24u op 24u samenzijn
zaterdag 7 april 2012 om 17:19
Ligt er aan als mijn partner op dezelfde afdeling staat, zo ja is het dan zo dat je continu met elkaar moet samen werken? Of heb je wisselende diensten dat je elkaar ook niet ziet? Hoe is hij op het werk? en of hij nog wel een leven buiten mij heeft ( daarmee bedoel ik geen andere vrouw, maar zijn eigen ding doet vrienden, sport enz).
Maar vertel wat is jou issue dan?
Maar vertel wat is jou issue dan?
zaterdag 7 april 2012 om 17:26
quote:miekie1 schreef op 07 april 2012 @ 17:20:
Maar het lijkt mij helemaal niks. En wat vind jij van dat idee? Ben je verliefd op een collega? Wil je partner solliciteren binnen het zelfde bedrijf?
Mijn idee hierover........zou het echt niet kunnen
En ik werk alleen samen met mannen. Dus verliefd ben ik niet
Maar het lijkt mij helemaal niks. En wat vind jij van dat idee? Ben je verliefd op een collega? Wil je partner solliciteren binnen het zelfde bedrijf?
Mijn idee hierover........zou het echt niet kunnen
En ik werk alleen samen met mannen. Dus verliefd ben ik niet
zaterdag 7 april 2012 om 17:42
quote:WASPO schreef op 07 april 2012 @ 17:39:
[...]
Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraag
En hoe ziet haar situatie eruit dan? Wat ik al eerder zij er zit een verschil in samenwerken en samenwerken.....
Zoals ik al eerder posten met mijn vragen.
[...]
Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraag
En hoe ziet haar situatie eruit dan? Wat ik al eerder zij er zit een verschil in samenwerken en samenwerken.....
Zoals ik al eerder posten met mijn vragen.
zaterdag 7 april 2012 om 17:44
zaterdag 7 april 2012 om 17:45
quote:WASPO schreef op 07 april 2012 @ 17:39:
[...]
Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraagWas zijn nieuwe partner er ook bij? Als ze er niet bij was is het al geen 24 uur samenzijn. Dan is het gewoon werken op dezelfde werkplek en heb ik het verkeerd begrepen.
[...]
Mijn ex zit in dit geval. En we waren er gisteren over aan het praten met vrienden. En toen kwam die vraagWas zijn nieuwe partner er ook bij? Als ze er niet bij was is het al geen 24 uur samenzijn. Dan is het gewoon werken op dezelfde werkplek en heb ik het verkeerd begrepen.