37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit op z'n zacht gezegd een zeer vreemd advies.
Oh sorry hoor Hans. Ik dacht omdat je mogelijkheden zo schaars zijn om onbetaalde sex te krijgen dat je dan creatieve oplossingen moet verzinnen. Ik dacht altijd dat het verslavingsgehalte van Warcraft op hetzelfde niveau als harddrugs zit. Dus als jij een verslaafde vrouw virtueel geld biedt dan wilt ze je misschien wel in natura terug betalen.

Maar vergeet dit advies maar ja, misschien is het inderdaad geen goed idee.

Ik ben net weer terug van de sportschool. Bij binnenkomst zaten er een stuk of 30 mensen voetbal te kijken aan bar en er waren ook veel vrouwen. Ik vind het altijd vervelend dat er zo gekeken word als je binnenkomt, ik vermijd dan al het oogcontact. Tijdens het trainen was er een sportinstructeur zijn halve levensverhaal aan het vertellen aan een vrouw die wat krachttraining deed. Verder waren er nog twee collega's, een vrouw en een man met elkaar aan het praten. Af en toe begroetten vrouwen en mannen elkaar als ze toevallig bij elkaar in de buurt kwamen en elkaar kennen. En nog 2 vrouwen die anderhalf uur aan stuk door met elkaar praatten.

Nadat ik klaar was met trainen heb ik zelf nog even de wedstrijd afgekeken en waren er nagenoeg geen mensen meer aanwezig.

Op het werk was het vandaag niet veel aan. De hele dag op kantoor gewerkt.

En nu ga ik weer slapen.
Ik kan dit echt niet meer serieus nemen hoor.

quote:justme_37 schreef op 02 november 2011 @ 23:06:

Oh sorry hoor Hans. Ik dacht omdat je mogelijkheden zo schaars zijn om onbetaalde sex te krijgen dat je dan creatieve oplossingen moet verzinnen.

Een parenclub is misschien nog een oplossing (dat kwam in dit topic al eerder ter sprake).

quote:Ik dacht altijd dat het verslavingsgehalte van Warcraft op hetzelfde niveau als harddrugs zit. Dus als jij een verslaafde vrouw virtueel geld biedt dan wilt ze je misschien wel in natura terug betalen.

Maar vergeet dit advies maar ja, misschien is het inderdaad geen goed idee.

World of Warcraft, of gameverslaving in het algemeen is niet te vergelijken met harddrugs, tenzij je het figuurlijk bedoelt. Er zijn mensen die hun baas opbellen en zeggen dat ze ziek zijn, maar thuis WoW gaan spelen. Ja, dan ben je inderdaad ziek, maar niet zoals je dat aan je baas meedeelt, als je begrijpt wat ik bedoel. Of mensen spelen urenlang door, vergeten alles, werk, huishouden, eten, op tijd naar bed, ga zo maar door. Maar zo iemand ben ik niet, want ik vind dat zwaar gestoord. Anderen verwijten World of Warcraft en de maker, Blizzard Entertainment, dat het een gevaarlijk spel is, vanwege de kans op ernstige verslaving, maar die moeten de schuld leggen bij de verslaafden, en niet bij Blizzard. Ik ben een WoW-fanaat ja, maar ik ben niet ver heen. Ik zou anders zelfs geen tijd hebben om op dit forum rond te hangen.

quote:Ik ben net weer terug van de sportschool. Bij binnenkomst zaten er een stuk of 30 mensen voetbal te kijken aan bar en er waren ook veel vrouwen. Ik vind het altijd vervelend dat er zo gekeken word als je binnenkomt, ik vermijd dan al het oogcontact.

Hoezo? Mensen kijken alleen even op om te kijken wie er binnenloopt. Dan gaan ze verder met hun gesprekken. Zo raar is dat toch niet?

quote:Tijdens het trainen was er een sportinstructeur zijn halve levensverhaal aan het vertellen aan een vrouw die wat krachttraining deed. Verder waren er nog twee collega's, een vrouw en een man met elkaar aan het praten. Af en toe begroetten vrouwen en mannen elkaar als ze toevallig bij elkaar in de buurt kwamen en elkaar kennen. En nog 2 vrouwen die anderhalf uur aan stuk door met elkaar praatten.

Nadat ik klaar was met trainen heb ik zelf nog even de wedstrijd afgekeken en waren er nagenoeg geen mensen meer aanwezig.Vanwaar deze informatie?
World of Warcraft: Legion
Hey Pop, ik ben d'r weer. Had een ban gekregen voor een ander topic. Pffffffff. Ik bemoei me voortaan niet meer met topics waar ik me kwaad over kan maken...

www.youtube.com/watch?v=5NOES9Ca6tk

(Vind Enrique geen goede zanger, maar het is wél een heel mooi nummer)

xXx
Ojee Sexy, was ik je bijna kwijt geraakt...

http://www.youtube.com/watch?v=qwS41jY8hXw
http://www.youtube.com/watch?v=0It7iC38Q-k&NR=1
Dood aan de liefde!

Dat moet je gewoon zeggen tegen jezelf. Komt veel sterker over dan dat genante geneuzel met parenclubs, verkeerd geinterpreteerde signalen in sportscholen, Seks voor world of warcraft items of whatever. Na verloop van tijd accepteer je het, en kan je verder met leuke dingen doen!
Voor goeie items hoef je geen seks te geven. Je gaat naar het Auction House en spendeert wat gold. Als WoW-liefhebber zou je dat wel moeten weten.
quote:xalliesuper schreef op 03 november 2011 @ 23:24:

Ojee Sexy, was ik je bijna kwijt geraakt...

[afbeelding]

http://www.youtube.com/watch?v=qwS41jY8hXwStoere chick
quote:xalliesuper schreef op 03 november 2011 @ 23:34:

http://www.youtube.com/watch?v=0It7iC38Q-k&NR=1Wanneer gaan we trouwen Poppedop?
quote:hans66 schreef op 04 november 2011 @ 07:17:

Voor goeie items hoef je geen seks te geven. Je gaat naar het Auction House en spendeert wat gold. Als WoW-liefhebber zou je dat wel moeten weten. okee...
Ontspoort dit topic niet een beetje?
Misschien wel.

Het zou misschien helpen als Justme_37 menselijk gedrag neutraler interpreteert. Bijvoorbeeld dat het geen negatieve betekenis heeft als iemand slechts een keer naar hem kijkt. En als je oogcontact met anderen bewust vermijdt maak je je aan anderen ook niet zo geliefd.
Als je bewust oogcontact vermijdt, maak je nooit vrienden.
quote:sexysexual schreef op 04 november 2011 @ 10:06:

[...]

Wanneer gaan we trouwen Poppedop? ja dan moet je me toch eerst in RL vragen op je knieën op een romantische date hè, denk je niet?
quote:xalliesuper schreef op 04 november 2011 @ 18:20:

[...]

ja dan moet je me toch eerst in RL vragen op je knieën op een romantische date hè, denk je niet?Ik dacht eigenlijk meer aan jij mij Popsicle.
quote:zammm schreef op 04 november 2011 @ 16:06:

Ontspoort dit topic niet een beetje?
Pop Wij zijn 2 blondjes, jij en ik Wij blijven blondjes tralaladiela.
Ik voel me geen slachtoffer. Ik ben gelukkig en lichamelijk gezond.

Een date tussen Sexysexual en Xalliesuper misschien? Dan heeft dit topic toch nog zijn nut gehad.

@ Zammm

Ik vermijd altijd bewust oogcontact met vrouwen ja. Als ik ze per ongeluk aankijk dan kijk ik meteen weg, als ze mij toevallig aankijken dan kijk ik ook meteen weg. Dit doe ik om confrontaties met mezelf te mijden. Ik heb de strijd niet zomaar opgegeven hé. Ik heb veel meegemaakt en realistisch gezien is de kans uiterst klein dat ik iemand in Nederland ga ontmoeten en het is geenszins mijn bedoeling om het slachtoffer te spelen.
Poppedop?...
quote:justme_37 schreef op 05 november 2011 @ 19:28:

@ Zammm

Ik vermijd altijd bewust oogcontact met vrouwen ja. Als ik ze per ongeluk aankijk dan kijk ik meteen weg, als ze mij toevallig aankijken dan kijk ik ook meteen weg. Dit doe ik om confrontaties met mezelf te mijden. Ik heb de strijd niet zomaar opgegeven hé. Ik heb veel meegemaakt en realistisch gezien is de kans uiterst klein dat ik iemand in Nederland ga ontmoeten en het is geenszins mijn bedoeling om het slachtoffer te spelen.

Geen wonder dat het niet lukt. Het lijkt dan alsof je echt vies van vrouwen bent.

Het bewust vermijden van oogcontact doe ik met zwervers en straat enquêteurs. Ik wil niet door hen worden aangesproken.

Ik voel me geen slachtoffer. Ik ben gelukkig en lichamelijk gezond.

Een date tussen Sexysexual en Xalliesuper misschien? Dan heeft dit topic toch nog zijn nut gehad.

@ Zammm

Ik vermijd altijd bewust oogcontact met vrouwen ja. Als ik ze per ongeluk aankijk dan kijk ik meteen weg, als ze mij toevallig aankijken dan kijk ik ook meteen weg. Dit doe ik om confrontaties met mezelf te mijden. Ik heb de strijd niet zomaar opgegeven hé. Ik heb veel meegemaakt en realistisch gezien is de kans uiterst klein dat ik iemand in Nederland ga ontmoeten en het is geenszins mijn bedoeling om het slachtoffer te spelen.FF zonder dollen.....echt geen bullshit, maar zou jij weleens homo kunnen zijn? (ik veroordeel je er echt niet over, je bent wat je bent hé). Maar wat Hans hieronder ook al zei: het lijkt wel alsof je vrouwen gewoon doodeng vind. Ik denk dat je latent homo bent of zo, het nog niet weet van jezelf zeg maar. Dat geeft niet, daar ben je niet minder mens door. Maar ik vind het wel een beetje eng worden zo hoor, tenminste, ik vertaal het nu even naar man zijn in het algemeen hoor. Als je vrouwen mijdt....??? Volgens mij ben je dan homo. Gaat contact met mannen je wel makkelijk af, en heb je weleens -al dan niet Platonisch- van een man gehouden of daar sexueel contact mee gehad?
Het bewust vermijden van oogcontact doe ik met zwervers en straat enquêteurs. Ik wil niet door hen worden aangesproken.[/quote]

idd bro, same here....

Ik vermijd altijd bewust oogcontact met vrouwen ja. Als ik ze per ongeluk aankijk dan kijk ik meteen weg, als ze mij toevallig aankijken dan kijk ik ook meteen weg. Probeer eens een lieve/verlegen glimlach voordat je wegkijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven