37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
quote:_minny schreef op 31 oktober 2011 @ 23:03:

Overigens is het doodnormaal voor mensen om naar de, in hun ogen, knapste persoon die op dat moment aanwezig is te kijken. Als je de keuze hebt tussen een mooi schilderij en een kiezelsteen, waar kijk jij dan naar? Betekent niet dat je geen kans zou maken als jij zelf met iemand een gesprek aanknoopt.

Ik vind misschien wel 75% van de vrouwen/meisjes aantrekkelijk in de sportschool gemiddeld op een avond en kan wel de hele avond naar ze gaan zitten kijken als dat zou kunnen.

Maar ik weet niet hoe vrouwen dit zien. Ik krijg niet de indruk dat er echt veel mannen zijn die er heel goed uitzien en dat elk meisje diegene knap vind. Ik denk dat vrouwen vooral op een bepaalde type man vallen maar ik kan er naast zitten.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je een vrouw hebt, die Roemeense, kan je toch ook een kind verwekkken bij haar? Waarom dan adopteren?
Ja aan mij heb je niks, ik val altijd op de sporttrainerTs/personal TrainerTs, althans de leuke dan hè...
quote:sexysexual schreef op 31 oktober 2011 @ 23:23:

[...]

Ik bedoelde bwv... Dus ipv hier op dat forum te zitten de hele avond, uitgaan of zo. Maar je hebt dus genoeg om handen zo te lezen. Kom je écht niemand tegen op al die bezigheden dan?? Dat geloof ik niet! Serieus?? Maar vertel ff, hoe raak jij dan aan de praat met vrouwen? En hoe is je houding, je mimiek daarbij? Lach je [niet te geforceerd, maar gewoon leuk, open en spontaan, joviaal]? Of kijk je angstig en straal je negativiteit uit? Want vrouwen houden niet van "zenuwenlijers" hé... En als jij hands down kunt zeggen dat je je uiterlijk niet mee hebt, ga dan niet bij de pakken neerzitten en doe er wat aan! Je hebt centen zeg je, nou, geld moet rollen! Plastic fantastic.... DOEN!!!

Ik kom nooit in contact met vrouwen van mijn leeftijd of onder mijn leeftijd. Ik heb geen idee hoe dat gaat. Behalve dan op het werk vaste collega's waarmee ik alleen contact heb als het strikt zakelijk is

ik heb alleen contact met oudere vrouwen 40+.

Maar echt contact heb ik nooit gehad met vrouwen in mijn jeugd en boven de 30. Ik geef het niet voor niets op.

Vrouwen zitten altijd al te praten met andere mannen en mij gunnen ze nooit een blik waardig.

Overigens zit ik niet de hele avond op het forum, ik ben net wezen sporten van 8 tot 10 en nog even wat gedronken daarna aan de bar om mijn vocht aan te vullen.
Als je dan een kind hebt en er is iets waarvoor gevochten moet worden (problemen op school, ziekte)... hoe wou je dat dan gaan doen, in je eentje, met jouw mentaliteit?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:xalliesuper schreef op 31 oktober 2011 @ 23:29:

Maar als je een vrouw hebt, die Roemeense, kan je toch ook een kind verwekkken bij haar? Waarom dan adopteren?

Omdat ik geen zin heb in sex. Ik bezit de juiste genen niet dus kan ik ze ook niet doorgeven.

Ik vind het heel knap van Hans dat hij nog zo potent is als hij betaalde sex heeft. Terwijl je eigenlijk weet dat vrouwen niet op jou zitten te wachten lijkt het me verdomd lastig om sex te hebben. Mij gaat dat sowieso niet lukken.
quote:justme_37 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:31:

[...]

Vrouwen zitten altijd al te praten met andere mannen en mij gunnen ze nooit een blik waardig.Wat vind je van het voorstel van sexysexual?
quote:Moonlight82 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:33:

Als je dan een kind hebt en er is iets waarvoor gevochten moet worden (problemen op school, ziekte)... hoe wou je dat dan gaan doen, in je eentje, met jouw mentaliteit?

Ik heb me altijd in mijn eentje gered en ik heb ook nog ouders die me kunnen helpen als het echt mis zou gaan. Zij staan in elk geval achter me en ze wonen vrij dicht bij mij in de buurt.

Voor het kind heb ik alles over en zou ik altijd het beste kiezen wat nodig ongeacht het tegen mijn persoonlijke principes ingaat of niet.

Ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
quote:justme_37 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:33:

[...]

Omdat ik geen zin heb in sex. Ik bezit de juiste genen niet dus kan ik ze ook niet doorgeven.

Ik vind het heel knap van Hans dat hij nog zo potent is als hij betaalde sex heeft. Terwijl je eigenlijk weet dat vrouwen niet op jou zitten te wachten lijkt het me verdomd lastig om sex te hebben. Mij gaat dat sowieso niet lukken.Besef je dan niet, dat dit onvermogen wat je kennelijk voelt allemaal psychisch is. Dat je in feite een psychisch probleem hebt? Dat je niet durft? Dat je angsten hebt, angst voor afwijzing? Etc.
quote:justme_37 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:31:

[...]

Ik kom nooit in contact met vrouwen van mijn leeftijd of onder mijn leeftijd. Ik heb geen idee hoe dat gaat. Behalve dan op het werk vaste collega's waarmee ik alleen contact heb als het strikt zakelijk is

ik heb alleen contact met oudere vrouwen 40+.

Maar echt contact heb ik nooit gehad met vrouwen in mijn jeugd en boven de 30. Ik geef het niet voor niets op.

Vrouwen zitten altijd al te praten met andere mannen en mij gunnen ze nooit een blik waardig.

Overigens zit ik niet de hele avond op het forum, ik ben net wezen sporten van 8 tot 10 en nog even wat gedronken daarna aan de bar om mijn vocht aan te vullen.Ok, ik vat je..... Maar ff zonder dollen, waarom doe je zo 'moeilijk'? Ik bedoel met dat naar Roemenië gaan en zo. Lijkt het je niet veel handiger om gewoon een vrouw hier te vinden die al een kindje heeft, en waarvan de vader reeds helemaal uit beeld is (zodat jullie dus samen een nieuw gezin kunnen gaan worden). Sex wil je toch niet had ik begrepen uit je laatste post. En dat brengt me ook weer op dat topic, ik denk niet dat er vrouwen zijn die een volledig sexloze relatie willen hé... Leg gewoon de lat heel laag voor jezelf, zoek een vrouw uit die het ook wat minder heeft getroffen. En dan worden jullie samen happy En voor de derde keer: waarom overweeg je geen p.c.??? Geld heb je toch genoeg! Dat werkt ook weer voor jezelf als force multiplier!! Snap je wat ik bedoel? als eerste ga jij je er beter door voelen, meer zelfvertrouwen en zo, meer tevreden met jezelf. EN je maakt meer kans bij vrouwen! Echt, doe het!
Ik lees net je post en heb niet zo'n zin om alle pagina's door te lezen, maar wil toch even wat kwijt over het internetdaten (als je hier nog steeds mee bezig bent)

Er bestaan tegenwoordig cursussen betreft internetdaten, klinkt misschien heel stom maar mijn moeder heeft een tijdje terug zo'n cursus gedaan en je wordt geholpen met het opstellen van je profieltekst, de reacties die je stuurt, er worden foto's gemaakt etc.

Dit heeft mijn moeder veel meer zekerheid gegeven om op het internet op zoek te gaan naar een nieuwe liefde.

Mocht je het internetdaten al hebben afgeschreven mag je dit als niet gepost beschouwen ;)

Succes!
quote:xalliesuper schreef op 31 oktober 2011 @ 23:37:

[...]

Besef je dan niet, dat dit onvermogen wat je kennelijk voelt allemaal psychisch is. Dat je in feite een psychisch probleem hebt? Dat je niet durft? Dat je angsten hebt, angst voor afwijzing? Etc.Precies, ik weet nog hoe ontzettend onzeker ik was als puber, straalde dat ook uit, en DAT maakt je onaantrekkelijk. Vrouwen hebben dat gewoon meteen door, een vent die niet lekker in z'n vel zit -knap of lelijk, maakt niet uit- is per definitie gewoon onaantrekkelijk.
TO, luister, ik ga je een boek mailen in pdf formaat, okay? How to become an Alpha Male, van John Alexander. Geef me je emailadres, of maak er ff eentje speciaal voor deze gelegenheid aan als je me niet vertrouwt for that matter...
Dat negatieve slachtoffer geboehoe is absoluut onaantrekkelijk. Mensen die daarin blijven hangen kunnen je helemaal leegzuigen als je niet oppast.
quote:sexysexual schreef op 31 oktober 2011 @ 23:48:

TO, luister, ik ga je een boek mailen in pdf formaat, okay? How to become an Alpha Male, van John Alexander. Geef me je emailadres, of maak er ff eentje speciaal voor deze gelegenheid aan als je me niet vertrouwt for that matter...Mag ik vragen wat jij daarvan geleerd hebt?
Heb je dat allemaal uit boeken Sexy?
quote:dezedanmaar13 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:48:

Dat negatieve slachtoffer geboehoe is absoluut onaantrekkelijk. Mensen die daarin blijven hangen kunnen je helemaal leegzuigen als je niet oppast.Daarom moet 'ie ook dringend z'n leven helemaal om gaan gooien, z'n houding man.... z'n houding, echt..... Die vrouw die ' ie uit Roemenië wil gaan halen rent na een maand blootvoets weer terug naar huis. [En dat bedoel ik echt niet lullig TO! Ik hou je gewoon een eerlijke, objectieve spiegel voor] Iemand die niet gelukkig is met zichzelf kan nooit een ander geluk brengen.
Volgens mij heeft hij al meerdere spiegels, adviezen en begrip gekregen maar ja, als je niet wilt, dan houdt het op.

Ben toch erg benieuwd wat jij uit dat boek hebt kunnen halen, dat is overigens oprechte interesse.

Kun je dat summier beschrijven?
quote:dezedanmaar13 schreef op 31 oktober 2011 @ 23:50:

[...]

Mag ik vragen wat jij daarvan geleerd hebt?Helemaal niks, dat heeft voor mij helemaal geen toegevoegde waarde. Ik heb over dit onderwerp [waar we met TO over discussiëren] mede op basis van dat boek een keer een cursus gegeven samen met een student psychologie. Dat soort boeken heb ik zelf niet nodig maar het is wel interessante thematiek. Mensen daarin coachen en zo
quote:sexysexual schreef op 01 november 2011 @ 00:00:

[...]

Helemaal niks, dat heeft voor mij helemaal geen toegevoegde waarde. Ik heb over dit onderwerp [waar we met TO over discussiëren] mede op basis van dat boek een keer een cursus gegeven samen met een student psychologie. Dat soort boeken heb ik zelf niet nodig maar het is wel interessante thematiek. Mensen daarin coachen en zo Kun je daarover dan wat meer beschrijven? Wat punten benoemen die voor mannen belangrijk (kunnen) zijn?
quote:sexysexual schreef op 01 november 2011 @ 00:00:

[...]

Helemaal niks, dat heeft voor mij helemaal geen toegevoegde waarde. Ik heb over dit onderwerp [waar we met TO over discussiëren] mede op basis van dat boek een keer een cursus gegeven samen met een student psychologie. Dat soort boeken heb ik zelf niet nodig maar het is wel interessante thematiek. Mensen daarin coachen en zo

Oow , dus je weet er van alles van...?

Vertel er eens wat over. Hoe gedraagt de alpha male zich?
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 00:02:

[...]

Vertel er eens wat over. Hoe gedraagt de alpha male zich?Hup kom mee naar boven!
quote:amanie schreef op 01 november 2011 @ 00:03:

[...]

Hup kom mee naar boven! Moet dat boven?
Amaaanieeeeeeeeee
quote:xalliesuper schreef op 01 november 2011 @ 00:02:

[...]

Vertel er eens wat over. Hoe gedraagt de alpha male zich?Ben ook haske nieuwsgierig hoe dat gaat in zo'n cursus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven