24u op 24u samenzijn

07-04-2012 17:15 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
zouden jullie het fijn vinden moesten jullie constant in de buurt van jullie partner zijn. samen werken in hetzelfde bedrijf op dezelfde afdeling. kortom altijd samen zijn
Dat lijkt me bijna net zo erg als het niet gebruiken van hoofdletters aan het begin van een zin
Ik zou gek worden, samenwonen kan ik al niet aan.
Nee alsjeblieft niet.
Nee.
Sorry.........Mieke
Ligt er aan als mijn partner op dezelfde afdeling staat, zo ja is het dan zo dat je continu met elkaar moet samen werken? Of heb je wisselende diensten dat je elkaar ook niet ziet? Hoe is hij op het werk? en of hij nog wel een leven buiten mij heeft ( daarmee bedoel ik geen andere vrouw, maar zijn eigen ding doet vrienden, sport enz).

Maar vertel wat is jou issue dan?
quote:WASPO schreef op 07 april 2012 @ 17:19:

Sorry.........Mieke
Ik zou dat echt teveel vinden. Wij kunnen ook totaal niet samenwerken ofzo, dus het zou best een slecht idee zijn. En bovendien loop je dan wel misschien het risico vooral over het werk te praten.
Maar het lijkt mij helemaal niks. En wat vind jij van dat idee? Ben je verliefd op een collega? Wil je partner solliciteren binnen het zelfde bedrijf?
ja
Ik zou het niet erg vinden als het moest. Maar ik kan me geen situatie voorstellen waarbij het nodig is dat we altijd samen zijn. Ik heb liever dat we elk een eigen leven hebben dat we met elkaar delen in plaats van samen 1 leven leiden.
Zou een regelrechte nachtmerrie zijn.
quote:miekie1 schreef op 07 april 2012 @ 17:20:

Maar het lijkt mij helemaal niks. En wat vind jij van dat idee? Ben je verliefd op een collega? Wil je partner solliciteren binnen het zelfde bedrijf?

Mijn idee hierover........zou het echt niet kunnen

En ik werk alleen samen met mannen. Dus verliefd ben ik niet :-)
Dan breek ik zijn nek....of hij de mijne

Ik ben erg gesteld op mijn eigen tijd

En met eigen tijd bedoel ik tijd alleen..

Ik hou van een leeg huis, dan kan ik mijn hoofd leegmaken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Apart topic, ik dacht nu gaat het komen, maar nee helaas..
quote:WASPO schreef op 07 april 2012 @ 17:26:

[...]

Mijn idee hierover........zou het echt niet kunnen

En ik werk alleen samen met mannen. Dus verliefd ben ik niet :-)Waarom open je dit topic dan?
Ik moet er echt niet aan denken. Gelukkig hebben man en ik totaal verschillende beroepen. Verder gaan ook veel relaties stuk en daar zit je dan met je ex de hele dag opgescheept. Feest .
Dat hebben mijn ouders jarenlang gedaan in hun eigen bedrijf en dat ging prima. Ik zou het ook wel kunnen, als je maar wel je eigen taken hebt.
..
quote:pimpelmeesje67 schreef op 07 april 2012 @ 17:34:

[...]

Waarom open je dit topic dan?Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraag
quote:WASPO schreef op 07 april 2012 @ 17:39:

[...]

Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraag

En hoe ziet haar situatie eruit dan? Wat ik al eerder zij er zit een verschil in samenwerken en samenwerken.....

Zoals ik al eerder posten met mijn vragen.
quote:miekie1 schreef op 07 april 2012 @ 17:17:

Dat lijkt me bijna net zo erg als het niet gebruiken van hoofdletters aan het begin van een zin

En ot, nee dat lijkt me afschuwelijk.
ik bedank
quote:vogelbekdier schreef op 07 april 2012 @ 17:42:

[...]

En hoe ziet haar situatie eruit dan? Wat ik al eerder zij er zit een verschil in samenwerken en samenwerken.....

Zoals ik al eerder posten met mijn vragen.Ze gaan samen naar het werk en zien mekaar constant. Maar moeten niet samenwerken.
quote:WASPO schreef op 07 april 2012 @ 17:39:

[...]

Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraagWas zijn nieuwe partner er ook bij? Als ze er niet bij was is het al geen 24 uur samenzijn. Dan is het gewoon werken op dezelfde werkplek en heb ik het verkeerd begrepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven