2 Persoonlijkheden
maandag 6 februari 2017 om 14:48
maandag 6 februari 2017 om 14:55
Waarom is de klap elke keer weer harder als hij door blijk te gaan? Je man is drugsverslaafd en doet aan seksdating, dat weet je toch? Je staat het allemaal zelf toe, door dat gedrag te blijven accepteren en faciliteren. Snap niet dat je dan kennelijk toch blijft hopen of zelfs verwachten dat hij zijn leven betert. Waarom zou hij?
En kennelijk maakt de relatie verbreken ook geen indruk, want hij heeft zijn plan B dus al klaar. Wat zegt dat eigenlijk over hoeveel waarde hij aan zijn relatie met jou hecht?
Ik denk dat je jouw hersenwerk beter kunt gaan focussen op de enorme problemen die je probeert te negeren, en waar jouw kinderen de dupe van zijn, in plaats van maar door te zemelen over zijn seksuele geaardheid!
En kennelijk maakt de relatie verbreken ook geen indruk, want hij heeft zijn plan B dus al klaar. Wat zegt dat eigenlijk over hoeveel waarde hij aan zijn relatie met jou hecht?
Ik denk dat je jouw hersenwerk beter kunt gaan focussen op de enorme problemen die je probeert te negeren, en waar jouw kinderen de dupe van zijn, in plaats van maar door te zemelen over zijn seksuele geaardheid!
maandag 6 februari 2017 om 15:07
oei, de man die tegen mij durft te zeggen dat hij geen gemakkelijk ex zal zijn die verdient het pas om een ex te worden
wat dacht je ervan dat je AL die energie die je tevergeefs in je ondankbaar straalvervelende homoseksuele verslaafde en geldvergooiende partner eens in jezelf zou gaan steken
wat dacht je ervan dat je AL die energie die je tevergeefs in je ondankbaar straalvervelende homoseksuele verslaafde en geldvergooiende partner eens in jezelf zou gaan steken
Lorem Ipsum
maandag 6 februari 2017 om 15:11
Een heteroseksuele man die zich senang voelt met zijn geaardheid voelt helemaal niet de behoefte om uit te zoeken of hij nu wel echt een hetero is. In het begin zat het dus al fout. Of hij is biseksueel of homo, maar hij wil er niet voor uitkomen, dus is niet eerlijk naar zichzelf en dus ook niet naar jou.
Als hij speed gebruikt verdwijnen daardoor de remmingen die hij wel aan legt als hij niet onder invloed is.
Aan jou de taak om te beslissen of je daar mee verder wil.
Zo te lezen wil jij dat niet, dus verbreek deze leugenachtige verbintenis.
Speed en stiekeme seksafspraakjes met mannen horen niet in een goed huwelijk thuis.
Als hij speed gebruikt verdwijnen daardoor de remmingen die hij wel aan legt als hij niet onder invloed is.
Aan jou de taak om te beslissen of je daar mee verder wil.
Zo te lezen wil jij dat niet, dus verbreek deze leugenachtige verbintenis.
Speed en stiekeme seksafspraakjes met mannen horen niet in een goed huwelijk thuis.
maandag 6 februari 2017 om 15:14
"Ook heeft hij aangegeven als ik zeg dat het over zal zijn tussen ons te willen vertrekken en ergens ander een nieuw leven te willen beginnen en ook geen gemakkelijke ex zal zijn. "
Dreigt hij nou dat hij zijn kids net meer wil zien en je naar alimentatie kan fluiten ofzo?
Nou wat een lieve zorgzame man/vader.
Dreigt hij nou dat hij zijn kids net meer wil zien en je naar alimentatie kan fluiten ofzo?
Nou wat een lieve zorgzame man/vader.
maandag 6 februari 2017 om 15:29
"Door alles wat er gebeurd is heb ik een hekel aan drugs gekregen omdat ik zie hoe het iemand zo kan veranderen."
De drugs veranderen hem niet hoor, dan komt gewoon zijn ware aard naar boven.
Ik kan werkelijk niks goed vinden in jullie hele huwelijk.
Je man is op zn best biseksueel, maar ik vermoed homo, is verslaafd, gaat vreemd, en probeert jou ook nog te intimideren.
Leuke vent ja.
Echt een klote situatie, maar laat hem los. Dit wordt nooit meer iets. Sterkte.
De drugs veranderen hem niet hoor, dan komt gewoon zijn ware aard naar boven.
Ik kan werkelijk niks goed vinden in jullie hele huwelijk.
Je man is op zn best biseksueel, maar ik vermoed homo, is verslaafd, gaat vreemd, en probeert jou ook nog te intimideren.
Leuke vent ja.
Echt een klote situatie, maar laat hem los. Dit wordt nooit meer iets. Sterkte.
maandag 6 februari 2017 om 15:32
Kies voor de veiligheid van je kinderen: een drugsgebruikende en gokkende vader is geen veilige situatie.
Hij wil niet aan zijn verslaving werken, jij bent de enige die voor jullie gezin probeert te vechten. En daarbij zit hij op datingsites, hij vecht dus ook niet voor zijn relatie met jou. Je trekt aan een dood paard, hij wil niet veranderen. Dus er gaat ook niets (positiefs) veranderen.
Veel sterkte
Hij wil niet aan zijn verslaving werken, jij bent de enige die voor jullie gezin probeert te vechten. En daarbij zit hij op datingsites, hij vecht dus ook niet voor zijn relatie met jou. Je trekt aan een dood paard, hij wil niet veranderen. Dus er gaat ook niets (positiefs) veranderen.
Veel sterkte
maandag 6 februari 2017 om 16:14
maandag 6 februari 2017 om 16:38
Wat een stuk verdriet heb je aan de haak geslagen. Je man lijkt me op zijn minst bi, een heteroseksuele man gaat ook niet onder invloed opzoek naar mannen of zijn geaardheid. Op zich niet erg maar als je samen een monogame relatie hebt dan ga je dus geen afspraken met andere maken welk geslacht dan ook, dat is gewoon vreemdgaan. Drugs gebruiken terwijl er kinderen in huis zijn vind ik ook echt niet kunnen. Mensen die onder invloed zijn, zijn geen geschikte ouders en dat spul is levensgevaarlijk voor kinderen die het per ongeluk vinden en in hun mond kunnen stoppen (en dan is er met hun lichaamsgewicht weinig nodig voor een overdosis met alle mogelijke dramatische gevolgen van dien). Daarnaast is hij ook nog een manipulerende kl**tzak met zijn dreigementen te vertrekken en een hele vervelende ex te worden.
Wat is er nog leuk aan deze man? Wat maakt het gokken, drugsgebruik, vreemdgaan en bedreigen goed?
Wat is er nog leuk aan deze man? Wat maakt het gokken, drugsgebruik, vreemdgaan en bedreigen goed?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
maandag 6 februari 2017 om 16:41
Ik weet dat het gemakkelijk gezegd is vanaf een computerscherm, maar ik zou hier ook niet verder mee gaan. Je man is verslaafd, hij liegt keer op keer tegen je, hij uit zelfs bedreigingen (want zeggen dat je een lastige ex wordt is een bedreiging). Voor de veiligheid van je kinderen én die van jezelf zou ik zo snel mogelijk een punt hierachter zetten.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
maandag 6 februari 2017 om 16:55
quote:LadyMadonna schreef op 06 februari 2017 @ 16:04:
Dit klinkt niet goed hoor.
Hoe zijn jullie getrouwd, hopelijk niet in gemeenschap van goederen?Dit hoop ik ook niet voor TO, al heb ik er een hard hoofd in gezien haar eerdere beslissingen om met dit onbetrouwbare figuur te trouwen, een huis te kopen en kinderen te krijgen...
Dit klinkt niet goed hoor.
Hoe zijn jullie getrouwd, hopelijk niet in gemeenschap van goederen?Dit hoop ik ook niet voor TO, al heb ik er een hard hoofd in gezien haar eerdere beslissingen om met dit onbetrouwbare figuur te trouwen, een huis te kopen en kinderen te krijgen...
maandag 6 februari 2017 om 17:00
Bedankt allemaal,
Op een gegeven moment zit je in een donker hol en wil je het allemaal niet onder ogen zien terwijl je donders goed weet dat het niet kan.
Jullie hebben me even een goede duw gegeven, hoe erg het ook is mijn eigen verhaal terug te lezen en niet snap waarom we nog samen zijn!
Thanks!
Op een gegeven moment zit je in een donker hol en wil je het allemaal niet onder ogen zien terwijl je donders goed weet dat het niet kan.
Jullie hebben me even een goede duw gegeven, hoe erg het ook is mijn eigen verhaal terug te lezen en niet snap waarom we nog samen zijn!
Thanks!