28 en maagd

14-04-2019 23:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik wil meer gewoon vrouwen hun mening horen dan advies maar dat mag je natuurlijk altijd geven. dus ja ik ben een maagd (man) van 28 en het begint me nu toch echt te irriteren lol ik wil gewoon neuken en wat verloren jaren inhalen. waarom ben ik nog maagd ? op mijn 6 jaar is mijn moeder overleden aan een overdosis heroine mijn vader ken ik niet. dan hebbe mijn oma en opa me in huis genomen en toe mijn opa op mijn 16 gestorven is , mjah ik ben er niet trots op maar ik heb dat toen niet aangekund en ben gwn gebroken , 1 jaar daarna dacht ik dat ik kanker had en ik heb er tot op de dag van vandaag nooit tegen iemand iets van gezegd, ik had mijn lot geaccepteerd om het zo te zeggen .. wiet beginnen rooken en daarna 2 jaar xtc en meerdere party drugs geprobeerd tijdens het feesten en buiten met vrienden ,en ik heb altijd wel gewerkt maar meestal via interim en zwartwerk nu heb ik een vaste job en woon ik nog samen met mijn oma om haar te helpen omdat een rusthuis te duur is om te betalen en omdat mensen daar blijkbaar ook niet altijd even menswaardig behandeld worden dus dan zal ik het zelf wel doen . dus wa denken jullie geraak ik nog aan een fuckbuddy en later hopelijk en vriendin (aantrek van vrouwen is niet echt het probleem ik heb geen rotte tanden van drugs ofzo ik ben er gewoon nooit aan begonne van onzekerheid/ zelfhaat dat ik mijn oma niet beter kon helpen na dat mijn opa gestorven was. dus laat julie mening of advies maar eens horen ik ben benieuwd lol
anoniem_385094 wijzigde dit bericht op 15-04-2019 01:06
89.12% gewijzigd
Goed verhaal, ik zie dat je er veel moeite in hebt gestopt
Zoals verwacht loopt alles anders
Waar wil je advies over?
Goed verhaal, lekker kort en bondig. Mooie spanningsboog.
lise1985 schreef:
15-04-2019 00:07
Waar wil je advies over?

Nergens over, hij wil een mening van een vrouw. Maar we hoeven het niet te geven. Het mag wel.
Ik had niet gezien dat er iets mis was gegaan met de openingspost.
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 16-04-2019 11:10
90.41% gewijzigd
Ik heb daar een mening over.
Consistency compounds.
Ik was 34 jaar bij de eerste keer, dus je kan nog even vooruit.
lees tweede post grapjassen :) khad te vroeg op enter geklikt , merci aan de mensen da wel serieus willen antwoorden
ik wil het opneiuw volledig posten maar krijg een bericht dat zegt bericht kon niet worden opgeslagen kopieer je tekst en ververs de pagina ?
Ik zou eerst kennismaken met wat leeftijdgenoten; misschien vinden ze je ook wel aantrekkelijk genoeg voor seks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als de helft van wat je schrijft waar is: wauw, wat een leven. En wat lief en goed dat je voor je oma zorgt.
:heart:

Het klinkt alsof je met drugs een belangrijk deel van je jongvolwassen leven hebt verspild. Maar daar is niks meer aan te doen. Dus tijd om vooruit te kijken.

Wat zijn je dromen verder, naast eens seks hebben?
Ik zou iig rl zoeken en niet via een medium waar schriftelijke vaardigheden gevraagd worden. Ik denk niet dat veel vrouwen een maagd als scharrel willen, maar er zullen er ook zijn die dat juist extra leuk vinden.
Alles kan natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven