1e keer sex met nieuwe vriend tegenvaller

03-06-2008 10:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ruim 2 maanden heb ik een vriendje. Ik ben 28 en het is mijn eerste echte relatie. Was ook nog nooit met iemand naar bed geweest. Dit heb ik deze jongen verteld en hij reageerde heel erg lief. Al die tijd is hij ook ontzettend lief voor me geweest en ik ben super blij met 'm... Hij heeft me meerdere malen gezegd dat 'ie m'n eerste keer super fijn wil maken voor me, dat 'ie me heel erg wil verwennen dat ik aan moet geven wanneer ik er klaar voor ben etc.

Gisteravond lagen we lekker in bed te knuffelen en hadden we 't er weer over. Dat 'ie me niet wil pushen, alle geduld van de wereld heeft enz. Ik moest er gewoon van huilen zo lief vond ik 't. Voor m'n gevoel had ik de perfecte vent te pakken. Tot de passie oplaaide, we gingen vrijen en hij "ineens" in me kwam. Hij zei dat 't per ongeluk ging en niet de bedoeling was. Hij vroeg of ik aan de pil was (ja dat ben ik) en of ik wilde dat hij stopte. Ik had er op dat moment gemengde gevoelens over, maar liet 'm toch doorgaan.

Achteraf gezien voel ik me er ontzettend klote over. 't Was helemaal niet wat ik verwacht had en eigenlijk wilde ik ook niet dat het gisteravond ging gebeuren. Ik was er op zich wel klaar voor, maar toch.... Daarnaast heeft hij geen condoom gebruikt en ik weet eigenlijk niet zo heel veel over zijn voorgaande sexuele contacten. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Hij heeft wel gemerkt dat ik me niet zo o.k. voelde. Heeft ook wel gevraagd of er iets was en dat ik alles met 'm kan delen, maar was gewoon teveel in de war om iets te zeggen. Heb dus gezegd dat er niets was. Weet nu even echt niet wat ik moet doen. Voor m'n gevoel is de luchtbel van de perfecte kerel uiteen gespat ofzo... Of overdrijf ik nu???

Liefs

Effie
Ben vanmorgen bij 'm weggegaan naar m'n werk. Kreeg een sms van 'm dat 'ie genoten had van alles. Heb 'm vanmiddag maar even gesmst dat ik een beetje van slag en in de war was van gister en daardoor wat afstandelijker dan normaal, maar dat 'ie zich geen zorgen hoeft te maken en dat ik er graag nog met 'm over wil praten. Toen reageerde hij zoals ik al verwacht had, dat 'ie best verdrietig was geweest, omdat hij gemerkt had dat er iets was en 't niet uit me had gekregen en dat 'ie gewoon wil dat ik lekker in m'n vel zit... Alhoewel ik 't heel moeilijk vind, ga ik zsm praten over m'n "issues" en dan hoop ik dat 't daarna weer gewoon 100% fijn voelt voor me...

En wat betreft dat gegum... Heb hier nog nooit gepost, maar kreeg 't ook niet voor elkaar een nickname aan te maken enzo hier op m'n werk. Toen heeft m'n collega mij haar oude nick gegeven. Ze is niet meer actief op 't viva forum, dus ik kon die van haar gebruiken en heeft zelf haar oude posts weggehaald. Had niet gedacht dat dat zo'n probleem zou zijn aangezien 't 1-malig is en toch allemaal anoniem enzo....
Maak je niet druk om het 'gegum'...

Ik vind dat je vriend en heel begripvol reageert en echt goed van jou dat je eerlijk bent over je gevoelens. Ik heb zo het idee dat dit wel goed gaat komen. Jullie staan er beide voor open om erover te praten en dat is al een hele grote stap..

Laat nog eens weten hoe het allemaal verder loopt.. Veel succes meid!
Omdat onze werktijden heel erg van elkaar verschillen, heb ik 'm helaas nog maar weinig gezien sinds de afgelopen keer. En zo'n gesprek voer ik toch 't liefst als we lekker alleen met z'n 2-en zijn. Vandaag wel even wat gedronken samen en toen kwam 'ie er zelf al mee dat 'ie de dokter gebeld had om een SOA test te laten doen. Hij had er spijt van dat we 't zonder condoom gedaan hadden. Ook vroeg 'ie me of ik er spijt van had dat we sex gehad hebben. Vond 't toch wel fijn te horen dat hij 't ook niet echt vanzelfsprekend vond om 't zonder te doen...
En als je collega hier dus toch gaat kijken, leest ze meteen dit intieme verhaal van jou.. vind je dat niet erg?
het is hier binnen beter dan buiten
Hihi, m'n collega is stiekem ook een goede vriendin, dus zij kent dit verhaal al. Ze zal hier weinig nieuws lezen...
Ik schat dat 50 procent aan de lage kant is.

Als je bedenkt dat er zooooo veel stellen zijn die nu nog moeite hebben met sex na jaren bij elkaar te zijn.

Wanneer word sex geweldig, als je elkaar vertrouwt, erover

durft te praten, samen leert wat lekker is voor elkaar.

Dat is niet een 1e x wanneer je elkaars lijf en leden, elkaars voorkeur en elkaar nog niet zo goed kent.

En, het leven is geen sprookje, kom van die roze wolk af want niemand is perfect. Je weet pas was je echt aan elkaar hebt als je de minder leuke dingen van elkaar kan hebben, dag in, dag uit. Op je 28e mag je toch echt wel verantwoordelijkheid nemen voor wat er is gebeurd.

Vervelend dat je je rot voelt. Op dat moment wist je niets tegen hem te zeggen, maar wat weerhoud jou ervan om er nu met hem over te praten? Je kan hem nu vertellen hoe je het ervaart en dat je je rot voelt. Je kan nu bepraten hoe jullie het de volgende x gaan aanpakken.
Mijn vriend was nog maagd en heb alles bijgebracht. Ging steeds beter! Geduld en vooral veel plezier hebben en alles komt goed, don't worry!
oh hier was het ook zo'n tegenvaller.. had het mij zo anders voorgesteld!! Maar denk vooral aan de keren die nog komen gaan ;) Het wordt echt alleeeeen maar beter, leuker, fijner, lekkerder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven