller

03-06-2008 10:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ruim 2 maanden heb ik een vriendje. Ik ben 28 en het is mijn eerste echte relatie. Was ook nog nooit met iemand naar bed geweest. Dit heb ik deze jongen verteld en hij reageerde heel erg lief. Al die tijd is hij ook ontzettend lief voor me geweest en ik ben super blij met 'm... Hij heeft me meerdere malen gezegd dat 'ie m'n eerste keer super fijn wil maken voor me, dat 'ie me heel erg wil verwennen dat ik aan moet geven wanneer ik er klaar voor ben etc.

Gisteravond lagen we lekker in bed te knuffelen en hadden we 't er weer over. Dat 'ie me niet wil pushen, alle geduld van de wereld heeft enz. Ik moest er gewoon van huilen zo lief vond ik 't. Voor m'n gevoel had ik de perfecte vent te pakken. Tot de passie oplaaide, we gingen vrijen en hij "ineens" in me kwam. Hij zei dat 't per ongeluk ging en niet de bedoeling was. Hij vroeg of ik aan de pil was (ja dat ben ik) en of ik wilde dat hij stopte. Ik had er op dat moment gemengde gevoelens over, maar liet 'm toch doorgaan.

Achteraf gezien voel ik me er ontzettend klote over. 't Was helemaal niet wat ik verwacht had en eigenlijk wilde ik ook niet dat het gisteravond ging gebeuren. Ik was er op zich wel klaar voor, maar toch.... Daarnaast heeft hij geen condoom gebruikt en ik weet eigenlijk niet zo heel veel over zijn voorgaande sexuele contacten. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Hij heeft wel gemerkt dat ik me niet zo o.k. voelde. Heeft ook wel gevraagd of er iets was en dat ik alles met 'm kan delen, maar was gewoon teveel in de war om iets te zeggen. Heb dus gezegd dat er niets was. Weet nu even echt niet wat ik moet doen. Voor m'n gevoel is de luchtbel van de perfecte kerel uiteen gespat ofzo... Of overdrijf ik nu???

Liefs

Effie
In die zin, ik kan me voorstellen dat het je tegenviel. Voor de rest was hij dom bezig en was jij dom bezig. Het was vast niet zo dat ineens zijn broek uit was, dan had je zelf ook condoom ter sprake moeten brengen, net als hij. Beiden schuld aan een misloper van de avond. Bovendien ben jij verantwoordelijk voor je eigen lichaam is is het dom dat je het toeliet zonder condoom. Want je hebt hem waarschijnlijk ook nog klaar laten komen in je wat nog meer risico's brengt.

Allebei dom geweest, kop op, volgende keer beter, op naar de soa poli en je beiden laten testen, weet je meteen dat je het mits je trouw bent aan elkaar dat je de volgende keer het condoom sowieso weg kunt laten (als je de uitslag hebt natuurlijk)

Het is gebeurt, neem het voor lief en neem je verantwoording. Voor je gezondheid, maar ook voor jou aandeel. Begrijp dat hij ongeveer net zo stom was als jij, dus dat verzacht weer voor hem en wees duidelijk dat het de volgende keer anders gaat.
Tenzij je het gevoel hebt dat er echt misbruik van je gemaakt is de naieve blik van perfecte kerel laten varen en zien als mens die niet perfect is maar waarbij het heel fijn kan zijn. Inderdaad, sprookjes prinsen zijn een luchtbel. Beetje nuchterheid kan geen kwaad.
Hoi Effie,

Ik snap dat je je nu misschien erg rot voelt omdat jij niet de kans hebt gehad om 'het moment' zelf te bepalen. Ook een beetje inconsequent van hem om vanalles te zeggen en dan anders te doen.

Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt. Ik was erg verliefd op die man en hoewel het niet 'mijn moment' was wilde ik wel erg graag ontdekken hoe 'het' zou zijn. Heb er voor gekozen om er niet eindeloos over te kniezen. Vriendinnen van mij die streefde naar de perfecte eerste keer (romantiek, lieve parate vriendjes) lukte het weer niet omdat de spanning te groot was om het maar zo perfect mogelijk te ervaren.

Ik denk dat zelf kunt kiezen of je er erg mee gaat zitten of gaat beginnen aan het ontdekken van een mooi seksleven samen met een ander.
Volgens mij valt de eerste keer zowieso tegen .

Maar verder ben ik het helemaal eens met kaboutertje. Allebei hadden jullie verantwoordelijkheid moeten nemen.
@Effie: Iedereen wil een sprookjesontmaagding, maar éen op de tiendduizend krijgt hem zo ongeveer.

Je eerste keer sex is nooit vol van passie en opwinding, laat staan dat het vlekkeloos verloopt.

Het leuke van sex is dat je niet éen keer ontmaagd word, en dat is het dan 'je kan sexen' Je leert en leert, en ontdekt elke keer meer.

Probeer in ieder geval opgelucht te zijn dat de druk van de 1e keer eraf is. En ga aan de slag met de volgende keren. Zo kom jij erachter hoe je het wél wilt hebben.
Je topictitel is een beetje misplaatst, doet voorkomen of het de eerste keer sex met deze vriend was en dat je daarvoor wel al sexuele ervaring hebt opgedaan.

Oke, terug naar je verhaal, hetzelfde wat kaboutertje12 zegt met de toevoeging dat de eerste keer vaak een tegenvaller er. Helemaal als je toeters, bellen, sterren en vuurwerk verwacht en wat je schijft over hetgeen je vriend je voorgehouden heeft (intens verwennen blabla) dan kan ik me voorstellen dat het een beetje een afknapper was..
Goh, meid! Wat een twijfels! Was het eerste waar ik aan dacht toen ik jou verhaal had gelezen!

Na mijn idee ben je toch nog door hem 'overrompeld' zeg maar.

En is hij bij jou een 'onzichtbare' grens overschreden door toch ineens wel bij jou naar 'binnen' te komen. Want je had t nog niet verwacht! Wat ik me van de 1e keer kan herinneren (t 's mijn man inmiddels) dat je er samen naar toe groeid en het beide 'eng' en vooral spannend vindt!!

Jouw gemengde gevoelens zeggen mij al genoeg: dat t te snel ging en jij er nog niet klaar voor was! Daardoor heb jij nu van die klote gevoelens! Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor! En vooral bij een 1e keer!

Ondanks dat het moeilijk is, moet je er wel met hem over gaan praten en eerlijk alles zeggen over je gemengde gevoelens en hoe rot jij je voelde na de tijd. En dat je er toen nog niet klaar voor was en hij je overrompelde!

De perfecte kerel bestaat niet, maar op deze manier had ik het ook niet (verre van dat) leuk gevonden! EN vooral niet op sexueel gebied! Je bent en blijft baas over je eigen lichaam! Dus ook voor jezelf opkomen! Over de perfecte kerel, bedoel ik over het algemeen hoor! Op sexueel gebied gezien bestaat ie wel (mijn man is d'r een van) en je merkt dit vanzelfs....

Belangrijk is ook om hem te vragen naar zijn voorgaande sexuele relatie's ivm soa's e.d. En als je echt twijfelt aan zijn geloofwaardigheid kun je denk ik altijd nog tests doen of iets dergelijks? Of de naar de HA? Ik heb daar geen ervaring mee omdat mijn man en ik allebei nog maagd waren...dat scheelde weer!

Sterkte meid!
En neem van mij aan dat als je nu al niet durft te zeggen dat je het liever anders wilt, dat je dan nooit het sexleven krijgt zoals je het hebben wilt. De een wil als een duracellkonijn als een dolle op en neer wippen, de ander doet aan lovemaking voor 3 uur. Kortom, gewoon zeggen, en samen ontdekken.

Er is niets mis mee om voorspel aan hem te vragen. Na loop van tijd zal dat niet meer nodig zijn want voel je elkaar beter aan. Je kan alleen niet verwachten dat hij weet wat jij wil, aangezien je dat zelf amper weet door gebrek aan ervaring.
Daarbij...

Ga je nog heeeeel wat waardeloze sexsessies ervaren
Hola hola,

Lekker fel van leer gelijk kaboutertje12.

Als je verwacht dat iemand jou dat moment laat kiezen, en je bent nog maagd en iemand zit ineens in je, dan is dat zo kwetsbaar en nieuw dat je misschien niet gelijk 'terugtrekken en condoom pakken!' gaat roepen. Ze voelde zich gewoon overdonderd ook al was het op zich in good time, gewenst.

Ik vind zijn verantwoordelijkheid wel degelijk groter dan de hare op zo'n moment.
nouja.. dat die plotsklap zomaar in haar zat geloof ik niet echt.

Daarvoor moet eerst zijn gevaarte omhoogsteigeren.

Dan moeten haar beentjes spreiden..

Dan moet hij ertussen...

En als hij op 2 cm afstand van haar *** zat, kan ik begrijpen dat hij 'plots' erinzat, maargoed..als je zelf niet wilt houd je je benen wel bij elkaar denk ik dan altijd maar.
Valt wel mee hoor dametje. Het condoom had al ter sprake moeten komen voor het broekje uitging. Want daar geef je aan, ik ben nog niet toe aan all the way, of je brengt het onderwerp ter sprake. Dat doe je dus niet in het heetst van de strijd, maar vlak daarvoor. Bovendien is TO geen 16, maar 28. En is het fel van leer? Helemaal niet, het is nuchterheid. Want ze trekt conclusies dat haar vriend wellicht niet zo perfect is. Nee het is veel nuchterder dan dat. Allebei stom geweest, volgende keer niet meer doen. Daarbij dient zij aan te geven dat het de volgende keer niet meer zo GAAT gebeuren en niet zozeer dat ze aangeeft dat ze dat niet zo fijn vond. Bij grote mensen spelletjes hoort grote mensen verantwoordelijkheid. Ja, ze was door haar naiviteit en onervarenheid een beetje dom geweest, niet erg, volgende keer beter. Das niet fel van leer, dat is nuchter.
Tja als je naakt in bed ligt met iemand die je vertrouwt dan ga je gezellig je benen spastisch bij elkaar houden...
Wil hier toch even ook wat van zeggen. Als hij zo met je begaan is en alles dus weet hoe het voor jou voelde, vind ik het erg vreemd van hem dat hij ineens in je zit.

Kan hier echt geen gevoelig moment in zien, hij had makkelijk kunnen vragen, he zal ik in je gaan, wat vind je, wil je dat ook?, zullen WE( samen dus!!) het doen?.Sorry hoor, ik vind dat hij wel inderdaad zichzelf heeft laten zien, door hier opeens zo älles wat er aan vooraf is gegaan langs zich heen te leggen. Ik zou mijn vertrouwen ook even kwijt zijn, dus vind heeel normaal dat je instinct nu aangeeft dat dit NIET helemaal pluis is!
Hmmm, ok mislukking over moment en condoom. Heeft'ie het daarna wel prettig gemaakt voor je? Was het bevredigend of heeft hij zijn best gedaan het je naar de zin te maken? Dat lijkt me namelijk wel belangrijk, of dat het alleen bij mooie woorden is gebleven of niet.
Wat ik me afvraag en dat bedoel ik niet om je gevoel te ontkrachten, is of er uberhaupt een moment zou zijn gekomen waarop het helemaal goed zou voelen. Het is nieuw, het is eng, het is makkelijk om wat drempelvrees te hebben. Misschien een wat te persoonlijke vraag maar wat was je reden om tot nu te wachten?

Ik snap je gevoel van te snel heel goed, ik heb het ook een keer gehad bij iemand. En toch was het daarna goed, er zat een stukje angst en terughoudendheid in mij en het was ook iets te snel maar tegelijkertijd was er ook geen beter moment geweest zeg maar. Vandaar mijn associatie met jouw verhaal. Misschien voel jij dat heel anders.

Hoe vond je de seks verder? Voor herhaling vatbaar? Als het leuk was, focus daar dan op. Een nieuw gebied om te onderzoeken, tijd voor avonturieren . Til er niet al te zwaar aan, jullie zijn mensen (hij ook en hij heeft de afgelopen tijd bewezen op zijn minst enig vertrouwen waard te zijn toch?).

Als je echt het gevoel hebt dat hij over grenzen is gegaan is het wat anders. Maar hou in gedachten dat mensen geen gedachten kunnen lezen, probeer volgende keer de dingen te verwoorden wanneer iets niet helemaal goed voelt. Een leuke man zal daar direct respect voor hebben.
quote:dametje27 schreef op 03 juni 2008 @ 11:21:

Tja als je naakt in bed ligt met iemand die je vertrouwt dan ga je gezellig je benen spastisch bij elkaar houden...

Nee hoor, maar je hebt echt wel door als je genomen gaat worden. Bovendien zegt ze zelf "De passie laaide op, en we waren aan het vrijen"

Op dat moment kan ze prima zelf zeggen wat haar grenzen zijn, ze kan ook prima zelf inzien dat als je al aan het vrijen bent dat penetratie daar vaak een logisch gevolg van is.

Dat ze overrompelt is, kan ik me voorstellen. Maar ze moet niet gaan doen dat ze niks doorhad, en het niet had kunnen voorkomen.

Maargoed, dat kan niet meer worden teruggedraaid. Ik zou zeggen leer ervan, en wees de volgende keer wat duidelijk tegen hem. En vind je dat jij jezelf niks kwalijk kan nemen..tja... zoek een andere vent, of leg de schuld bij je vriendje. Nog makkelijker.
He kaboutertje,

Mischien dat nuchter en fel elkaar niet uitsluiten?

Tja ik heb ooit ongeveer hetzelfde meegemaakt en ookal was ik dan jonger dan TO nu het kan gewoon gebeuren, lekker bloot aan het vrijen, de afspraak om niet all te way te gaan en dan toch...

verstandig en handig is anders maar het leven is niet zo zwart wit (ontzettende open deur)
Dat is het gewoon, niet moeilijker dan dat. Het had anders gekunt en anders was beter geweest. Volgende keer beter. Ook volgende keer beter grenzen aangeven. Want nee, ze is niet aangerand of misbruikt. Zelfs als ut een player zou zijn of wat dan ook is ze prima in staat om het te voorkomen. Ze heeft het over zich heen laten komen, lees tekst, ze heeft het zelf over zich heen laten komen. Hij vroeg nog tijdens de daad of ie moest stoppen, hoefde niet. Prima, foutje, volgende keer beter. Ik zou er niet meer van maken dan het is.
Weet je dametje, ik geloof zelfs dat je iemand een trauma kunt aanpraten als iedereen bijvoorbeeld die vriend zou verketteren en zeggen dat het wel heel erg a sociaal was wat ie deed. Maar zo is het niet. Beter een beetje nuchter over zijn, dan vergeet je het weer en kan je er later zelfs op terug kijken van goh, wat was ik toen naief, zonder dat je je vies voelt. Want das nergens voor nodig.
Het was helemaal niet netjes van hem om eerst in je te komen en dan te vragen of hij moet stoppen. Hij wist dat dit belangrijk voor je was. Je hebt niet voor niks gewacht.

Ik zou hem er zeker op aanspreken en vertellen dat je teleurgesteld bent in de manier waarop hij het aanpakte.

Mr Perfect is het zeker niet, maar ja wie wel?
Natuurlijk is het belangrijk om even aan te geven aan vriendlief dat het zo de volgende keer niet gaat gebeuren. Grenzen aangeven. Daarnaast moet je ook even jezelf ter verantwoording roepen dat het zo niet meer gaat gebeuren. Eigenlijk dat als eerste, want je grenzen van iemand anders af laten hangen is een eerste keer foutje, tweede keer een beetje dom.
Ok, jij hebt nu ook je eerste ervaring gehad.....

Vanavond lekker weer met je vriendje afspreken, en hem voorstellen dat je het nu op jouw manier wilt. Het enge van een eerste keer is eraf, tijd om te ontdekken wat je wel wilt en wel lekker vind.
Ik schat dat voor zo'n 50 procent van de mensen de eerste keer tegenvalt....ik zou zeggen, het is allemaal wat rot verlopen maar je hebt zelf aangegeven dat je door wilde gaan...seks wordt alleen maar beter in de loop van de tijd.

En als je het zo bekijkt, iets wat nu tegenvalt kan alleen maar beter worden.

Denk eens goed na over wat je had verwacht en wist hij dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven